ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!!

Καλή εβδομάδα και καλή σχολική χρονιά και από εμάς εδώ!!

Αν και τα σχολεία εδώ έχουν ήδη ξεκινήσει από τις 3 Σεπτέμβρη ,το νήπιο που πάει ο γιός μου ,η αλλιώς PRE SKOLA(πρέ σκόλα) αλλά και MALA SKOLA(μάλα σκόλα),μόλις ξεκίνησε!!ΝΑΙ!!!!

Λοιπόν ο γιός μου αλλά και εγώ το περιμέναμε τόσο καιρό ,από βδομάδα σε βδομάδα μας είχαν γιατί για κάποιο λόγω δεν ήξεραν τελική ημερομηνία έναρξης μαθημάτων!!Επιτέλους όμως έφτασε αυτή η μέρα!!

Περιττό να πω ότι αν και είχα βάλει το ξυπνητήρι στις 7 εγώ σηκώθηκα από τις 6!!Τελικά καλύτερα ,τα παιδιά δεν είχαν ξυπνήσει ευτυχώς και εγώ ετοιμάστηκα με την ησυχία μου!!Κατά τις 7 παρά ξύπνησε και ο γιός μου δεν άντεξε άλλο στο κρεβάτι!!Τώρα θα μου πεις μα γιατί τόσο άγχος?Πρώτη φορά είναι??Όχι μιας και και στην Ελλάδα πήγε και παιδικό σταθμό και προ – νήπιο και νήπιο.Εδώ όμως είναι άλλη χώρα και άλλη γλώσσα και να σκέφτομαι..και αν θέλει κάτι και δεν μπορεί να το πεί…και άν όταν μας μιλάει ο δάσκαλος δεν καταλάβω τίποτα?Και οκ είχα σκεφτεί θα του μιλήσω στο τέλος να μου τα πεί πιο σιγά αλλά και πάλι αν ρωτήσει κάτι εκείνη την στιγμή και δεν μπορώ να απαντήσω??Πωω ρεζίλι!!

Τελικά ετοιμαστήκαμε πήραμε όσα χρειαζόμασταν ,νερό κολατσίο κλπ και φύγαμε…φτάνουμε στο σχολείο και στην είσοδο μας περίμενε ο DEDA(ντέντα)=παππούς!Μόλις τον είδα μου έφυγε ένας βάρος,λεώ τουλάχιστον ένας θα καταλάβει όσα θα πεί ο δάσκαλος!!

