The versatile blogger award!!

Η Ελισάβετ έχει ένα blog το  *nation of two plus one *μένει Αγγλία και έχουμε βρει κάποια κοινά να μας συνδέουν!Παρακολουθεί και τα δικά μου ποστ και κατά καιρούς μου αφήνει και τα σχόλια της !Σήμερα λοιπόν μου είπε πως έχει ένα βραβείο για εμένα και την ευχαριστώ πολύ!!Το είχα δει σε κάποιο blog το βραβείο και ήξερα περίπου τι είναι και για αυτό χάρηκα πολύ που με σκέφτηκε!!

Οι κανόνες,λέει,για αυτούς που θα το παραλάβουν και για αυτούς που το  πήραν είναι οι εξής:

  1. Προσθέτουμε το βραβείο στο ιστολόγιο μας
  2. Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε
  3. Αναφέρουμε 7 πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας
  4. Αναφέρουμε τους κανόνες
  5. χαρίζουμε το βραβείο σε 7 ακόμα ιστολόγια της επιλογής μας
  6. Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να μπορούν να το παραλάβουν

Λοιπόν για να δούμε 7 πράγματα σχετικά με εμένα

  1. Είμαι κλόουν και φαίνομαι…ναι σίγουρα οι περισσότεροι δεν το ξέρουν αλλά είμαι κλόουν μου αρέσει να πηγαίνω σε παιδικά πάρτυ και το διασκεδάζω πάρα πολύ!
  2. Μου αρέσουν τα γλυκά!!Όλα τα γλυκά αλλά αυτά που έχουν σοκολάτα μου αρέσουν πολύ περισσότερο…χωρίς φαγητό μπορώ να ζήσω ,χωρίς γλυκό όχι!!Πολλές φορές δεν τρώω μεσημεριανό για να φάω γλυκό..ευτυχώς ακόμα έχω όλα μου τα δόντια χαχαχα
  3. Μου αρέσει να πηγαίνω σινεμάα το αγαπώ μπορεί βέβαια να μην έχω το χρόνο πια να το κάνω συνέχεια αλλά προσπαθώ να πηγαίνω
  4. Μου αρέσει το κομμωτήριο και αυτό για 2 λόγους,Ο ένας γιατί είναι μέρος ξεκούρασης για εμένα και ο άλλος γιατί μου αρέσουν να μου φτιάχουν τα μαλλιά γιατί μου έρχεται να κοιμηθώ…Έλα παραδέξου το και εσένα σου αρέσει…..
  5. Τι δεν μου αρέσει…δεν μου αρέσει να βλέπω ταινίες που δεν έχουν αρχή μέση και τέλος είναι ανακατεμένες αλλά βλέπεις πριν άλλα μετά ότι να είναι..δεν τις θέλω καθόλου..εγώ θέλω χαζό ταινίες να περνάει όμορφα η ώρα…βασικά για τους άλλους είναι χαζό ταινίες για εμένα όχι!!
  6. μου αρέσουν οι αλλαγές και έχω κάνει αρκετές στην ζωή μου η τελευταία και πιο πρόσφατη είναι που ήρθα να μείνω εδώ…
  7. τελευταίο….αγαπώ τα παιδιά μου που είναι τα πιο όμορφα και τα πιο καλά ΚΟΥΚΟΥΒΑΑΑΑΑΑΑ…..δεν λέω άλλα κάθε μαμά ξέρει και με καταλαβαίνει…

Τώρα με την σειρά μου πρέπει να δώσω αυτό το βραβείο σε 7 ακόμα blogs

  1. στο blog της φίλης μου Maya που έχει πάει σε πολλά μέρη και έχει δει τόσα πολλά σίγουρα δεν θα καταφέρω ποτέ να πάω αλλά τα βλέπω μέσα από τα μάτια της  στο Maya’s thoughts and andventures 
  2. στην ξαδέρφη μου μάνα σύζυγος εργαζόμενη blogger ανεξάρτητη έτοιμη πάντα για μια νέα περιπέτεια ,ταξίδι…. πάντα με ενθουσιάζουν τα όσα κάνει… μπορείτε να διαβάσετε το blog της ΕΔΩ
  3. στην μαμά που ζεί στο εξωτερικό και αυτή και αγαπάει τόσο την φύση Ρεββέκα…και το blog της Lets talk about nature
  4. Στην Ιωάννα που πρόσφατα βρήκα το blog της ,τελικά πολλές μαμάδες γράφουμε,,εμένα με χαλαρώνει πολύ είναι το νέο μου χόμπι…στο blog της μπορείς να βρείς διάφορα άρθρα  καθώς και συνταγές μαγειρικής… ΕΝ ΓΑΜΩ ΒΙΟΣ
  5. στην Σοφία η οποία όταν ξεκίνησα αυτό το blog με βοήθησε πολύ να το κάνω πιο όμορφο αν και ακόμα έχω μπροστά μου…μια μαμά με πολλές ιδέες μια supermom που θα βρείτε όλα τα υπέροχα που γράφει εδώ στο supermomrocks
  6. στην φίλη μου Νία που το blog της έχει πολύ ωραίες συνταγές και διαγωνισμούς και θα το βρεις εδώ KID MAMA

εγώ δεν γνωρίζω 7 blogger μια και είμαι καινούρια σε αυτό αλλά μόλις γνωρίσω θα παραδώσω το τελευταίο βραβείο μου!!

