ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ!!!

Χάθηκα για λίγο καιρό..το ξέρω,,αλλά μόλις σου γράψω το γιατί θα καταλάβεις αμέσως.Ήθελα πρώτα να μπούνε όλα σε μια σειρά και μετά να γράψω τι έχει γίνει με πληροφορίες που τυχόν μπορεί να χρειαστείς..και ξεκινάω…

Τα παιδιά μου, μιας και ο πατέρας είναι Σέρβος με μία μόνο μετάφραση του πιστοποιητικού γέννησης τους (και το οποίο πρέπει να έχει και σφραγίδα ΑΠΟΣΤΉΛ η αλλιώς ΧΑΓΗΣ επάνω για να θεωρηθεί επίσημο)και με το χαρτί του γάμου (το οποίο στο βγάζει εδώ ο δήμος εφόσον καταθέσεις την επίσημη μετάφραση από την ληξιαρχική πράξη γάμου που έγινε στην Ελλάδα ,η οποία και αυτή θα πρέπει να έχει την σφραγίδα επάνω)μέσα σε 2 μόνο βδομάδες βγάζουν το χαρτί ,γέννησης και βάπτισης που λένε εδώ η αλλιώς Σέρβικη υπηκοότητα με τον προσωπικό τους αριθμό(αυτό που λέμε στην Ελλάδα..αριθμό ταυτότητας,ΑΦΜ,ΑΜΚΑ κλπ εδώ είναι ένας αριθμός για όλα..)Στο διάστημα που κάναμε την κατάθεση  των δικαιολογητικών για τα παιδιά ,ρωτήσαμε και για εμένα τι χρειάζεται και μας είπαν το χαρτί του γάμου το Σέρβικο και διαβατήριο..Λέμε λοιπόν ότι δεν έχω διαβατήριο αλλά ταυτότητα μιας και πλέον εδώ μπορείς να έρθεις χωρίς διαβατήριο και απλά έμεινε εκεί το θέμα…

Και τελειώσαμε με τα παιδιά και ήρθε η σειρά μου..Πάω και εγώ στο γραφείο των αλλοδαπών καμαρωτή και γιορντανούσα να καταθέσω τα χαρτιά μου και βασικά να δώ αναλυτικά τι άλλο χρειάζεται….ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑ που νόμιζα ότι θα τελείωνα έτσι γρήγορα..λες και δεν τα ξέρω πως είναι..

Πάμε μέσα σε ένα γραφείο όπου το πρώτο πράγμα που μου ζήτησαν φυσικά είναι το διαβατήριο..Τους λέω και εγώ σίγουρη κιόλας,,,δεν έχω διαβατήριο,δεν χρειαζόμαστε πλέον διαβατήριο για να ταξιδέψουμε στην Σερβία..και μου λέει πολύ όμορφα η γυναίκα..σαν τουρίστας ναι δεν χρειάζεσαι αλλά για να μείνεις εδώ που θα βάλουμε την άδεια παραμονής πάνω στην ταυτότητα??Μια ομορφιάαααα..και τι κάνουμε τώρααα..??Ξέρω τι θα σκεφτείς…εε πάνε και βγάλε διαβατήριο…χμμμ εύκολο να το λέςςς…έχει και συνέχεια..

όταν λοιπόν ταξιδεύεις με ταυτότητα,σαν τουρίστας δηλαδή,έχεις δικαίωμα να μείνεις στην Σερβία για 90 μέρες από την ημέρα που μπήκες.Μάλιστα βγάζεις και μια κάρτα στην αστυνομία με τα στοιχεία σου και με το πότε μπήκες.Εγώ μπήκα στην Σερβία στις 23 Αυγούστου και όταν πήγα στο τμήμα αλλοδαπών ήταν 13 Νοεμβρίου..είχα μόνο λίγες μέρες από τις 90 που επιτρέπεται να μείνω σαν τουρίστας!Το πρόβλημα ποιό είναι??Αν πήγαινα να βγάλω διαβατήριο μέσω πρεσβείας θα χρειαζότανε τουλάχιστον ένα μήνα για να το έχω και δεν είχα και πολύ χρόνο στην διάθεσή μου…η άλλη λύση??Να πάω Βοσνία και να ξανά μπώ στην χώρα και να ξανά βγάλω κάρτα και αν είμαι τυχερή δεν θα ελέγξουν ότι είχα ξανά μπεί οπότε θα έχω πάλι 90 μέρες στην διάθεσή μου…και χρόνο να βγάλω διαβατήριο μέσω πρεσβείας.Αν όμως το έβλεπαν στον υπολογιστή δεν θα μπορούσα να μπώ και θα έπρεπε να περιμένω άλλους 3 μήνες ,γιατί τις 90 μέρες σου τις δίνουν για ένα 6 μηνό,δηλαδή,3 μήνες που πέρασα στην Σερβία και 3 που περιμένεις περνάνε 6 όποτε μετά μπορείς να ξανά μπείς…

Δεν μου άρεσε σαν λύση..πολύ επικίνδυνο..και τελικά πήρα την απόφαση…μου μένανε σχεδόν 7-9 μέρες από τις 90..έβγαλα εισιτήρια για εμένα και το μωρό(χωρίς επιστροφή μιας και δεν ήξερα και πότε θα ξεμπερδεύω)και μετά από 4 μέρες από την ημέρα που πήγα να καταθέσω τα χαρτιά αλλά δεν έγινε..έφυγα για Ελλάδα…να βγάλω διαβατήριο,να πάρω ότι άλλο χρειάζομαι και να γυρίσω πίσω….

Δεν έφυγα και πολύ χαρούμενη πολλά γύριζαν στο μυαλό μου…και αν δεν μπορώ να ξανά μπω?Είχα μεν σχεδόν μια βδομάδα ακόμα από τις 90 μέρες αλλά σε τέτοια θέματα ο νόμος είναι νόμος και λογική δεν χωράει..δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά παρά μόνο όσα ορίζει ο νόμος…και πήγα λοιπόν Ελλάδα και ξεκίνησε μια ταλαιπωρίαααα άνευ  προηγουμένου….

Για την ώρα δεν θα συνεχίσωωω ..είναι τόοσα πολλά αυτά που θέλω να γράψω ,που σε ένα ποστ δεν χωράνε..θα επανέλθω όμως αύριο με την συνέχεια!!

Να ενημερώσω ότι αν σκέφτεστε να πάτε διακοπές και θέλετε κάπου με χιόνι ,ελάτε Βελιγράδι…σήμερα έριξε και έστρωσε βασικά το πρώτο χιόνι και είναι πραγματικά όμορφα!!Μια φωτό για να κρίνεται και μόνοι σας..

CAM00412

Υπομονήη λοιπόν μέχρι αύριο για την συνέχειααα..καλό Σαββάτο να έχετε!!

Σχολιάστε

