ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΖΩΟΛΟΓΙΚΟ ΚΗΠΟ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!

Την Κυριακή που μας πέρασε,είχε πολύ ωραίο καιρό και είπαμε ότι είναι μια καλή ευκαιρία να πάμε στο ζωολογικό κήπο να δούμε και εμείς αλλά και τα παιδιά τα ζώα,γιατί αργότερα με το κρύο δεν πολύ βλέπεις και κάτι μιας και πιο πολύ κάθονται μέσα στην φωλιά.

Πήραμε το αμάξι μας και ξεκινήσαμε…Το πάρκο βρίσκεται στο κέντρο της πόλης και αποτελεί μέρος του κάστρου Kalemegdan!Εκεί γύρω έχει πολλά μέρη για να σταθμεύσεις το αυτοκίνητο αν έχεις καθώς θα δεις πολλές ταμπέλες για ζώνες στάθμευσης,αλλά γνώμη μου είναι πως αν είσαι τουρίστας καλύτερα να πάρεις ταξί ή να πας με λεωφορείο.Ο λόγος?Για να σταθμεύσεις πρέπει να πληρώσεις,για να πληρώσεις πρέπει να στείλεις μήνυμα με το κινητό(εμείς ακόμα ΔΕΝΝ έχουμε πάρει sim κάρτα με Σέρβικο νούμερο)και έτσι μπορείς να αφήσεις το αυτοκίνητό σου..Κάποιος μας είπε ότι κάπου υπάρχει μηχάνημα αλλά δεν το βρήκαμε και αφήσαμε το αυτοκίνητο χωρίς να πληρώσουμε!!Ότι γίνει έγινε λέμε και φύγαμε για τον ζωολογικό κήπο!!

τέτοιες ταμπέλες θα δεις για να καταλάβεις ότι βρίσκεσαι σε ζώνη στάθμευσης!

και από εδώ είναι η είσοδος για το πάρκο!

Πήραμε τα εισιτήρια μας τα οποία για 2 ενήλικες και ένα παιδί μας στοίχισαν 1250 δηνάρια περίπου 10 ευρώ ,(κάπου στα 400 δηνάρια το άτομο)το μωρό είναι δωρεάν και ξεκινήσαμε…Καλά με το που πήγαμε δεν ξέραμε από που να πρωτοπάμε και τελικά ξεκινήσαμε από τα πουλιά.Η μικρή στο αμάξι έπεσε για ύπνο και λέω οκ άσε την και όπου να είναι θα ξυπνήσει και θα τα δει..Είδαμε ένα σωρό φασιανούς από Κίνα από εδώ από εκεί…τέλειοι..με χρώματα πολύ όμορφα…παπαγαλάκια περιστέρια κουκουβάγιες πάααρα πολλών ειδών στρουθοκαμήλους κλπ  έβγαζα  έβγαζα φωτογραφίες..τι να κάνω όλα τα ζώα τόσο μα τόσο υπέροχα!!

αυτά είναι και τα εισιτήρια αλλά μου τα βγάζει λίγο ανάποδα εε???χαχα

Πιο κάτω από τα πουλιά είχε και αλογάκια μικρά για να κάνουν βόλτες τα παιδιά.Ρώτησα τον γίο μου αν ήθελε και μου λέει ΟΧΙ…συχαίνεται κιόλας αυτός χαχα εκεί όμως που περνάγαμε από μπροστά και προσπαθούσα να τον πείσω να ανέβει(έχε χάρη που ήταν τα μικρά  άλογα αλλιώς…..χιχιιχ)έχει μαζευτεί κόσμος και δεν ξέρω τι γίνεται και εκεί μου λέει ο άντρας μου…Είναι ο Vlado Georgiev εδώ!!!Πωωωωωωωω ο αγαπημένος μου τραγουδιστής και τον είδα και από κοντάαααα!!Και φυσικά και τον έβγαλα φωτογραφία αν και δεν έμεινα να πάρω αυτόγραφο..έχω και ανυπόμονα παιδιά χαχαχα

