ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ!!

Σίγουρα αν έχεις διαβάσει και τα προηγούμενα ποστ θα λες από μέσα σου: Μα καλά θα μας τρελάνεις ρε κοπελιά όλα δηλαδή εκεί είναι τέλεια;Τότε γιατί δεν πήγαινες νωρίτερα να μείνεις;

Όταν είχα πρωτοέρθει σχεδόν κάθε μέρα βγαίναμε…καλά στάνταρ κάθε μέρα ήθελα να πηγαίνω στα εμπορικά καταστήματα χαχα αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.Βγαίναμε που λες για καφέ,ποτό κλπ.Εγώ καφέ δεν πίνω παρά μόνο σοκολάτα ζεστή τον χειμώνα και κρύα το καλοκαίρι.Πάμε λοιπόν σε μια καφετέρια και ζητάω σοκολάτα….με κοίταγαν λίγο περίεργα στην αρχή,σαν να μιλάω κινέζικα ένα πράγμα!Με ρώτησαν αν θέλω να φάω σοκολάτα!Λέω όχι να πιω θέλω!!Με τα πολλά μου λένε εντάξει κάτι θα κάνουμε!!Έρχεται μετά από λίγο ο άνθρωπος και μου φέρνει μια κούπα με ένα κουταλάκι πάω να πιω και βλέπω πέτσα από πάνω!!Έλα Παναγία μου σκέφτομαι!!Μου λένε οι φίλοι μου να περιμένω να κρυώσει και να το φάω δεν πίνεται!!Για να μην τα πολυλογώ αυτό που μου έφερε ήταν πουτίγκα σοκολάτας και όχι ρόφημα!!Και επειδή δεν ήθελα να τρώω πουτίγκες αποφάσισα ότι όταν θα πηγαίνω σε καφετέρια θα πίνω χυμό!!

Ξαναπάμε σε καφετέρια και είχα ήδη μάθει το μάθημά μου ,αν και εκεί που πήγαμε είχε ωραίο παγωτό και αποφάσισα να το δοκιμάσω!Οι άντρες της παρέας πήραν μπύρα και εγώ η λιχούδο σκέφτηκα»ωραία μετά το γλυκό και αλμυρό»γιατί στην Ελλάδα μαζί με μπύρα ποτό κλπ συνήθως έχει και πατατάκια!!Έλα όμως που έμεινα με την χαρά και να λέω και να ξαναλέω ΜΑ ΚΑΛΑΑΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑΑ ΕΛΕΟΣΣΣ!Θυμάμαι τον κουμπάρο μου να ρωτάει τον σερβιτόρο αν έχει πατατάκια και εκείνος να λέει όχι αλλά μπορούμε να πάμε στο περίπτερο να πάρουμε χαχαχ και να μου λέει ο κουμπάρος μου ΝΑ ΠΑΩΩ ΕΕ ΝΑ ΠΑΩΩΩ χαχα !!Φυσικά και δεν τον έστειλα σιγά αλλά είχα κάτι νεύρα που δεν είχανε πατατάκια!!

Το βράδυ βγήκαμε και πήγαμε σε ένα πλωτό μαγαζί με ζωντανή μουσική στο ποτάμι!!Δεν καταλάβαινα και πολλά από την μουσική αλλά σημασία έχει η παρέα και όχι τι παίζει η μπάντα!!Το πόσο ωραία είναι τα πλωτά μαγαζιά θα το γράψω σε άλλο ποστ!!Σήμερα γράφω όλα όσα μου είχαν κακοφανεί  τότε!!Πάμε που λες έρχονται τα ποτά μας,πουθενά τα φυστίκια!!Λέω εντάξει ούτε πατατάκια ούτε φυστίκια!!Μα καλά πως θα πάρει ο άλλος δεύτερο ποτό αν δεν έχει κάτι να αλμυρίσει να διψάσει να πιει και άλλο ποτό κλπ…το προσπερνάω.Μας φέρνουνε δεύτερο ποτό και εκεί παθαίνω το σοκ της ζωής μου!!!Σου φέρνουν το δεύτερο ποτό και δεν το αφήνουν αλλά χύνουν το περιεχόμενό του στο ποτήρι που ήδη έχεις χρησιμοποιήσει!!Και όχι μία φορά αλλά όσες φορές ζητήσεις καινούργιο ποτό!!Είχα πάθειι το σοκ χαχαχα