και μην ξεχνάτε για όσους ενδιαφέρονται

Thermaikos tours

πληροφοριες: 6995298310; 2310 223692

ΝΟΒΙΣΑΝΤ – ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

25-28/10/2012
(4 ημέρες/3νύχτες)1η ημέρα: Θεσσαλονίκη-Νόβι Σαντ (720 χλμ)Συγκέντρωση στα δικαστήρια και στις 05.00 αναχώρηση. Διέλευση από τα σύνορα των Ευζώνων και άφιξη στο Νόβι Σαντ, την <Αθήνα της Σερβίας>, τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Πρώτη γνωριμία με την πόλη, θα έχετε χρόνο ελεύθερο χρόνο να περπατήσετε στα γραφικά δρομάκια. Προαιρετικό δείπνο σε παραδοσιακή ταβέρνα με ζωντανή παραδοσιακή μουσική . Διανυκτέρευση

2η ημέρα: Νόβισαντ –Βελιγράδι – Νόβι Σαντ (190χλμ) 

Πρωινό και αναχώρηση για Βελιγράδι. Ξεκινάμε την ξενάγηση μας στα αξιοθέατα και μνημεία της πόλης, θα δούμε την κεντρική οδό Κνεζ Μιχαήλοβα, το μεσαιωνικό κάστρο Καλεμέγκνταν, τον Πύργο Nebosja που φυλακίστηκε και θανατώθηκε ο Ρήγας Φερραίος, την κεντρική πλατεία Δημοκρατίας όπου δεσπόζει το άγαλμα του πρίγκιπα Μιχαήλ, το Εθνικό Θέατρο, το Μουσείο του Νίκολα Τέσλα, το Κοινοβούλιο και το σιντριβάνι Τεραζιέ και τον Ναότου Αγίου Σάββα (ο μεγαλύτερος των Βαλκανίων). Στη συνέχεια ελεύθερος χρόνος και προαιρετική κρουαζιέρα στους ποταμό Δούναβη και στον παραπόταμό του Σάββα. Επιστροφή στο ξενοδοχείο στο Νόνισαντ. Χρόνος για ξεκούραση και το βράδυ προαιρετική διασκέδαση με τα γραφικά μαγαζάκια και γνωστή νυχτερινή ζωή. (Dunavska, Zmaj Jovina) Διανυκτέρευση.

3η ημέρα: Νόβι Σαντ – Φρούσκα Γκόρα – Νόβι Σαντ (50 χλμ)

Πρωινό και αναχώρηση για επίσκεψη σε ένα από τα μεγαλύτερα εθνικά Πάρκα των Βαλκανίων την Φρούσκα Γκόρα όπου ανάμεσα στο συγκλονιστικό φυσικό τοπίο με σπάνια είδη πανίδας & χλωρίδας (ανάμεσά τους και 20 είδη ορχιδέας) θα βρούμε τα ορθόδοξα μοναστήρια του “Σέρβικου Αγίου Όρους” που κτίστηκαν τέσσερις και πέντε αιώνες πριν και αποτελούν μοναδικό πολιτιστικό και ιστορικό μνημείο (UNESCO). Επιστροφή για το Νόβι Σαντ, όπου θα δούμε το επιβλητικό κάστρο, το Δημαρχείο και θα γνωρίσουμε την κομψή πρωτεύουσα της επαρχίας Βοϊβοντίνα. Ελεύθερος χρόνος στην πόλη για βόλτα και γεύμα εξ ιδίων. Επιστροφή στο ξενοδοχείο. Διανυκτέρευση.

4η ημέρα: Νόβι Σαντ – Θεσσαλονίκη (720 χλμ)

Πρωινό, ελεύθερος χρόνος και στη συνέχεια αναχώρηση. Μέσω Νις, σύνορα Ευζώνων και με καθ’ οδόν στάσεις, άφιξη το βράδυ στη Θεσσαλονίκη.

Τιμή συμμετοχής κατά άτομο σε δίκλινο δωμάτιο: 220€
Επιβάρυνση μονοκλίνου + 45

Περιλαμβάνει
· Μετακινήσεις με πολυτελές λεωφορείο
· 3 διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο 3*, κεντρικό
· 3 πρωινά
· Ξεναγήσεις, περιηγήσεις και εκδρομές που αναφέρονται στο πρόγραμμα.
· Τοπικό ελληνόφωνα ξεναγό
· Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας
· Ασφάλεια αστικής επαγγελματικής ευθύνης
· Φ.Π.Α. εκδρομής
Δεν περιλαμβάνει
· Εισόδους μουσείων
· Ότι αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό
· Φιλοδωρήματα (υποχρεωτικά)

ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ 80€
ΕΞΩΦΛΗΣΗ ΕΩΣ 22/10/2012

Σχολιάστε