Είδαμε πολλά μα πολλά ζώα ,κάποια στιγμή ξύπνησα και την μικρή μου γιατί δεν ήθελα να την χάσει αυτή την βόλτα..καλά τρελάθηκε ούρλιαζε φώναζε μπορεί να  μην το θυμάται αργότερα για αυτό και θα φροντίσω να την ξαναπάω σημασία έχει ότι πέρασε καλά και αυτή και ο μεγάλος,μέχρι και κατσικάκια είχε ελεύθερα να κυκλοφορούν και  μπορούσες να τα χαιδέψεις και να παίξεις μαζί τους μια ομορφιά…Και εκεί που έλεγα πόσο τυχερή είμαι που μπορώ να δώ όλα αυτά τα ζώα από κοντά και ένιωθα πολλές φορές λες και είμαι σε σαφάρι,γιατί μέσα έχει και καφετέριες και πχ η μια κάθεσαι και απο κάτω έχει θέα Ζέβρες καμηλοπάρδαλη και διάφορα άλλα ζώα της Αφρικής υπέροχο και όμως τόσο θλιβερό να σκέφτεσαι ότι δεν είναι στο φυσικό τους περιβάλλον.Βέβαια το πάρκο πολύ καθαρό και είδα αρκετό κόσμο να δουλεύει εκεί και να φροντίζει τα ζώα.Το καλύτερο που είδα ήταν ένα καγκουρό με μωράκι μέσα στο μάρσιπο…τέλειοοο…

ίσα που φαίνεται το μωράκι της

Ο ζωολογικός κήπος είναι τεράστιος και μας πήρε περίπου 3 ώρες για να δούμε όλα τα ζώα.Είναι φτιαγμένο το κάστρο επί τουρκοκρατίας και τα περισσότερα κτίρια είναι παλαιά για αυτό και θέλει μεγάλη προσοχή,έχει και ταμπέλες που ενημερώνουν αλλά γίνονται και προσθήκες με νέα κλουβιά και ζώα και μεγαλώνουν το πάρκο διατηρώντας το στύλ και δεν το ξεχωρίζεις από το παλιό..Το Ζωολογικό κήπο άνοιξε πριν από 75 χρόνια, ο τέως δήμαρχος του Βελιγραδίου, κ. Β.’Ιλιτς και απλώθηκαν σε 3,5 στρ. όπου έζησαν μεγάλες γάτες, αρκούδες, λύκοι, πουλιά και εξωτικά φυτοφάγα.Κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών του 1941 και του 1944 ο κήπος καταστράφηκε  σκοτώθηκαν σχεδόν όλα τα ζώα.Λόγω της καταστροφής και του μικρότερου αριθμού ζώων, ο κήπος μειώθηκε σε 7 στρ. και περιέχει σήμερα περίπου 2.000 ζώα. Ο παλαιότερος κάτοικος είναι ο αλιγάτορας Μούγια, ο οποίος, μαζί με τον ιπποπόταμο Μπούτσο επέζησε καταστροφές του πολέμου.Αν και δεν είναι γνωστό πόσα χρόνια είναι ακριβώς, είναι γνωστό ότι στον κήπο ήρθε το έτος 1937 ως ώριμο ζώο,  σήμερα θεωρείται το παλαιότερο αμερικανικό αλιγάτορα στον κόσμο.Μέσα έχει ακόμα και λευκές τίγρης σε κλουβί που από τη μέσα μεριά έχει ηλεκτρικό ρεύμα…Είναι πάρα μα πάρα πολλά τα ζώα και ένα πόστ δεν φτάνει για να τα περιγράψει όλα αλλά αν βρεθείς ποτέ Βελιγράδι αξίζει να πας να το επισκεφτείς!

Στο γυρισμό για το σπίτι μας περίμενε και μια ωραία έκπληξη στο αυτοκίνητο…φυσικά κλήση για παρκάρισμα χωρίς να πληρώσουμε…οπότε αν πας σκέψου αν θα πάρεις αμάξι ή όχι!!

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!!

