ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ!!!2

Εδώ και πάλι από το χιονισμένο Βελιγράδι που αυτή την στιγμή έχουμε -4 βαθμούς.Το χιόνι όλη την νύχτα δεν σταμάτησε και σήμερα έπρεπε να καθαριστεί η είσοδος της πολυκατοικίας…Ορίστε λοιπόν μια φωτό με την είσοδό μας σήμερα..

429476_10152493069340001_1203588462_n

Και συνεχίζω από εκεί που είχα μείνει εχτές..

Με το που πάω Ελλάδα έτρεξα αμέσως με τα δικαιολογητικά μου να βγάλω διαβατήριο για να γυρίσω όσο πιο γρήγορα μπορώ πίσω.Γιατί ναι μεν είχα πάρει το μωρό μαζί μου ,αλλά είχα αφήσει το μεγάλο μου παιδί πίσω που πάει σχολείο.

Πάμε στο γραφείο εκεί με όλα τα δικαιολογητικά,(τα οποία μπορείς αν ενδιαφέρεσαι για έκδοση διαβατηρίου να τα βρείς και on line ΕΔΩ)και πάω…Πριν μερικούς μήνες είχα βγάλει των παιδιών τα διαβατήρια ,οπότε και γνώριζα την διαδικασία πως έχει..Έλα όμως που κάθε γραφείο έχει δικό του σύστημα.

Πάμε εκεί με την μαμά μου και το μωρό και μας λέει ο αστυνομικός..ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΗΡΑΤΕ??Κοιταζόμαστε καλά καλά με την μάνα μου και λέμε τι νούμερο καλέ?Αφού μόνοι μας είμαστε?Λέει ααα δεν γίνεται έτσι πρέπει να βγάλετε νούμερο…πάει η μαμά μου κάτω στην σκοπιά και μας δίνει ένα νούμερο..τύπου ραντεβού για της 13:00 και η ώρα ήταν 11.30..οπότε τι να κάνουμε περιμένουμε..Κοιτάω ξανά την λίστα με τα δικαιολογητικά που είχαν αναρτημένη και λέει πως θέλουν τα παράβολα να τα έχουν σε φωτοτυπία και συμπληρωμένα..πφφ οκ λέω έχω χρόνο.Φεύγω και πάω σε ένα μαγαζί κοντά στην αστυνομία και μόλις τα βλέπει ο άνθρωπος μου λέει ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ…ντοιννν λέω μα πλήρωσα 84 ευρώ…μωρέ καλά πλήρωσες μου λέει αλλά σε παράβολα δεν στα έχει δώσει όλα..και τώρα??Κοιτάω το ρολοί 12 η ώρα…οκ προλαβαίνω να πάω να το ζητήσω..εε δεν ήταν και κοντά η εφορία.Βέβαια ο τύπος που κάνει τις φωτοτυπίες είχε και παράβολα,αλλά αφού το έχω πληρώσει να το ξαναπληρώνω??Πάω στην εφορία και σε όλη την διαδρομή που οδηγούσα να σκέφτομαι..Έχε γούστο να μου πεί ότι το έχασα κιόλας θα μας ακούσει όλη η εφορία και θα φέρω και τα κανάλια..μιλάμε είχα γίνει μπουρλότο!!Φτάνω λοιπόν και πάω στον κισέ!!Της λέω ότι πήγα στην αστυνομία και τα παράβολα δεν είναι σωστά για τα λεφτά που πλήρωσα,πριν προλάβω καν να τελειώσω την φράση μου λέει,,αχχχχ μωρέεε μπερδεύτηκα με το μωρό…δίκιο έχεις ..καλά εκεί στην αστυνομία πουλάνε παράβολα για δεν αγόραζες ένα να μην έρχεσαι?Και λέω ΜΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ!!!Λέει ναιι δίκιο έχεις!!Παίρνω το παράβολο και πάω να το βγάλω φωτοτυπία και ενώ η αστυνομία ζητάει σε Α4 μου το βγάζουν σε Α5 τους εξηγώ ότι θέλω σε Α4 μου λένε δεν γίνεται το πληρώνω και πάω αλλού και το κάνω σε Α4 ..δηλαδή ΠΟΣΟ ΕΛΕΟΣ…

Επιτέλους φτάνω στο γραφείο έκδοσης διαβατηρίων και η ώρα ήδη είχε πάει 13:00!!Ο Αστυνομικός είχε ήδη μάθει τι έχει γίνει και μου λέει ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΛΛΟ,,,,ούτες και εγώ το περίμενα του λέω και είχα προετοιμαστεί για τσακωμό αλλά τελικά τυχερή ήταν χαχαχα

Κατέθεσα τα δικαιολογητικά μου πήραν ηλεκτρονικά τα δακτυλικά αποτυπώματα και από την Δευτέρα που τα είχα καταθέσει  το Σαββάτο είχα το διαβατήριο….

