KNEZ MIHAILOVA Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!

Πολλά τρεξίματα την προηγούμενη εβδομάδα καθώς ετοιμαζόμασταν για το πάρτυ γενεθλίων των παιδιών μου…έχουν τον ίδιο μήνα γενέθλια και έτσι τα κάναμε μαζί…Εμένα μου αρέσει γενικά να φτιάχνω τούρτες κλπ και εδώ έχει πολλά μαγαζιά τα οποία τα λένε zdrava hrana(ζντραβα χρανα) και έχει μιλάμε τα πάντα…διακοσμητικά για την τούρτα ,χρώματα ζαχαροπλαστική,αρώματα ζαχαροπλαστική ακόμα και ειδικές χρυσόσκονες που μπορείς να τις φάς,έτοιμο παντεσπάνι,ακόμα και εικόνες που μπαίνουν πάνω σε τούρτα με ότι παράσταση θες κλπ…Μιλάμε με την πεθερά μου δημιουργήσαμε…

η τούρτα της μικρής

η τούρτα του μεγάλου

και γλυφιτζούρια κάναμε

Μετά το πάρτυ και αφού χαλαρώσαμε είπαμε να πάμε εγώ και ο άντρας μου μια βόλτα στο κέντρο,βράδυ αφού κοιμήθηκαν τα παιδιά να φάμε και ένα γύρο πίτα που τόσο έχω επιθυμήσει…Πήραμε το λεωφορείο και κατεβήκαμε knez Mihailova το αγαπημένο μέρος…γεμάτο μαγαζιά και μάλιστα πιο πολλά ακόμα από όσα θυμόμουνα μάλιστα έχει γεμίσει και καφετέριες πολλές με καρέκλες έξω χαμός πριν 7 χρόνια έτσι δεν ήταν…Αν και η ώρα ήταν περίπου 10 το βράδυ υπήρχαν μαγαζιά ανοιχτά καθώς είχε πολύ κόσμο ,σε πολλές μεριές είχε ανθρώπους με  μηχανές ποπ κορν που εδώ το λένε kokice και μυρίζει υπέροχα σε όλο το δρόμο,άλλοι έχουν πάγκους και πουλάνε βρασμένα καλαμπόκια,υπάρχουν και κάτι τύπου κιόσκια κάθε τόσο με διάφορα δωράκια κυρίως για τουρίστες και παίζουν δυνατά μουσική.Κάπου εκεί σε ένα δρομάκι θα ακούσει Λάτιν μουσική καθώς είναι ένα κλάμπ που παίζει λάτιν μουσική και μπορείς να πας να χορέψεις κάτι σαν το Enzo στην Αθήνα…πάνω στην knez έχει Alfa Bank και Eurobank και μηχανήματα ATM και σε ένα από τα στενά πιο κάτω είναι η εθνική τράπεζα της Ελλάδος.Αυτό που φτιάξανε πρόσφατα,τώρα πόσο πρόσφατα δεν ξέρω απλά παλιότερα που είχα έρθει δεν το είχα δει ,είναι ένα ξενοδοχείο πάνω στον πεζόδρομο της knez απλά υπέροχο έχει μια τζαμαρία στον πρώτο όροφο και βλέπει μέσα το μπαρ το οποίο είναι αρκετά μοντέρνο αλλά κλασάτο ταυτόχρονα μου άρεσε παααρα πολύ…Και πιό κάτω ακούμε Ελληνική μουσική και τότε βλέπουμε ότι έχει ένα γυράδικο!!Ναι….Βασικά στο Βελιγράδι σε πολλά σημεία μπορείς να βρεις γυράδικο αλλά συγκεκριμένα θέλαμε να κάνουμε βόλτα στην knez οπότε κουτί μας έκατσε!!

