ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ !!

Εμείς επιλέξαμε να ταξιδέψουμε με αεροπλάνο με την ολυμπιακή..με 2 μικρά παιδία είναι το καλύτερο πιστεύω αν και με αμάξι η διαδρομή είναι όμορφη και μπορείς να σταματάς όπου θες και όποτε θες!

Φτάσαμε στο αεροδρόμιο και πήγαμε να δώσουμε τις βαλίτσες μας και να πάρουμε τα εισιτήρια μας.Το καρότσι για τις βαλίτσες κοστίζει 5 ευρώ(ακριβό θα έλεγα)και πριν πας στο γραφείο για της εταιρίας υπάρχει μηχάνημα έναντι των 6 ευρώ που σου τυλίγει την βαλίτσα με σελοφάν πολύ σφιχτά αν θεωρείς ότι μπορεί να σου ανοίξει ή απλά αν θες να είσαι σίγουρος  ότι δεν θα την ανοίξει κανείς!Εγώ να πω την αλήθεια δεν το χρησιμοποίησα σκέφτηκα ότι δεν το χρειάζομαι.Αφήσαμε τις βαλίτσες είδαν τα διαβατήρια και φυσικά μας ζήτησαν και το χαρτί( την υπεύθυνη δήλωση που ανέφερα και στο προηγούμενο ποστ) και μάλιστα την έκαναν και φωτοτυπία για να την έχουν!

Μετά περάσαμε τον έλεγχο διαβατηρίων αρκετά γρήγορα μπορώ να πω ίσως για το γεγονός ότι είχα και τα παιδιά μαζί και έτσι αν και η ουρά ήταν τεράστια .εμένα με έστειλαν σε έναν ελεγκτή διαβατηρίων αμέσως.Εκεί εκτός από τα διαβατήρια ξανακοίταξαν το χαρτί που είχα από τον σύζυγό μου και με ρώτησαν πόσο καιρό θα μείνω, οπότε σημαντικό είναι να γραφτεί στο χαρτί και αυτό!Εμένα δεν έγραφε μιας και ήρθαμε για να μείνουμε αλλά ήταν ο άντρας μου έξω και περίμενε οπότε τους είπα αν ήθελαν ότι μπορούσα να τον φωνάξω ,τελικά όμως δεν χρειάστηκε!

Τελειώσαμε και από αυτό και περάσαμε στο διάδρομο με τα καταστήματα με τα αφορολόγητα τα οποία κατά την άποψή μου πανάκριβα…πήρα φυσικά κάτι παιχνιδάκια στα παιδιά.Για τα αρώματα ούτε συζήτηση πιο φτηνά τα βρίσκεις στα καταστήματα ειδικά την περίοδο των προσφορών!!

Καθίσαμε πολύ λίγο εκεί γιατί είχε ανοίξει η πύλη μας και έπρεπε να πάμε!Έπρεπε όμως να περάσουμε από έναν τελευταίο έλεγχο,αυτό που βάζεις τα πράγματα στο καλάθι να δουν αν έχεις τίποτα απαγορευμένο μέσα!!Εγώ με 2 παιδιά  καταλαβαίνεις τι είχα!!Τσάντα με το laptop ,το οποίο πρέπει να το βγάλεις από την θήκη και να ανοίξεις τον οθόνη προς τα πάνω!Επίσης εγώ μαζί μου είχα 3 μικρά μπουκάλια με νερό συν ένα παγουράκι.Επιτρέπονται μόνο 2 γενικά από υγρά καλύτερα να μην έχεις καθόλου όταν πετάς εμείς κρατήσαμε το παγόυρι και το ένα μπουκαλάκι μιας και ήταν λίγο ελαστικοί μαζί μου λόγω παιδιών.