Μπαίνουμε στην τάξη και τα περισσότερα παιδάκια είχαν καθίσει στα τραπεζάκια,του λεώ θα πας μου λέει ΟΧΙ..λογικό δεν τους ξέρει δεν μιλάει και την γλώσσα…Λέω πάμε μαζί…στο καρεκλάκι ο γιός μου από πίσω εγώ με το καρότσι και το μωρό…αμ τι ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑΑΑ …(εδώ να πώ ότι άρχισα να μου θυμίζω τη μάνα μου έτσι κλασικάαα).Και αρχίζει να μιλάει ο δάσκαλος!!Γενικά από όσο μου λέει ο κόσμος μιλάω καλά Σέρβικα..αρκεί να μην λένε τίποτα λέξεις που δεν ξέρω,απλές λεξούλες και όχι πολύ γρήγορα αλλά και πάλι θα καταλάβω αρκεί ο άλλος να τα λέει απλά!Ξεκινάει που λες και ακούω…ΑΑΑΑ ΒΖΒΖΒΖΒ ΤΣ ΤΣ ΤΣΤΣ ΖΖΖ ΜΠΠΠ ΜΠΠ ΜΠΠΠ…και παθαίνω ένα σοκ..λέω έτσι και με ρωτήσει τίποτα θα νιώσω πολύ άσχημα…μίλαγε μίλαγε λέγε τι να φέρουμε δεν κατάλαβα τίποτα…ευτυχώς ήτα και ο παππούς εκεί…κάποια στιγμή κάτι  ρώτησε και σηκώνανε χέρια και το σήκωσε και ο παππούς..ποιός ξέρει τι??το μόνο που κατάλαβα ήταν το TOILET PAPIR(τοιλετ παπιρ)=χαρτί τουαλέτας αλλά δεν κατάλαβα τι το ήθελε!!Στο τέλος μας είπε ότι τελικά σήμερα θα μείνουν τα παιδιά μέχρι τις 11 με 11.30 να έχουν μόνο νερό και κολατσιό!!Πάμε λίγο πρίν φύγουμε με τον παππού του λέμε ότι ακόμα ο μικρός δεν καταλαβαίνει και πολλά και αν χρειαστεί οτιδήποτε να πάρει τηλ…αυτά τα είπε ο παππούς γιατί η Ελληνίδα μάνα (μπλογκομάνα χαχα)του λέει(δηλαδή εγώ)θα είμαι από έξω όση  ώρα είναι το μάθημα ότι χρειαστεί φωνάξτε με…Με κοιτάει…μου λέει από έξω???Καλέ ναι εδώ στην καρεκλίτσα θα κάτσω ότι θέλετε μου λέτε(σιγά μην το έχει ξανά βιώσει αυτό!!)Το λέω και στο παιδί να αισθάνεται σιγουριά και κλείνει η πόρτα!(ξανά μανά ίδια η μάνα μου)Και να και η πόρτα από την τάξη,μπορείς να διαβάσεις τι λέει?:

και η λίστα με το όνομά μας!!

Ρωτάω τον παππού να μου πει με λίγα λόγια τι είπε και τι πρέπει να αγοράσουμε..Στο ίδιο κτήριο με το σχολείο(το οποίο να πω εδώ δεν είναι μόνο νήπιο όπως το ξέρουμε εμείς αλλά και δημοτικό δηλαδή όλες οι ηλικίες μέσα)υπάρχει βιβλιοπωλείο και πήγαμε εκεί να αγοράσουμε τα σχολικά!Μόνο τσάντα δεν χρειαζόμαστε καθώς έχει εφόσον ήδη έχει πάει νήπιο…Τα σχολικά μας είναι τα εξής:μια κασετίνα,ξύλο-μπογιές,μαρκαδόρους,ένα τετράδιο με τετραγωνάκια μέσα και ένα με λευκές σελίδες!Όλα μαζί 700δηνάρια!!(περίπου 7 ευρώ και λιγότερο)χρειάζεται ακόμα παντοφλίτσες,χαρτί υγείας για την τουαλέτα,χαρτοπετσέτες και να έχει μαζί του το κολατσιό του και το νερό του!Και να και τα σχολικά μας:

Τα πήρα όοολα αυτά…και πήγα πάλι μέσα στην καρεκλίτσα μου!Μέσα το σχολείο έχει ζωγραφιές παντού ακόμα και οι κολώνες είναι ζωγραφισμένες,έχει μια γυάλινη βιτρίνα με τα κύπελλα που έχουν κερδίσει,έχει φωτογραφίες από αγώνες διεθνή ήτε σε ενόργανη  ήτε σε χορό ,έχει φωτογραφίες από γενιές παιδιών που πέρασαν από το σχολείο…ήθελα όλα να τα βγάλω φωτογραφία και αργότερα ελπίζω να τα βγάλω γιατί να πώ την αλήθεια ένιωθα λίγο άβολα να βγάζω φωτογραφία το σχολείο σαν τουρίστρια χαχα έβγαλα κάποιες βέβαια….τι έτσι θα σε αφήσω χωρίς να πάρεις μια ιδέα πώς έιναι??Πριν να τις ανεβάσω να πώ αυτό που παρατήρησα.Όταν ψώνισα τα σχολικά και πήγα να ξαναμπώ μέσα στο σχολείο ,εκείνη την ώρα είχε χτυπήσει κουδούνι για το διάλειμμα,χαμός από παιδιά που τρέχουν κλπ!Και όμως με το που με είδαν ήρθαν και με βοήθαγαν να βάλω το καρότσι μέσα,ερχόντουσταν κοιτάγανε το μωρό και αγόρια και κορίτσια και μιλάω για δημοτικού παιδιά!!Τι  κόσμος ,πάρα πολύ ευγενικός!!

