ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΚΡΥΟ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!!

Και πάλι εδώω μετά από απουσία μιας μέρας..κυκλοφορεί ίωση εδώ και όλη η πολυκατοικία την πέρασε..τώρα και εγώ!!

Στα καθημερινά μας πάλι λοιπόν…εχτές στο σχολείο το απόγευμα είχε συγκέντρωση γονέων!Δεν πήγα εγώ ,πήγε ο παππούς μιας και δεν θα τα καταλάβαινα όλα αναλυτικά τι θα έλεγε,οπότε δεν υπήρχε λόγος..Από όλα όσα τους είπε ο δάσκαλος αυτό που θυμάμαι είναι ότι θα πάρουμε κάποια βιβλία για τα παιδιά ήδη ξεκίνησαν να κάνουν αφαιρέσεις(είναι πιο προχώ εδώ το νήπιο μου φαίνεται)και μας έδωσε και ένα χαρτί να συμπληρώσουμε με τα στοιχεία μας και ποίος θα παίρνει το παιδί από το σχολείο κλπ!Δεν είπε πολλά πράγματα ή κάτι το διαφορετικό δηλαδή!

Σήμερα το πρωί ξεκινήσαμε για το σχολείο…η θερμοκρασία έπεσε κατά πολύ και το πρωί είχαμε γύρω στους 7 βαθμούς ..αρκετό κρυάκι…η μικρή έμεινε σπίτι να κοιμάται και έτσι πήγα μόνη μου με το γιό μου!Κάθε πρωί ,ξεχνάω να σας πω,που φεύγουμε για το σχολείο ο δρόμος έχει πολλά νερά και τα αμάξια είναι μούσκεμα..κάθε μέρα αναρωτιέμαι ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΡΙΞΕ ΤΟΣΗ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ?Σήμερα το πρωί πριν να φύγουμε ακούσαμε ένα θόρυβο.λέει ο γίος μου τι κάνει έτσι?Και λέει ο deda ελάτε να δείτε..πάμε στο παράθυρο και είναι ένα βυτιοφόρο με νερό και έχουν κατεβεί 2 με τις μάνικες και πλένουν το δρόμο…δεν το είχα ξανά δεί και μου έκανε εντύπωση και εκείνη την στιγμή θυμήθηκα ότι όταν πηγαίναμε σχολείο και ήταν όλα με νερά ένας κύριος έπλενε το αμάξι του και μας έλεγε πόσο χάλια του το έκαναν..εγώ δεν είχα καταλάβει νόμιζα ότι έλεγε για την βροχή,δεν ήξερα ότι κάθε πρωί πλένουν τον δρόμο!!Το έμαθα και αυτό τώρα!!Εν τω μεταξύ πάω να βγάλω φωτογραφία και τσακ κλείνει το κινητό..την πιό ακατάλληλη στιγμή πάντα το παθαίνω…μετά δεν πρόλαβα και πολύ καλά να το βγάλω αλλά ήμουν τυχερή και όταν πήγαμε σχολείο είχαν σταματήσει εκεί για ανεφοδιασμό και έτσι έκανα και ένα ΤΣΑΚ!!

Ετοιμαστήκαμε λοιπόν και ξεκινήσαμε για το σχολείο…στην είσοδο κάθε πρωί έχει πολλά περιστέρια…αγαπημένο παιχνίδι του γιού μου να  τρέχει κατά πάνω τους και να τα κυνηγάει χαχαχα

Φύγαμε λοιπόν και μιας και ήμασταν χωρίς καρότσι είπαμε να το ευχαριστηθούμε και να τρέξουμε..έχει μια μανία ο γιός μου με τους διαγωνισμούς πάσης φύσης και ειδικά αν κερδίζει είναι η καλύτερή του!!

φτάσαμε στο σχολείο και πήγαμε και πήραμε ένα μολύβι που ζήτησε ο δάσκαλος,είπε κιόλας να πάρουμε τους μαρκαδόρους από την κασετίνα γιατί θέλει μόνο ξυλομπογιές και μολύβια προς το παρόν για να μάθουν να γράφουν καλά!Έτσι πήραμε ένα μολύβι και μια γόμα και πήγαμε να περιμένουμε έξω από την  τάξη!Σήμερα είχαν φτιάξει και τα ερμάρια των παιδιών για τα πράγματά τους με αριθμούς επάνω για να ξέρει το κάθε παιδάκι ποιο είναι το δικό του!!Εμάς είναι το νούμερο 7!Βάλαμε μέσα μπουφάν και παπούτσια και έτοιμοι για μάθημα(μου αρέσει που το λέω στον πληθυντικό λες και πάω εγώ για μάθημα)ήρθε ο δάσκαλος μας άνοιξε και πήγαμε μέσα πήγα να φύγω αλλά με φώναξε ο μικρός να μου πεί κάτι και ξανα μπήκα..με αυτά και με αυτά ξεκίνησε ο δάσκαλος το μάθημα(όχι θα περίμενε εμένα)και εγώ ακόμα δεν είχα φύγει…(κλασική μάνα)του ζήτησα συγνώμη και αποχώρισα γρήγορα γρήγορα!!