Περνάμε την πύλη ανεβαίνουμε στο λεωφορείο και πάμε στο αεροπλάνο!!Εκεί λίγο πριν ανέβεις παίρνουνε το καρότσι και στο ξανά δίνουν όταν κατέβεις!Μπήκαμε μέσα και μας πήγανε στις θέσεις μας!Ο Υιός μου έκατσε στο παράθυρο να κοιτάει έξω και εγώ με το μωρό στην διπλανή θέση.Τα μωρά δεν έχουν δικό τους κάθισμα και σου δίνουν μια έξτρα ζώνη να του φορέσεις και να δεθείς μαζί του.Το θέμα είναι ότι είναι πολύ δύσκολο το μωρό να καθίσει τόση ώρα και αρχίζει να ψιλό γκρινιάζει ! Ευτυχώς μετά το σάντουιτς  που μας προσέφεραν έπεσε για ύπνο και σε όλη τη διαδρομή κοιμότανε του καλού καιρού!Το ταξίδι δεν κρατάει πολύ είναι περίπου 1 ώρα και 50 λεπτά,κάτι να κάνουν τα κλασικά για τις εξόδους τα σωσίβια κλπ κάτι να φάμε να πιούμε κλπ πέρασε η ώρα!!Δεν σταμάτησα να κοιτάω έξω από το παράθυρο και να σκέφτομαι ΜΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ Η ΘΕΟΣ!Απίστευτο να βλέπεις τα σύννεφα και να είσαι εσύ πάνω από αυτά!Θερμοκρασία αν θυμάμαι καλά στους -15…είχανε ξυλιάσει λίγο τα πόδια μου αλλά με τέτοια θέα χαλάλι!!

Φτάσαμε στο Βελιγράδι και στο αεροδρόμιο » Νίκολα  Τέσλα»(http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%B1_%CE%A4%CE%AD%CF%83%CE%BB%CE%B1   Για όσους δεν γνωρίζουν ποιός είναι ο Τέσλα)  και είχε μια απίστευτη ζέστη εκείνη την ημέρα!!

Στην διαδρομή μέχρι να φτάσουμε σπίτι κοίταγα τα πάντα από το παράθυρο του αυτοκινήτου να ευχαριστηθώ όσα έβλεπα και μου είχαν λείψει μιας και είχα καιρό να έρθω!Το ποτάμι , οι γέφυρες ,το υπέροχο στάδιο BEOGRADSKA ARENA όπου ένα σωρό     απίθανα κονσέρτα και event γίνονται εκεί και μια τεράστια ταμπέλα από έξω να διαφημίζει την παράσταση χορού LORD OF THE DANCE  που θα γίνει στις 20 Οκτώβρη και δεν θα ήθελα να χάσω ..και αμέσως να σκέφτομαι…αυτή η πόλη είναι για εμένα!!

Η πρώτη εντύπωση???Μια μεγαλούπολη που συνδυάζει την πρωτεύουσα με την επαρχία τόσο μα τόσο αρμονικά που αναρωτιέσαι αν είναι όντως έτσι ή αν είναι ταινία….Αυτό που με γοητεύει είναι το πράσινο που κυριαρχεί παντού και σου δίνει την αίσθηση της εξοχής!!

Το πρώτο βράδυ ήταν κουραστικό και είχαμε την ανάγκη της απόλυτης ηρεμίας και ξεκούρασης……Οι επόμενες μέρες ακόμα πιο συναρπαστικές  … αισθάνομαι σαν να είμαι διακοπές..μακάρι να είναι ΠΑΝΤΑ έτσι!!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Επειδή το καλό με αυτό το blog είναι ότι μπορώ να δώ τι ψάχνετε να βρείτε για όσους ψάχνουν πως να αγοράσουν τηλεκάρτα έχω να πώ το εξής..είναι λίγο δύσκολο να βρείς τηλεκάρτα εκτός και αν είσαι στο κέντρο.Αυτό που βρίσκεις όμως σίγουρα είναι χρονοκάρτα είτε από την ORION TELEKOM είτε την HALO KART!

5 thoughts on “ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ !!

  1. Μακάρι φιλενάδα μου να ενιώθετε πάντα όπως την πρώτη μέρα…. Με ταξίδεψες απόψε και σε ευχαριστώ… λές και καθόμουν και εγώ δίπλα σας στο διπλανό κάθισμα πάνω απο τα σύννεφα… ανυπομονώ για τα επόμενα ποστ!

Σχολιάστε

