ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ…ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!

Πέρασαν αρκετές μέρες από την τελευταία φορά που έγραψα αλλά ήταν γεμάτες βδομάδες με βόλτες,σχολείο παιδιά χιχι κλπ..

Την τελευταία φορά που έγραψα ήταν όταν θα πηγαίναμε στο Ελληνικό σχολείο αν και ακόμα δεν έχω πολλές λεπτομέρειες να γράψω για το Ελληνικό σχολείο θα πώ τώρα όσα ξέρω και όταν με το καλό ανοίξει θα γράψω ένα άρθρο με τις λεπτομέρειες για όσους ενδιαφέρονται!!

Το σχολείο ,ή καλύτερα να πώ η αίθουσα ,βρίσκεται απέναντι από την Ελληνική πρεσβεία στο Βελιγράδι ,όπου εκεί υπάρχει Σέρβικο σχολείο το οποίο έχει παραχωρήσει μια αίθουσα για την διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας.Τα μαθήματα από όσο ξέρω μέχρι στιγμής, γίνονται 3 φορές την εβδομάδα,είναι απογευματινά και βασικά κάνουν γλώσσα.Τώρα αν έχουν βιβλία ή αν πρέπει να τα αγοράσεις(αν και νομίζω πως τα αγοράζεις)δεν ξέρω σίγουρα θα το μάθω αργότερα . Έκει είναι μια δασκάλα η κυρία Ρούλα η οποία εκτός από το μάθημα τους κάνει και πολλή όμορφες γιορτές και έτσι τα παιδιά δεν χάνουν την επαφή με τον Ελληνισμό.Εγώ όταν πήγα κάνανε την χριστουγιεννιάτικη γιορτή,η οποία πραγματικά ήταν πολλή όμορφη και με διάφορα μικρά σκετσάκια που έπαιξαν τα παιδιά ,αρκετά διασκεδαστικά και χαρούμενα.Ήταν αρκετά συγκινητικό για εμένα μιας και την περσινή χρονιά στην Ελλάδα σκεφτόμουνα ότι ήταν η τελευταία χρονιά που θα έκανε ο γιός μου τέτοια γιορτή ,αλλά τελικά να που δεν είναι έτσι.Και ο γιός μου θα πάει δημοτικό αλλά και η κόρη μου(και το Σέρβικο σχολείο κανονικά)!!Όπως είπα περισσότερες πληροφορίες θα έχω μετά τις γιορτές(από τις 16 Ιανουαρίου και μετά)Σας βάζω και μερικές φωτό ..

CAM00492η είσοδος του σχολείου

 

CAM00482η σκηνή που έγιναν τα σκέτς

CAM00489ο Άγιος Βασίλης που μοίρασε δώρα

 

Μετά από την σχολική εορτή στο Ελληνικό σχολείο,είχαμε την γιορτή στο Σέρβικο..μια γιορτή τελείως διαφορετική από αυτήν που ξέρεις καθώς εδώ δεν λένε ποιήματα και χριστουγιεννιάτικα τραγούδια ,αλλά φοράνε στολές αποκριάτικες και παίζουν!!Φέτος αποφασίσαμε να μην αγοράσουμε στολή αλλά να φτιάξουμε μια.Ειλικρινά έχω βαρεθεί κάθε χρόνο τα κλασικά spiderman,batman,κλπ που κυκλοφορούν και μιας και έχω ραπτομηχανή θέλησα να ράψω μόνη μου!!’Εψαξα αρκετά στο ίντερνετ γιατι ήθελα να είναι μεν χειροποίητη αλλά και μοντέρνα..μην μου πετάξει ο γίος μου κανένα..ΡΕ ΜΑΜΑ ΤΙ ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΚΑΙΙΙ ΝΤΟΙΝΝ η μάνα μετά!!Λοιπόν βρίκα ένα φοβερό site για όσες ενδιαφέρεστε και έχετε ραπτομηχανή γιατί με το χέρι το ράψιμο λίγο χλωμό..το site λέγεται twindragonflydesigns και θα το βρείτε    ΕΔΩ . Επειδή  είχα κόκκινο ύφασμα στο σπίτι έψαχνα να βρώ κάτι που θα το χρησιμοποιούσα..έτσι βρήκα τα αγαπημένα για τον γιό μου angry birds και αποφάσισα να του κάνω το κόκκινο!!!Βάζω φωτό με αυτά που έχει κάνει η κοπέλα και με αυτό που έκανα εγώ..οκ επαγγελματικό δεν είναι αλλά είμαι πολλή περίφανη για αυτό που έφτιαξα..ένα θα πώ..έκανε θραύση ….χιχι

titlebirdοι έτοιμες!!