Βγαίνοντας έξω συνάντησα την φίλη μου την κυρία που καθαρίζει και σκέφτηκα πώς είναι καλή ευκαιρία να την ρωτήσω αυτά που θέλω!Μου είπε λοιπόν πως ναι τα παιδιά τρώνε μέσα στο σχολείο (του δημοτικού μιας και τα νήπια έχουν κολατσιό από το σπίτι)έναντι κάποιου μικρού ποσού μέσα σε μια σάλα που στρώνουνε γιατί έχουν και πολλά παιδιά που πάνε στο ολοήμερο και έτσι τρώνε εκεί..ισχυεί ότι έχουν οδοντίατρο και παιδίατρο αν τα παιδιά χρειαστούν και επειδή αν όχι όλα τότε το 90% έχουν ασφάλεια δεν πληρώνουν το γιατρό αλλιώς πληρώνεις ένα μικρό αντίτιμο.Αυτά είναι για όλα τα σχολεία απλά εμείς τυχαίνει να είναι το σχολείο απέναντι από ιατρικό κέντρο οπότε διπλή σιγουριά να το πώ έτσι!

Από σήμερα ο καιρός εδώ έχει αλλάξει..ξεκινήσαμε με 7 βαθμούς το πρωί και έφτασε μέχρι 14!!Βροχούλα το βράδυ έκανε κάτι μπουμπουνιτά!!Απαπαπαπα..χαχα καλά είναι όμως..εγώ το βαρέθηκα το καλοκαίρι!!Άσε που ο Σεπτέμβρης είναι και ο αγαπημένος μου μήνας..έχουν γενέθλια και τα 2 μου παιδάκια.Της μικρής πέρασαν αλλά αύριο έχει ο γιός μου και κλείνει τα 6!!!!!Του αφιερώνω αυτό το πόστ και το εξής τραγούδι γιατί είναι και αγαπημένο του!!Χριστοφορινουλινακο μουυυυυυυ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ Σ’ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥ!!!

http://www.youtube.com/watch?v=X3HlFewKByw

Οι λέξεις για το σημερινό μας μάθημα είναι οι εξής:

1)HLADNO(χλάντνο)=κρύο

2)TOPLO(τόπλο)=ζεστό

3)VRUCE(βρούτσε)ζέστη

4)KISA(κίσα)=βροχή

5)VEDER(βέντερ)=αέρας

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά όπου και αν είστε!!

2 thoughts on “ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΚΡΥΟ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!!

  1. Βρηκα το μπλογκ σου κι εχω γυρισει χρονια πισω. Σπουδασα στο Βελιγραδι,εχω πολυ καλους φιλους που παρ ολο που εχει χρονια που εφυγα,δεν παψαμε να επικοινωνουμε ουτε μια στιγμη. Λατρευω το Βελιγραδι κ θαυμαζω τους ανθρωπους του. Μπορω να μιλαω ωρες για τη ζωη μου ,εκει Ηταν τα καλυτερα μου,χρονια! Αφου ειπα στον αντρα μου για το μπλογκ σου κ του ειπα ευχομαι να μας δοθει η ευκαιρια να μεινουμε εκει,θα το εκανα με πολυ χαρα! τι να σου πω,συγκινουμαι κ μονο που μιλαω γι αυτο! Ευχομαι καλη χρονια στα μικρα μας(εμενα πανε πρωτη φετος) κ φυσικα θα τα λεμε…καλη σου,μερα απ την επισης κρυα Θεσσαλονικη!
    Kristina

    • ξέρω ακριβώς πώς νιώθεις…εγώ παλιά επειδή δούλευα κάθε καλοκαίρι σεζόν πέρναγα εδώ πολύ καιρό τον χειμώνα και όταν έφευγα μου έλειπε λες και είναι δικός μου τόπος…το λέω συνέχεια στον άντρα μου πώς έπρεπε νωρίτερα να είχα αποφασίσει να έρθουμε εδώ!Και λέω να είχα γιατί εγώ είμαι αυτή που δυσκολεύεται στις αλλαγές!!Δεν είναι μόνο η ομορφιά αυτού του τόπου αλλά οι άνθρωπο,το σύστημα τα πάντα!!Καλή σχολική χρονιά να έχουν και τα μικρά σας…και εύχομαι να μπορέσετε να έρθετε…θα χαρώ να σας δω από κοντά αν θέλεις στείλε μου ένα mail με πράγματα που θυμάσαι εσύ σαν φοιτήτρια εδώ, να το δημοσιεύσω,(dejanevi@hotmail.gr)νομίζω θα ήταν χρήσιμο σε πολλούς!!Θα κάνω αργότερα, αφού συλλέξω αρκετές πληροφορίες, ένα ποστ για φοιτητές!!Να είσαι καλά!!

Σχολιάστε