Το τρίτο και καλύτερο δεν είπα!!έχουμε πάει σε ένα σούπερ ντούπερ χάι κλάπμ το οποίο βρίσκεται στον τελευταίο όροφο μιας πολυκατοικίας!!Δεν καταλάβαινε κανείς ότι είναι μαγαζί!!Η μόνωση τρομερή αφού δεν άκουγες καν τίποτα και γύρω μένανε κανονικά άνθρωποι!!Πάμε στην είσοδο και πριν να πάρουμε τον ανελκυστήρα να ανεβούμε μας χωρίζουν σε άντρες και γυναίκες και αρχίζει η σωματική έρευνα!!Γελάς???Εγώ όταν μου το έκανα δεν γέλαγα και επειδή είμαι και εγωίστρια ήθελα να σηκωθώ και να φύγω!!Ψάχνανε κανονικά με τα χέρια ,οι άντρες τους άντρες και οι γυναίκες τις γυναίκες μετά άνοιγαν και την τσάντα σου και αφού ήταν όλα καλά τότε μπορούσες να ανέβεις!Εγώ τότε δεν μίλαγα και την γλώσσα και μου είχε κακοφανεί πάαρα πολύ και για ακόμη μια φορά είχα νευριάσει με όλο αυτό που γινότανε και όταν ήθελαν να δουν την τσάντα μου δεν την έδινα με τίποτα μέχρι που μου είπε ο άντρας μου ότι πρέπει να την δουν!!Την έδωσα περάσαμε και είχα κάτι νεύρα όλη τη νύχτα και να λέω και να ξανά λέω ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ??ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΑΩ!!!-Μέτα φυσικά έμαθα ότι το κάνουν αυτό γιατί έχει τύχει να μπούν μέσα σε μαγαζί με όπλο και να προκαλέσουν δυστυχήματα και προφανώς θα έχει γίνει αρκετές φορές γιατί σε όσα κλαμπ πήγαμε πάντα μας έκαναν έρευνα-

Αυτά έγιναν στις αρχές που ερχόμουνα για διακοπές και θυμάμαι όταν πήγαινα πίσω έλεγα …καλέε όταν πήγα Σερβίααα ούτε πατατάκια είχαν, έκαναν αυτό το άλλο κλπ…

Φτάνοντας στο σήμερα έχω πάει με τα παιδιά μου σε έναν παιδότοπο να παίξουν,κάθομαι σε ένα τραπέζι και πάει ο γίος μου να μπει στο παιχνίδι!Η κοπέλα δεν τον αφήνει και εκείνος έρχεται με κλάματα!!Νευριάζω με την μια(εε δεν μπορείς να βλέπεις και το παιδί σου να κλαίει)και πάω να της ζητήσω το λόγω!!Μου λέει η κοπέλα πολύ ευγενικά ότι πρέπει να πάω στο ταμείο να πληρώσω και εκεί θα μου δώσουν ένα ειδικό κορδελάκι και να της το πάω!Πάω και εγώ και με ρωτάνε στο ταμείο πόση ώρα θέλω να κάτσει το παιδί μέσα!Αναλόγως τι θα διαλέξεις  πληρώνεις και το ανάλογο ποσό!Πλήρωσα, πήγε το παιδί μέσα και έκατσα στο τραπέζι με τους κουμπάρους μου!!Τους εξήγησα λοιπόν ότι στην Ελλάδα πάει το παιδί να παίξει όση ώρα θέλει και εσύ κάθεσαι στο τραπέζι και πληρώνεις αυτό που θα πάρεις να πιεις συν την είσοδο του παιδιού στο παιδότοπο!!Μου φάνηκε πάλι λίγο περίεργο γιατί σκέφτηκα μα καλά τι κάνουν;Σε κάθε παιδί θα μετράνε το πόση ώρα κάθετε μέσα;