540364_10152529726745001_764190199_nη δικιά μου!!

Ετοιμάσαμε λοιπόν την στολή και πήγαμε στο σχολείο.Εμάς η δουλεία μας είναι animation..και όχι ότι αναφορά τα καρτούν κλπ αλλά ότι έχει σχέση με ψυχαγωγία ,μικρών μεγάλων κλπ.Από διασκέδαση τουριστών σε ξενοδοχεία,προμόσιον εταιριών κλπ μέχρι παιδικά πάρτυ..έτσι δεν υπήρχε περίπτωση να μην κάνουμε παράσταση στο παιδικό πάρτυ της τάξης του γιού μου!!Εδ’ω το λένε decija animacija και φυσικά αν μένεις Σερβιά και χρειάζεσαι κλόουν μπορείς να μας βρείς στο facebook ΕΔΩ Βάλαμε στολές και εμείς και φύγαμε!!Περάσαμε πολλή καλά αν και μπερδεύεσαι και νομίζεις ότι είναι αποκριάτικο πάρτυ και όχι χριστουγιεννιάτικο,αλλά εδώ έτσι είναι και μάλιστα οι στολές είναι κρεμασμένες στα μαγαζιά,δίπλα από τα χριστουγιεννιάτικα δέντρα και στολίδια!!μερικές φωτό από το χριστουγιεννιατικοαποκριατικο πάρτυ((ντοιν χιχι)

CAM00583κλασικό και αγαπημένο ΛΙΜΠΟΟ!!

CAM00593μπαλονοκατασκευές..οι αγαπημένες μικρών και μεγάλων!!

CAM00601ΤΣΑΑΑΑΑ να ‘μαι και εγώωω!!

CAM00599κιττυ!! CAM00587

το facepainting είναι κάτι που αρέσει τρελλά…αγαπώω!!

Και αφού τελειώσαμε την εκδήλωση των μικρών παιδιών είχαμε αναλάβει και τον μεγάλων όπου στο τέλος μοίρασαν και σοκολάτες MILKA ΜΜΜΜ πόσο αγαπώ..αλήθεια στην Ελλάδα γιατί δεν έχει πιά ΜILKA?

Τώρα που άρχισε και το κρύο ,,αρχίσαν να ανοίγουν σιγά σιγά και τα παγοδρόμια.Ένα παγοδρόμιο είναι στην ADA  το οποίο είναι δωρεάν  αλλά γίνεται οο χαμός..πήγα και εγώ με μια χαρά και είχε τόοσο κόσμο..περιμέναμε 45λεπτά και φύγαμε ..υπήρχαν μόνο μικρά νούμερα διαθέσιμα και έπρεπε να περιμένουμε κάποιον να γυρίσει τα πέδιλα για να κάνεις…το κακό είναι( και καλό μπορείς να το πείς αν είσαι τυχερός και βρείς πέδιλα)ότι είναι για όση ώρα θες,κανείς δεν θα σου πεί να τα γυρίσεις και έτσι έβλεπες πολλούς να βγαίνουν κάθονται στην κερκίδα ,να πίνουν ζεστή σοκολάτα,να ξεκουράζονται μέχρι να ξανα μπούνε μέσα!!Όποτε περιμένεις πότεεε θα τα επιστρέψουν..Από την άλλη αν έχεις παιδιά ,τα μικρά νούμερα είναι διαθέσιμα και μάλιστα έχει και δάσκαλο που έχει περιορίσει ένα σημείο και τα μαθαίνει να κάνουν πατινάζ!!Γνώμη μου..κάτι που θα κάνω την επόμενη φορά..να πας πρωί..από μεσημέρι και μετά γίνεται όοοοο χαμός!!Αν πάλι δεν βρείς δεν πειράζει μωρέ..νοικιάζεις ρόλερ για 200 δηνάρια για 1 ώρα η για 500 δηνάρια για όλη την ημέρα!Καλά η αλήθεια είναι ότι μου έχει κάτσει να κάνω πατινάζ..παλιά έκανα..άραγε μπορώ ακόμα???χρωστάω και ένα βίντεο με εμένα στον πάγο ..