(επειδή σήμερα έχω κάποιο θέμα και αν ανεβάσω φωτογραφία μετά δεν με αφήνει να γράψω,θα γράψω όσα έχω να πω και στο τέλος τις φωτογραφίες)

Για το τέλος ήθελα να αναφέρω κάτι που μου άρεσε πάααρα πολύ…μόλις χτύπησε το κουδούνι και για όσο ήταν το διάλειμμα  άρχισε να παίζει από τα μεγάφωνα στους διαδρόμους δυνατή χορευτική μουσική!!Τα παιδιά άλλα χόρευαν άλλα τραγούδαγαν,νόμιζα ότι είμαι σε ταινία!!Ήταν ένα πραγματικά πολύ ευχάριστο διάλειμμα!!Έχω τραβήξει και βίντεο για το λόγου του αληθές αλλά χωρίς να πολυφαίνονται παιδιά για ευνόητους λόγους απλά και μόνο να ακούσεις την μουσική και πόσο δυνατά έπαιζε!! πάτησε τον σύνδεσμο να σε πάει στο βίντεο: 

ΖΗΛΕΨΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ θα ήθελα να είμαι σε αυτό το σχολείο!!!

Πριν να ανεβάσω και τις φωτογραφίες που χρωστάω να βάλω και τις λέξεις για το σημερινό μάθημα:

1)PRE SKOLE(πρέ σκόλε)=νήπιο

2)MALA SKOLE(μάλα σκόλε)=νήπιο

3)MALA( μάλα)=μικρός ,μικρή

4)ΤOILET PAPIR(τόιλετ πάπιρ)=χαρτί τουαλέτας

5)VRATA(βράτα)=πόρτα

Το σημερινό μου ποστάκι είναι αφιερωμένο στη δική μου μαμά που πάντα καθότανε σε ένα καρεκλάκι έξω από την πόρτα του σχολείου μου και πάντα μου έφερνε το γάλα μου αν δεν προλάβαινα το πρωί να πιώ και πάντα ήταν εκεί έξω από την πόρτα στα διαγωνίσματα που έγραφα και πάντα αγωνιούσε από έξω αλλά και πολλές φόρες ενάντια στους κανόνες έμπαινε και μέσα κρατώντας από το χέρι την μικρή αδερφή μου.Πολλοί από εσάς ίσως στο γυμνάσιο/λύκειο να ντρεπόσασταν και να μην θέλατε εκεί τη μαμά σας,εγώ την ήθελα ήταν η σιγουριά μου!!Σήμερα λοιπόν ήρθα στη θέση της μαμάς μου και την σκεφτόμουνα συνέχεια!!Καλή βδομάδα να έχετε!!

20 thoughts on “ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!!

  1. Καλη αρχη! Ο γιος σου παει αυτο που λεμε νηπιαγωγείο? Πόσο είναι? Εδω που εχω τον δικο μου είναι 3.5 και παει pre-school (είναι βρετανικό σχολείο αν κ μένουμε Ταιλανδη) και παλι νηπιαγωγειο το λενε…
    Ωραια μου φαινονται ολα, ειμαι σιγουρη πως το παιδι και τη γλωσσα θα εχει τελειοποιησει μεχρι τα χριστουγεννα και θα κανει κ τους φιλους του. Μην στεναχωριεσαι!
    Περιμενω την αναρτηση σου για την οικονομια, να μας πεις λιγο την εξελιξη απο το 2002 μεχρι σημερα.