Πηγαίνοντας σπίτι την ίδια μέρα σκέφτηκα όλα τα παραπάνω που ανέφερα!Τα έβαλα με τον εαυτό μου που παρασύρθηκα έτσι και άρχιζα να συγκρίνω και να λέω αα εμείς στην Ελλάδα αυτό ,το άλλο κλπ!!Πόσο άδικο είναι!!Άλλη χώρα η μία άλλη η άλλη.Δεν θα αλλάξω εγώ το σύστημα γιατί έχω μάθει σε άλλο ,εγώ πρέπει να αλλάξω τρόπο σκέψης γιατί το μόνο που μου μένει στο τέλος είναι νεύρα και αντί να περνάω καλά και να ευχαριστιέμαι την κάθε στιγμή κάθομαι και λέω ααα εμείς στην Ελλάδα αυτό ή το άλλο!!Ε τότε βρε κοπελιά(λέω στον εαυτό μου)γιατί δεν έμεινες στην Ελλάδα;

Ο λόγος που έγραψα αυτό το πόστ σήμερα είναι γιατί ήθελα να πω ότι διαφορές υπάρχουν μικρές και μεγάλες ,αλλά με το να τις επισημαίνω δεν κερδίζω τίποτα!Αντιθέτως με το να βλέπω την ομορφιά που υπάρχει γύρω μου και να αποδέχομαι και να προσαρμόζομαι στον τρόπο ζωής εδώ κάνει την ημέρα μου να κυλάει πιο όμορφα!Και επειδή τώρα που τελειώνει το καλοκαίρι και οι περισσότεροι γυρίζουν από διακοπές ,ήτε στο εξωτερικό ήτε στην Ελλάδα και ακούω που μου λένε ΚΑΛΑ ΗΤΑΝΕ ΜΩΡΕ ΑΛΛΑ ΝΑΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΚΕΙΝΟ ,εγώ σαν συμβουλή λέω το εξήςλ σημασία έχει να περνάμε καλά και να μην είμαστε μέσα στην μιζέρια!

Για αυτό και εγώ τα αγαπώ όλα εδώ!!Είναι μια πανέμορφη χώρα μέσα στο πράσινο με βαρύ χειμώνα ναί αλλά και το κρύο έχει την ομορφία του!!Τι και αν δεν έχει θάλασσα!!Έχει ποτάμι και λίμνη!!Ανυπομονώ να κολυμπήσω σε γλυκό νερό!!

Αύριο θα επανέλθω με καινούργιο πόστ για τις ομορφιές αυτού του τόπου!!Βάζω και μια φωτογραφία αγαπημένη μου με τον μεγαλύτερο ποταμό της Ευρώπης τον Δούναβη!

 

Να περνάτε πάντα όμορφα και να ζείτε την στιγμή!!

9 thoughts on “ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ!!

  1. Μου θυμίζεις πολύ ωραίες στιγμές,τις οποίες έζησα και δεν ξεχνάω ποτέ.Όταν μου βάλανε το υπόλοιπο του πρώτου ποτού στο επόμενο που μου έφεραν,έμεινα ‘παγωτο’ :)..και όλα ξεροσφυρι εννοείτε..!ούτε νερο δεν φέρνουν αν δεν ζητήσεις.Μια φορά παρήγγειλα Freddo espresso και μου έφεραν ένα φλυτζανακι εσπρέσσο μαζί με ένα ποτήρι μόνο πάγο 😀

  2. ολα ειναι θεμα συνηθειας τελικα..οταν θα τα συνηθισεις και ερθεις ελλαδα αυτο που θα λες ειναι: τιποτα δεν λειτουργει σωστά σε αυτο το παλιοκρατος…χιχιχιχι καλη συνεχεια

  3. Οπώς το λες Γιώργο ξεροσφύρι χαχα!!Μαρία ναι είναι θέμα συνήθειας και πρέπει και να θες να συνηθίσεις και να μην είσαι κολλημένος γιατί τότε δεν κάνεις τίποτα!!Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις 2 χώρες μεταξύ τους άλλο η μια άλλο η άλλη ,άλλες οι συνθήκες ζωής εδώ άλλες εκεί όσο νωρίτερα το καταλάβουμε τόσο το καλύτερο!!Εγώ όπως είπα όλο νεύρα ήμουνα που δεν ήταν όλα όπως τα είχα μάθει εε μα δεν γίνεται έτσι τότε να καθόμαστε σπίτι μας στην βολή μας!!Γιώργο σου έχει τύχει σε κλάμπ εσένα να σου κάνουν έρευνα??χαχαχα θεικό!!

