ΚΡΥΟ,ΣΥΝΝΕΦΙΑ ΚΑΙ ΟΜΙΧΛΗ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ !!

Παρασκευή σήμερα με πολύ κρύο στο Βελιγράδι.Ξυπνήσαμε το πρωί ,ανοίγω το παντζούρι και έξω είχε μια ομίχλη απίστευτη.Το βλέπει και ο γιός μου και αρχίζει να φωνάζει ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΝΑΙ ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΟ χαχαχχα του λέω ότι δεν είναι χίονι αυτό αλλά μπααα ζεί το όνειρό του και μου λέει θα δείς μαμά αυτό είναι έτσι γιατί έρχεται το χιόνι…και να πώς ήταν ο καιρός σήμερα το πρωί:

Εκτός από αυτούς που πηγαίναν στην δουλείας τους ,δεν κυκλοφορούσε και πολλοίς κόσμος έξω όπως τις προηγούμενες ημέρες…αλλά καλά μιλάμε για κρύο..μόνο το μεσημέρι έφτασε η θερμοκρασία για λίγο στους 18 βαθμούς και το απόγευμα ξανά έπεσε στους 14!!Μου αρέσει όμως…ο γίος μου ήθελε βόλτα,αλλά και η μικρή !!Του είπα ότι δεν θα είναι κανείς έξω με τέτοιο κρύο αλλά ήθελε να το δεί με τα μάτια του!!Κατεβήκαμε στην είσοδο την πολυκατοικίας μας ,όπου κάθε απόγευμα μαζεύονται τα παιδιά που μένουν στους άλλους ορόφους και παίζουν όλα μαζί!Κανένα δεν ήταν έξω!!Πάμε στο πάρκο ,που μέχρι εχτές τουλάχιστον, είχε παιδάκια μέχρι την ηλικία των 6 ετών περίπου, που δεν έχουν διαβάσματα και δεν έχει κανένα μα κανένα παιδάκι ..Βασικά εγώ το ήξερα αλλά ποιός τον ακούει τον γιό μου που ήθελε να πάει..Τελικά πήγαμε τη γνωστή μας βόλτα στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς!!Εκεί και έξω αλλά και μέσα στο σούπερ μάρκετ υπάρχει μηχανή ανάληψης μετρητών.Μια δοκιμή που έκανα εγώ με την cash card μου μιά χαρά την δέχτηκε και έβγαλε και το όνομά μου.Βέβαια λεφτά δεν πήρα αλλά εφόσον μου έβγαλε τις επιλογές με τα χρηματικά ποσά πιστεύω πως αν θα χρειαστείς ποτέ μια χαρά θα δουλέψει!!θα μου πεις γιατί υπάρχει περίπτωση να μην το δεχότανε?Ναι υπάρχει ,παλιότερα που είχα έρθει διακοπές και είχα χρειαστεί δεν μπορούσα με κανένα τρόπο να σηκώσω τα χρήματά μου!!Και ενώ εδώ υπάρχουν Ελληνικές τράπεζες όπως Εθνική και Πειραιώς όταν πήγα με το βιβλιάριό μου να σηκώσω τα χρήματα μου είπαν πως δεν γίνεται καθώς δεν υπάρχει on line σύστημα μεταξύ των τραπεζών της εθνικής και δεν μπορούν να δούν τον λογαριασμό μου αλλά και ούτε να τον διαχειριστούν!!

Όπως είπα πιο πολύ για βόλτα πήγαμε σήμερα και πήραμε μόνο μια μαργαρίνη, ένα σοκολατούχο γάλα τύπου Μίλκο ,ένα κρουασάν,ένα πακέτο μπισκότα για τα παιδιά και πήρα και ένα πακέτο με αυτά τα μπισκότα τύπου  πτι-μπερ αλλά που έχει σοκολάτα επάνω…στο ταμείο πλήρωσα για όλα αυτά γύρω στα 3 μιση ευρώ.Το αναφέρω γιατί με ρωτήσατε εχτές αν είναι τόσο φτηνά στο σούπερ κλπ.Μάλιστα στο ράφι με τις βαφές που κοίταγα οι τίμες δεν ξεπερνάνε τα 4 ευρώ ενώ στην Ελλάδα η πιο φτηνή είναι στα 5 και φτάνουν εώς 10-12 ευρώ /τμ.

  ενδεικτικά η τιμή σε αυτές τις βαφές είναι αυτή τη στιγμή στα 2,80ευρω!!

Αχ έφτασε το Σαββατοκύριακο και από Δευτέρα ξεκινάμε και εμείς το σχολείο.Οπώς ήδη έχω ξανά πεί ο γιό ςμου θα ξανά πάει στο νήπιο  γιατί εδώ το δημοτικό ξεκινάει 7 ετών..Σήμερα μάθαμε ότι θα είναι στο PLAVA GRUP δηλαδή στο μπλέ γκρουπ και θα έχει UCITELJ(ούτσιτελ)=δάσκαλος και όχι UCITELJICA(ουτσιτέλιτσα)=δασκάλα!!Περισσότερες λεπτομέρειες από την πρώτη μέρα στο σχολείο γράψω στο πόστ της Δευτέρας!!!

Λέξεις για το σημερινό μάθημα:

1)Boja za kosu(μπόγια ζα κόσου)=βαφή μαλλιών

2)Skola(σκόλα)=σχολείο

3)Plavo(Πλάβο)=μπλε

4)Ucitelj(ουτσιτελ)=δάσκαλος

5)Uciteljica(ουτσιτέλιτσα)-δασκάλα

Καλή ξεκούραση να έχετε καλό Σαββατοκύριακο…εδώ από αύριο η θερμοκρασία θα κατεβαίνει όλο και πιο πολύ…σαν μικρό παιδάκι και εγώ ανυπομονώ για τα πρώτα χιόνια!!Να περνάτε καλά!!

6 thoughts on “ΚΡΥΟ,ΣΥΝΝΕΦΙΑ ΚΑΙ ΟΜΙΧΛΗ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ !!

  1. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ …..ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΜΑΜΑ Η ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ Κ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΦΘΗΝΟΠΩΡΙΝΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ…ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ…..ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΘΩΣ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ…ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ Κ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ…..ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΕΙΣΕΙΣ….ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΕΛΕΝΗ…..

    • ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά ,χαίρομαι που σου αρέσει και δεν είναι βαρετό!!Καθημερινά γράφω ποστάκια(εκτός σκ) για τη ζωή εδώ όπως εγώ την βλέπω!!Είναι πολύ ωραίος προορισμός διακοπών μιας και πάντα εγώ για διακοπές ερχόμουνα και πάντα πέρναγα τέλεια!!Αν θέλεις κάποια πληροφορία και δεν την έχω γράψει ρώτησέ με!!

Σχολιάστε