    • Ναι πάει πάλι στο νήπιο.Εμένα είναι 6 ετών αλλά εδώ το δημοτικό ξεκινάει στα 7 χρόνια οπότε ξανά νήπιο,καλύτερα θα μάθει την γλώσσα με την ησυχία του και θα πάει έτοιμος στην πρώτη που ξεκινάνε να γράφουνε κλπ.Θα κάνω και για την οικονομία και για όλα!!Απλά κάθε φορά είναι τόσα τα θέματα που δεν ξέρω από που να πρώτο ξεκινήσω!!

  2. moy αρεσει το κειμενο σου!! εκτος αυτού ρε παιδι μου ειναι σαν να το ζω!! μου αρεσει η μαμαδιστικη προσεγγιση σου και οχι η εκπαιδευτική… περιμενουμε και μια συνεχεια…
    Τελικά ο γιος σου μπορεσε να συνεννοηθει με το δασκαλο και τα υπόλοιπα παιδάκια??

    • αλήθεια το βλέπεις έτσι?Επειδή το γράφω εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω…καλά ο δάσκαλος δεν παίζεται!!Η συνέχεια σήμερα με το νούμερο 2 γιατί εχτές για κάποιο λόγω δεν με άφηνε να γράφω ή να ανεβάζω φωτογραφίες και το τέλειωσα ενώ είχα και άλλα να γράψω…εν αναμονή λοιπόν!!

    • ευχαριστώ πολύ,η αλήθεια είναι ότι μπορεί να μην είμαστε στην ίδια χώρα αλλά νομίζω ότι τα ίδια περνάμε και σκεφτόμαστε!!Στο τσάκ δεν πήγα Σκωτία χαχαχ καλή συνέχεια και σε εσένα!!

  3. Με συγκίνησες ρε ξαδέρφη… Πολύ! Ευτυχώς που είμαι μόνη μου στο γραφείο και δε με βλέπει κανείς! Είσαι πολύ δυνατή, να το ξέρεις! Και η πιο καλή μανούλα! Σας αγαπώ πολύ!

    • ΑΧχχχχ Μάνα και εσύ για αυτό!!!Κάτσε να δείς μόλις πάει σχολείο!!Και εκεί που λες να πάει να κάνει και παρέα με κανένα παιδάκι…εκεί αισθάνεσαι μόνη το πρωί και το σπίτι άδειο…τι να λέμε τώρα!!Χαίρομαι που βρίσκεις χρόνο και με διαβάζεις…αα βρήκα και μια φίλη σου μέσω του facebook που μένει εδώ,μιλήσαμε και στο τηλέφωνο και με την πρώτη ευκαιρία μόλις έχω αμάξι θα την πάρω να βρεθούμε!!Φιλιά στην μπουμπουκίτσα μας…σε διαβάζω συνέχεια!!

  4. Τι να πώ εγώ τώρα….? τα είπαν όλα τα υπόλοιπα κορίτσια… Είσαι καταπληκτική είσαι μοναδική και σε αγαπώ πολύ! Με έκανες να θέλω να πάω νηπιαγωγείο ξανά! Οι περιγραφές σου είναι τόοοσο τέλειες που κλείνω τα ματιά και βλέπω όλο το σκηνικό που περογράφεις! Καλή αρχή στο αγόρι μας! Καλή του σχολική χρονιά! Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρει μια χαρά γιατί είναι αστέρι και έχει την καλύτερη μαμα του κόσμου!

  5. Πολύ μ άρεσε το άρθρο σου και ο τρόπος που τα λες. Μ αρέσει η ματία της μάνας. Μου θύμισες και τη δική μου μαμά που περίμενε εξω απ το σχολείο. Καλή αρχή στο μικρό και ελπίζω σύντομα να προσαρμοστεί. Περιμένω το μέρος Β για το σχολείο.

Σχολιάστε

