ΧΕΙΜΩΝΙΑΣΕ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!!

 

 

 

Με θερμοκρασία αυτή την στιγμή στους 3 βαθμούς Κελσίου ,μπορώ και επίσημα να πω ότι έχουμε χειμώνα στην Σερβία…κρύο πολύ λένε αλλά εγώ δεν το νιώθω τόσο πια και ας είναι 3..έχει διαφορά από το κρύο της Ελλάδα..λογικά στην Ελλάδα με 3 βαθμούς δεν μπορείς να κουνήσεις την μύτη σου γιατί έχει μουδιάσει,ίσως η υγρασία είναι διαφορετική εδώ..

Την Παρασκευή που μας πέρασε το βράδυ αφού κοιμήθηκαν τα παιδιά πήγαμε σε ένα γυράδικο που άνοιξε εδώ στην γειτονιά να χτυπήσουμε ένα γύρο..Προς έκπληξή μου το μαγαζί το έχει ανοίξει Σέρβος και όχι Έλληνας γιατί γενικά τα γυράδικα εδώ Έλληνες τα έχουν..καλό ήταν σε γεύση αν και δεν έβαλα μουστάρδα που μου αρέσει γιατί ρε παιδί μου δεν είναι αυτή που τρώω και μου αρέσει έχει μια άλλη γεύση,αλλά ήταν καλός και κανονικό μέγεθος.Αυτό που με χάλασε ήταν η τιμή…250 δηνάρια κάτι λιγότερο από 2,50 ευρώ..πολλά δεν είναι??Στην knez τις προάλλες είχα φάει από Έλληνα γύρο με 280 δηνάρια αλλά μιλάμε είναι τεράστιος και σκας με μόνο έναν…όχι και 250 δηλαδή κάποιος άντρας θα θέλει στάνταρ 3 να φάει και να πληρώσει 750 δηνάρια πολλά είναι..παρά όλα αυτά είχε αρκετό κόσμο και ας ήταν 11:30 το βράδυ και 3 βαθμοί έξω…

Το Σαββάτο πήγαμε το βράδυ βόλτα στην αγαπημένη μου knez..όσες φορές και να πάω δεν την χορταίνω την αγαπώ..πεινάσαμε αλλά λέμε πάλι γύρο δεν λέει να φάμε…(στο γυράδικο Gyropolis γινότανε ψιλό χαμός πολύ χάρηκα εε είναι και Έλληνας πως να το κάνουμε)Αποφασίσαμε να πάμε για την κλασική pljeskavica ένα θα πώ αν έρθεις Βελιγράδι η Σερβία γενικά πρέπει να δοκιμάσεις…Εκεί στην knez βρήκαμε ένα μαγαζί με pljeskavica και palacinke ..palacinke είναι σαν να λέμε κρέπα αλλά έχει διαφορά είναι τόσο λεπτό το φύλλο που για να χορτάσεις πρέπει να φας καμιά 10αριά..Πήραμε λοιπόν από μία pljeskavica με λάχανο,κρεμμύδια(επιβάλλεται να βάλεις κρεμμύδι μέσα)ντομάτα μμ θεικό και ζουμερό…Η τιμή μόλις 220 δηνάρια και σκας…

 

Τέλεια περάσαμε φάγαμε σκάσαμε χαχα μετά ήρθε η ώρα να πάμε σπίτι ..δεν είχαμε πάρει το αμάξι είχαμε πάει με το λεωφορείο όμως μετά τις 12 έχει κάθε μια ώρα έτσι περιμέναμε αρκετή ώρα στην στάση να έρθει το 26 που θέλουμε εμείς καθώς το βράδυ έχει κάθε μια ώρα.Επίσης το βράδυ πληρώνεις μέσα στο λεωφορείο δεν ισχύει η κάρτα Bus Plus που έχεις τις υπόλοιπες ώρες και μπορώ να πω πως είναι αρκετά ακριβά το βράδυ τόσο που δεν συμφέρει καν να κυκλοφορείς με λεωφορείο το βράδυ αλλά με αυτοκίνητο αν έχεις αν βάλει μέσα και το πόση ώρα περιμέναμε εε φτάνει..

Την Κυριακή χτύπησε  η πόρτα και ήταν 3 άντρες στην ηλικία μου περίπου μπορεί και πιο νέοι…ήταν από την αστυνομία αλλά δεν φόραγαν στολή και δεν το κατάλαβα.Έπιασαν κάποιους εδώ στη γειτονιά και ήρθαν να μου δείξουν φωτογραφίες τις οποίες είχαν μέσα σε υπολογιστή για να δω αν κανένας από αυτούς ήταν τότε που με λήστεψε..καλέ σαν να ήμουνα σε ταινία ένιωσαα..δυστυχώς δεν ήταν κανένας από αυτούς και λέω δυστυχώς γιατί στη σκέψη και μόνο ότι ακόμα κυκλοφορεί δεν αισθάνομαι άνετα..με έχει πιάσει τέτοια εμμονή που μέσα στο λεωφορείο το Σαββάτο το βράδυ νόμιζα ότι θα μπεί κανείς να κάνει ληστεία ..χαζό αλλά έτσι ένιωθα βράδυ κιόλας…εε άδειασα την τσάντα μου τα έκρυψα όλα σε τσέπες και όπου μπορούσα να πάρουν άδεια τσάντα…έτσι σκέφτηκα…και τώρα που το γράφω γελάω,,,τι να πείς…

Για το τέλος άφησα μια φωτογραφία με την εργασία του γιου μου για το σχολείο όπου το θέμα ήταν μια ιστορία να ζωγραφίσουν και ο γίος μου έκανε το ταξίδι μας εδώ στο Βελιγράδι..πολύ μου άρεσε…ορίστε η φωτό

 

Μερικές λέξεις για σήμερα που έχω καιρό να βάλω

1) palacinke (παλατσίνκε)=κρέπες

2)kupus(κούπους)=λάχανο

3)senf(σένφ)=μουστάρδα

4)luk(λούκ)=κρεμμύδι

5)beli luk(μπέλι λούκ)=σκόρδο

Να περνάτε καλά και να είστε πάαντα καλάαα!!

2 thoughts on “ΧΕΙΜΩΝΙΑΣΕ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!!

  1. καλα τι πλιατσκαβιτσες τρωγαμε τα βραδια,αστο…
    ειχε κ κατι κουτουκια που πηγαιναμε κ φευγαμε με τα στομαχια ετοιμα να σκασουν κ μετα τρωγαμε κ ενα παγωτακι απ τα μακ ντοναλντς,ετσι για να μη ξεχνιομαστε!! που μενεις? η νοικοκυρα μου η πολυαγαπημενη,ειναι εκει στο τσερακ. τα πιο πολλα χρονια εμεινα εκει στο σπιτι της.φιλια,κ να ντυνεστε ζεστα…ερχεται κρυο….τραγουδι της Αρλετας,σας αφιερωνω!χρυσα

Σχολιάστε