Η ταμπέλα γράφει με λατινικά GYROPOLIS ενώ ακριβώς από κάτω με ελληνικά γράμματα λέει «αυθεντικό ελληνικό»μουσική ελληνική οπότε λέμε εδώ είμαστε αν και δεν πίστευα οτί μπορεί να το έχει Έλληνας αφού παλιότερα που είχα φάει σε άλλο μέρος το μαγαζί το είχαν ανοίξει Σέρβοι…πάμε μέσα μας ρωτάει στα Σέρβικα τι θέλουμε..εγώ λέω στον άντρα μου το ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΝΤΟΜΑΤΑ ΠΑΤΑΤΑ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ και απαντάει ο μαγαζάτορας στα Ελληνικά ΕΛΛΗΝΕΣ???Ναιιιι χαχαχα..το κλασικό..πιάσαμε την συζήτηση με την μουσική να παίζει μέσω ίντερνετ από τον σφαίρα κατευθείαν από Ελλάδα…Πήραμε ο κάθε ένας από ένα γύρo πίτα το οποίο κοστίζει 250 δηνάρια κάτι λιγότερο από 2,5 ευρώ και είναι τόσο μεγάλο που είναι σαν να τρώς 2!!Αρκετά καλό πολύ καλό θα έλεγα δεν ένιωσα ότι είναι διαφορετικό ενώ παλιότερα που είχα φάει το κρέας δεν ήταν ίδιο.Το παιδί που το έχει είναι από Κέρκυρα…ερωτεύτηκε ,παντρεύτηκε με ντόπια και τώρα είναι εδώ!!Κάτσαμε έξω, σε κάτι ψηλά τραπέζια που έχει ,και αυτή η μικρή γωνίας Ελλάδας σε κάνει για μια στιγμή να νομίζεις ότι όντως είσαι Ελλάδα…πόσο απίστευτο όμως..Η Ελλάδα είναι παντού,όπου και να πάς ήτε με ένα Ελληνικό εστιατόριο,ήτε με ένα γυράδικο ήτε ακόμα με μιά απλή ελληνική σαλάτα στο μενού κάποιου μαγαζιού!!Αν λοιπόν είσαι Βελιγράδι και θές λίγο να νιώσεις Ελλάδα πέρνα από το GYROPOLIS knez Mihaila br 49 και για delivery 328 58 22 ώρες λειτουργίας 12:00-22:00!!!Σίγουρα θα ανακαλύψω και άλλα μέρη Ελλάδας αλλά μου άρεσε το συγκεκριμένο που γύρω του έχει καφέ μπαράκια και ακούς μουσικές από παντού και ξαφνικά Ελληνική μουσική!!!Αυτά είναι…

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!!

και μην ξεχνάτε για όσους ενδιαφέρονται

Thermaikos tours

πληροφοριες: 6995298310; 2310 223692

ΝΟΒΙΣΑΝΤ – ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ

25-28/10/2012
(4 ημέρες/3νύχτες)1η ημέρα: Θεσσαλονίκη-Νόβι Σαντ (720 χλμ)Συγκέντρωση στα δικαστήρια και στις 05.00 αναχώρηση. Διέλευση από τα σύνορα των Ευζώνων και άφιξη στο Νόβι Σαντ, την <Αθήνα της Σερβίας>, τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Πρώτη γνωριμία με την πόλη, θα έχετε χρόνο ελεύθερο χρόνο να περπατήσετε στα γραφικά δρομάκια. Προαιρετικό δείπνο σε παραδοσιακή ταβέρνα με ζωντανή παραδοσιακή μουσική . Διανυκτέρευση2η ημέρα: Νόβισαντ –Βελιγράδι – Νόβι Σαντ (190χλμ) Πρωινό και αναχώρηση για Βελιγράδι. Ξεκινάμε την ξενάγηση μας στα αξιοθέατα και μνημεία της πόλης, θα δούμε την κεντρική οδό Κνεζ Μιχαήλοβα, το μεσαιωνικό κάστρο Καλεμέγκνταν, τον Πύργο Nebosja που φυλακίστηκε και θανατώθηκε ο Ρήγας Φερραίος, την κεντρική πλατεία Δημοκρατίας όπου δεσπόζει το άγαλμα του πρίγκιπα Μιχαήλ, το Εθνικό Θέατρο, το Μουσείο του Νίκολα Τέσλα, το Κοινοβούλιο και το σιντριβάνι Τεραζιέ και τον Ναότου Αγίου Σάββα (ο μεγαλύτερος των Βαλκανίων). Στη συνέχεια ελεύθερος χρόνος και προαιρετική κρουαζιέρα στους ποταμό Δούναβη και στον παραπόταμό του Σάββα. Επιστροφή στο ξενοδοχείο στο Νόνισαντ. Χρόνος για ξεκούραση και το βράδυ προαιρετική διασκέδαση με τα γραφικά μαγαζάκια και γνωστή νυχτερινή ζωή. (Dunavska, Zmaj Jovina) Διανυκτέρευση.3η ημέρα: Νόβι Σαντ – Φρούσκα Γκόρα – Νόβι Σαντ (50 χλμ)