Μετά μου μείνανε κάτι χαρτιά που ήθελα να φτιάξω για ένα αυτοκίνητο που έχω και χωρίς υπερβολή και για να μην τα λέω αναλυτικά και γίνω κουραστική,επί δύο βδομάδες δεν έκανα τίποτα..Από την μια το υπουργείο μεταφορών είχε συνέχεια καταλήψεις και από την άλλη η εφορία ζήταγε συνέχεια κάτι καινούργιο..και κάθε φορά που πας και νομίζεις ότι τα έχεις όλα ,τότε θυμούνται ότι ξέχασαν να σου πουν και για κάτι άλλο που χρειάζεται..Δεν θα το σχολιάσω καθόλου,τα συμπεράσματα δικά σας!!

‘Εμεινα δύο βδομάδες και εκτός από το διαβατήριο δεν κατάφερα να φτιάξω τίποτε άλλο εξαιτίας των καταλήψεων απεργιών κλπ..πάλι δεν θα σχολιάσω όμως χαίρομαι πολύ που αυτή την στιγμή ζώ αλλού γιατί όλη αυτοί οι ανοργάνωτοι φορείς δεν λειτουργούν ..όχι μόνο  τώρα αλλά χρόνια.Εδώ δεν είναι έτσι, σύστημα υπάρχει και καιρός είναι να γίνει και στην Ελλάδα!!Δύσκολο γιατί έχουν καλομάθει,αλλά έλεος πιά κάθε φορά που πρέπει να πας σε δημόσια υπηρεσία δεν κάνεις ποτέ την δουλεία σου και κανείς δεν θέλει να δουλέψει..είναι γεγονός παραδεχθείτε το !!

Με αυτά και με αυτά έβγαλα τα εισιτήρια επιστροφής και γύρισα πίσωω!!Καλά το πόσο χάρηκα που γύρισα Βελιγράδι δεν λέγεται!

Με το που έφτασα είχα και ένα θέμα με τις βαλίτσες ,γιατί δεν άνοιγε η πόρτα στο αεροπλάνο και έτσι οι βαλίτσες μας έμειναν μέσα..ξανα γύρισαν Ελλάδα άνοιξαν εκεί την πόρτα και τις έστειλαν πάλι πίσω με άλλη αεροπορική εταιρεία και μας τις παρέδωσαν στο σπίτι μας..Πάλι καλά που ήρθαν και δεν τις χάσαμε!!

Με το που έφυγα από το αεροδρόμιο,πήγαμε στην αστυνομία και έβγαλα πάλι την κάρτα ότι μπήκα στην χώρα!Έτσι την επόμενη μέρα πήγα στο αλλοδαπών να καταθέσω τα χαρτιά μου.Είχα μαζί μου τα εξής:

Το διαβατήριο,την κάρτα από την αστυνομία,τα χαρτιά των παιδιών μου με την υπηκοότητα,το χαρτί του γάμου το Σέρβικο,υπεύθυνη δήλωση από την πεθερά μου ότι μένω εδώ και με συντηρεί,η ταυτότητα του άντρα μου με τον αριθμό και της πεθεράς μου,ένα χαρτί από την σύνταξη της πεθεράς μου,2 φωτογραφίες και 3 παράβολα τα οποία αγοράζεις εκεί και τα συμπληρώνεις και σε σύνολο περίπου πληρώνεις 70 ευρώ.

Τα κατέθεσα λοιπόν και μου έδωσαν ένα χαρτί προσωρινό για ένα ραντεβού που μου έκλεισαν την άλλη πέμπτη να πάω.Είναι για συνέντευξη με τον εισαγγελέα αν θυμάμαι καλά,μια τυπική διαδικασία που γίνεται και στην Ελλάδα και την έχω ξανά περάσει με τον άντρα μου.Μέτα από όσο ξέρω σε ένα μήνα καιρό λαμβάνεις την κάρτα παραμονής η οποία ισχύει για ένα χρόνο και ένα μήνα πριν την λήξη της πρέπει να πας για ανανέωση.Αυτό γίνεται κάθε χρόνο για τρία χρόνια και μετά παίρνεις μία που δεν χρειάζεται ανανέωση!!

Εν αναμονή λοιπόν του ραντεβού όπου και θα γράψω όλες τις λεπτομέρειες του τι έγινε εκεί!!

Στα καθημερινά μας τώρα..εδώ έχει αρκετό μπορώ να πώ χιόνι!!Το έχουμε κατά ευχαριστηθεί και πάμε πρωί και απόγευμα βόλτες και παίζουμε..αγαπημένο παιχνίδι φυσικά ο χιονοπόλεμος αλλά και να τσουλάς με έλκηθρο!!Είναι τέλεια απλά αγαπώ χιόνιιι!!

Αυτά για σήμερααα,σύντομα θα επανέλθω με νέο πόστ!!Να είστε όλοι καλά και να περνάτε τέλειαα!!

Σχολιάστε