Κλείνω με ένα τραγούδι αγαπημένο μου του Vlado Georgiev

Thermaikos tours

πληροφοριες: 6995298310; 2310 223692

ΝΟΒΙΣΑΝΤ – ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

25-28/10/2012
(4 ημέρες/3νύχτες)1η ημέρα: Θεσσαλονίκη-Νόβι Σαντ (720 χλμ)Συγκέντρωση στα δικαστήρια και στις 05.00 αναχώρηση. Διέλευση από τα σύνορα των Ευζώνων και άφιξη στο Νόβι Σαντ, την <Αθήνα της Σερβίας>, τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Πρώτη γνωριμία με την πόλη, θα έχετε χρόνο ελεύθερο χρόνο να περπατήσετε στα γραφικά δρομάκια. Προαιρετικό δείπνο σε παραδοσιακή ταβέρνα με ζωντανή παραδοσιακή μουσική . Διανυκτέρευση2η ημέρα: Νόβισαντ –Βελιγράδι – Νόβι Σαντ (190χλμ)

Πρωινό και αναχώρηση για Βελιγράδι. Ξεκινάμε την ξενάγηση μας στα αξιοθέατα και μνημεία της πόλης, θα δούμε την κεντρική οδό Κνεζ Μιχαήλοβα, το μεσαιωνικό κάστρο Καλεμέγκνταν, τον Πύργο Nebosja που φυλακίστηκε και θανατώθηκε ο Ρήγας Φερραίος, την κεντρική πλατεία Δημοκρατίας όπου δεσπόζει το άγαλμα του πρίγκιπα Μιχαήλ, το Εθνικό Θέατρο, το Μουσείο του Νίκολα Τέσλα, το Κοινοβούλιο και το σιντριβάνι Τεραζιέ και τον Ναότου Αγίου Σάββα (ο μεγαλύτερος των Βαλκανίων). Στη συνέχεια ελεύθερος χρόνος και προαιρετική κρουαζιέρα στους ποταμό Δούναβη και στον παραπόταμό του Σάββα. Επιστροφή στο ξενοδοχείο στο Νόνισαντ. Χρόνος για ξεκούραση και το βράδυ προαιρετική διασκέδαση με τα γραφικά μαγαζάκια και γνωστή νυχτερινή ζωή. (Dunavska, Zmaj Jovina) Διανυκτέρευση.

3η ημέρα: Νόβι Σαντ – Φρούσκα Γκόρα – Νόβι Σαντ (50 χλμ)

Πρωινό και αναχώρηση για επίσκεψη σε ένα από τα μεγαλύτερα εθνικά Πάρκα των Βαλκανίων την Φρούσκα Γκόρα όπου ανάμεσα στο συγκλονιστικό φυσικό τοπίο με σπάνια είδη πανίδας & χλωρίδας (ανάμεσά τους και 20 είδη ορχιδέας) θα βρούμε τα ορθόδοξα μοναστήρια του “Σέρβικου Αγίου Όρους” που κτίστηκαν τέσσερις και πέντε αιώνες πριν και αποτελούν μοναδικό πολιτιστικό και ιστορικό μνημείο (UNESCO). Επιστροφή για το Νόβι Σαντ, όπου θα δούμε το επιβλητικό κάστρο, το Δημαρχείο και θα γνωρίσουμε την κομψή πρωτεύουσα της επαρχίας Βοϊβοντίνα. Ελεύθερος χρόνος στην πόλη για βόλτα και γεύμα εξ ιδίων. Επιστροφή στο ξενοδοχείο. Διανυκτέρευση.

4η ημέρα: Νόβι Σαντ – Θεσσαλονίκη (720 χλμ)

Πρωινό, ελεύθερος χρόνος και στη συνέχεια αναχώρηση. Μέσω Νις, σύνορα Ευζώνων και με καθ’ οδόν στάσεις, άφιξη το βράδυ στη Θεσσαλονίκη.

Τιμή συμμετοχής κατά άτομο σε δίκλινο δωμάτιο: 220€
Επιβάρυνση μονοκλίνου + 45

Περιλαμβάνει
· Μετακινήσεις με πολυτελές λεωφορείο
· 3 διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο 3*, κεντρικό
· 3 πρωινά
· Ξεναγήσεις, περιηγήσεις και εκδρομές που αναφέρονται στο πρόγραμμα.
· Τοπικό ελληνόφωνα ξεναγό
· Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας
· Ασφάλεια αστικής επαγγελματικής ευθύνης
· Φ.Π.Α. εκδρομής
Δεν περιλαμβάνει
· Εισόδους μουσείων
· Ότι αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό
· Φιλοδωρήματα (υποχρεωτικά)

ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ 80€
ΕΞΩΦΛΗΣΗ ΕΩΣ 22/10/2012

3 thoughts on “ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΖΩΟΛΟΓΙΚΟ ΚΗΠΟ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!