  4. Πραγματικά εκθέτεις με πολύ όμορφο τρόπο τις απόψεις σου για τη Σερβία.Την έχω επισκευτεί κ εγώ 5-6 φορές κ την αγαπώ τοσο σαν χώρα όσο κ την ποιότητα των κατοίκων της.pozdrav!!!

  5. Καλη διαμονή! Δε νομιζω οως θα εχεις κανενα προβλημα, ποτε! Αληθεια απο οικονομικη αποψη οως ειναι η χωρα? Απο το 2002 που ειχα μενει εγω εκει, μαλλον πολλα θα εχουν αλλαξει, οποτε δέν τολμω και να θυμηθώ περιστατικά. Να κανεις μπάνιο στο δουναβη, ειναι αυτο που θυμάμαι πιο έντονα απο ολα. Σε διαβαζω με μια νοσταλγία και μια θλιψη, με γυρνας πισω στο Νοβισαντ, σε δυσκολα χρονια και σε περίεργες αναμνήσεις. Να περνάς καλα, θα τα λεμε και στο Φβ. Χαιρετισμούς στο Βελιγράδι απο την Μπανγκοκ….

    • όντως έχουν αλλάξει πολλά και όσο αναφορά τα κτίρια.Εδώ στο Βελιγράδι δεν έχω δει βομβαρδισμένα κτίρια τίποτα δεν θυμίζει ότι πέρασε 3 πολέμους .Με την πρώτη ευκαιρία θα πάω Nόβισαντ και θα ανεβάσω φωτογραφίες να δείς το σήμερα!Στα επόμενα πόστ θα γράψω και για την οικονομία της χώρας και για πολλά άλλα!!Ευχαριστώ για το χρόνο που αφιερώνεις και διαβάζεις το blog μου!

  6. Την πρώτη φορά που πήγα και βγήκαμε έξω ήταν στο Acapulco,πλωτό club με live music.Στην πόρτα υπήρχε ένας ψηλός,φουσκωτός με ξυρισμένο κεφάλι..κρατούσε έναν ανιχνευτή μετάλλων με τον οποίο με έλεγξε απο πάνω ως κάτω!Να σας πω την αλήθεια ψιλοπάγωσα,ψάρωσα..Όταν ρώτησα το γιατί στην παρέα μου είπαν οτι είναι για να δουν αν κουβαλάς κανένα όπλο!Φυσικά αυτούς που έχουν όπλα και είναι η μαφία,τους γνωρίζουν και τους αφήνουν ελεύθερα,ΜΕ τα όπλα τους..:)Το ίδιο βράδυ παραγγέλνοντας 2ο ποτό,όταν μου το φέρνει ο σερβιτόρος μου προσθέτει το υπόλοιπο του 1ου ποτού μέσα στο 2ο..!!Για 3η φορά σε ένα βράδυ έμεινα ‘παγωτό'(μην πω άλλη λέξη!)..και λέω 3η φορά γιατί η πρώτη ήταν όταν είδα να βγαίνει η νυν γυναίκα μου απο το ταξί που την έφερε στο ραντεβού μας εκείνη την νύχτα,να έρχεται προς εμένα..ήταν too good to be true κι όμως..:P

  7. Χχαχαχα Γιώργο νομίζω λέμε για το ίδιο μαγαζί!!Η μαφία παντού είναι ίδια και αν θέλουν κάτι το κάνουν ήτε υπάρχει έλεγχος ήτε όχι!!Αυτό με το να βάζουν το νέο ποτό μέσα στο παλιό ήταν και για εμένα σοκ αλλα τώρα που το σκέφτομαι οκ οικονομία στο πλύσιμο κάνουν αφού το ίδιο ποτό θα πιείς γιατί να λερώνεις 10000 ποτήρια?

Σχολιάστε