Klizanje-na-Adi-Ciganliji

600113-16

 

Αφού λοιπόν δεν κατάφερα να κάνω πατινάζ..πήγαμε μια βόλτα στην knez όπου εκεί έχουν βάλει ξύλινα σπιτάκια όπου μπορείς να βρείς παραδοσιακά προιόντα,pljeskavica,υπέροχα ζαχαρωτά και μήλα με καραμέλα και γενικά σε όλο τον πεζόδρομο έχει πάγκους με χειροποίητα ήδη και ακόμα και βράδυ να πάς κάνεις μια πολλή όμορφη βόλτα!!

CAM00620 CAM00617 207770_10152541283990001_504350220_nδεν γινόταν να μην πάρω ένα μήλο

27897_10152540647085001_841663722_nκαθώς επίσης και μια φανταστική pljeskavica!!

 

Αυτό είναι το τελευταίο πόστ της χρονιάς και εύχομαι σε όλους καλα Χριστούγεννα(ναι ξέρω θα σκεφτείς ότι πέρασαν..εμείς όμως δεν γιορτάσαμε ακόμα)και επί ευκαιρίας θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση..εφόσο οι χριστιανοί ορθόδοξοι γιορτάζουν κανονικά με το Ιουλιανό ημερολόγιο(το παλαιό)και εφόσον το καινούργιο το Γρηγοριανό το ακολουθήσαμε μόνο για λόγους εμπορικούς..η ΕΛΛΗΝΙΚΗ εκκλησία γιατί αποφάσισε να ακολουθήσει το Γρηγοριανό και σαν εορτολογικό ημερολόγιο ενώ όλοι οι ΧΟ του κόσμου δεν το έχουν κάνει..??Θα ήθελα τις απαντήσεις σας πάνω σε αυτό το θέμα είτε γράφοντας σχόλιο είτε στέλνοντάς μου mail στο dejanevi@hotmail.gr!!

Επίσης θα ήθελα να πώ στους Έλληνες του Βελιγραδίου και της Σερβίας γενικότερα αν ενδιαφέρεστε να κάνουμε μια Ελληνική συνάντηση(γιατί προς το παρόν κάτι εκτός από το Ελληνικό σχολείο δεν έχω βρεί)στείλτε μου mail να κανονίσουμε μια μέρα  να βρεθούμε!!Πρός το παρόν μόλις βρώ Έλληνα δίνω τηλέφωνο κλπ αλλά έτσι δεν φτάνει..μάλιστα πρόσφατα στο αλλοδαπών γνώρισα ένα παλικάρι τον Βένο..ανταλλάξαμε κινητά και χτές με ένα reset του τηλεφώνου έχασα την επαφή..ΒΕΝΟΟΟ ΠΑΡΕ ΜΕ ΤΗΛΛ…ηΗ ΦΟΥΣΚΑΛΙΤΣΑ ΕΙΜΑΙ.. ΧΑΧΑΧΑ ΤΟ ΕΧΑΣΑ!!(λες καλέ να με διαβάζει??χαχα)επικοινωνήστε dejanevi@hotmail.gr!!

Για το τέλος σας εύχομαι καλή χρονιά να έχουμε να έχουμε ένα ήρεμο 2013 με λιγότερο άγχος!!(το κοριτσάκι μου με το χριστουγιεννιάτικο δέντρο…ευτυχώς μια φορά έχει πέσει και 100 έχει μαδήσει και έχει βγάλει τις μπάλες)

598440_10152517659475001_399095633_n

 

 

 

 

 

One thought on “ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ…ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!

Σχολιάστε