Πρωινό και αναχώρηση για επίσκεψη σε ένα από τα μεγαλύτερα εθνικά Πάρκα των Βαλκανίων την Φρούσκα Γκόρα όπου ανάμεσα στο συγκλονιστικό φυσικό τοπίο με σπάνια είδη πανίδας & χλωρίδας (ανάμεσά τους και 20 είδη ορχιδέας) θα βρούμε τα ορθόδοξα μοναστήρια του “Σέρβικου Αγίου Όρους” που κτίστηκαν τέσσερις και πέντε αιώνες πριν και αποτελούν μοναδικό πολιτιστικό και ιστορικό μνημείο (UNESCO). Επιστροφή για το Νόβι Σαντ, όπου θα δούμε το επιβλητικό κάστρο, το Δημαρχείο και θα γνωρίσουμε την κομψή πρωτεύουσα της επαρχίας Βοϊβοντίνα. Ελεύθερος χρόνος στην πόλη για βόλτα και γεύμα εξ ιδίων. Επιστροφή στο ξενοδοχείο. Διανυκτέρευση.

4η ημέρα: Νόβι Σαντ – Θεσσαλονίκη (720 χλμ)

Πρωινό, ελεύθερος χρόνος και στη συνέχεια αναχώρηση. Μέσω Νις, σύνορα Ευζώνων και με καθ’ οδόν στάσεις, άφιξη το βράδυ στη Θεσσαλονίκη.

Τιμή συμμετοχής κατά άτομο σε δίκλινο δωμάτιο: 220€
Επιβάρυνση μονοκλίνου + 45

Περιλαμβάνει
· Μετακινήσεις με πολυτελές λεωφορείο
· 3 διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο 3*, κεντρικό
· 3 πρωινά
· Ξεναγήσεις, περιηγήσεις και εκδρομές που αναφέρονται στο πρόγραμμα.
· Τοπικό ελληνόφωνα ξεναγό
· Αρχηγό – συνοδό του γραφείου μας
· Ασφάλεια αστικής επαγγελματικής ευθύνης
· Φ.Π.Α. εκδρομής
Δεν περιλαμβάνει
· Εισόδους μουσείων
· Ότι αναφέρεται στο πρόγραμμα ως προαιρετικό
· Φιλοδωρήματα (υποχρεωτικά)

ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ 80€
ΕΞΩΦΛΗΣΗ ΕΩΣ 22/10/2012

5 thoughts on “KNEZ MIHAILOVA Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!

1. Τι ωραιο πραγμα να συναντάς ελληνες η ελληνικα στοιχεια στο εξωτερικο!αε μας εδω παντως δεν εχει κανενα γυραδικο που να φας κανονικο ελληνικο σουβλάκι κι οχι περιπου ελληνικο σουβλάκι!

• παλιότερα και εγώ δεν είχα φάει κανονικό τώρα νομίζω το έχουν προσπαθήσει πολύ και όλο και περισσότεροι Έλληνες ανοίγουν και έχουν έρθει αρκετά κοντά στη γεύση .Αυτό που έφαγα ήταν αυτό που λένε εδώ extra

2. Α,μπράβο σουβλάκι όχι καλαμάκι!Που πήγα στην Λάρισα και ζήτησα ένα καλαμάκι για το αναψυκτικό μου και με ρωτάει »χοιρινό ή κοτόπουλο»?!Στην Σερβία δεν νομίζω να λες καλαμάκι το σουβλάκι,ε Ευη?

• εγώ το «καλαμάκι»το λέω σουβλάκι το πιτόγυρο – πιτόγυροκαι γενικά σουβλάκια, όμως όχι σάντουιτς που είχα πάει Θεσσαλονίκη και μου λέγανε σάντουιτς και έλεγα όχι σάντουιτσ ρε παιδιά πιτόγυρο θέλω χαχαχαχα