ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΣΚ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!

2013-01-19 13.15.58

AAAAXXXXXX πόσο αγαπώ το κρύο και το χιόνι!!Αν και την προηγούμενη φορά που χιόνισε έριξε καλά και το κράτησε μια βδομάδα..δυστυχώς δεν καταφέραμε να κάνουμε SANKANJE (Σάνκανιε) «δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση έλκηθρο » μιας και όταν το πήραμε έλιωνε το χιόνι…Την παρασκευή λοιπόν άρχισε να χιονίζει αλλά δεν πίστευα ότι θα το στρώσει μιας και αρκετές φορές μέσα στην εβδομάδα χιονίζει χωρίς να το στρώνει κλπ…Το βράδυ της παρασκευής μου λέει ο γιός μου ΜΑΑΜΑΑΑΑΑΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣΣΣ..καλά σκέφτομαι υπερβολές του μικρού..Το πρωί όμως που σηκώθηκα είδα ότι το είχε στρώσει και λέω καλεέεεε έχει χιόνι..για να πάρω την απάντηση…ΣΤΟ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΣ…από το γιό μου…οκ πολύ δεν ήταν αλλά sankanje μπορούσες να κάνεις..και να μήν μπορούσες εγώ πάλι θα έκανα…(όπως βλέπετε  και την φωτό έκανα)Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ ποτέ στην ζωή μου δεν έχω κάνει..γενικά δεν έχω πάει ποτέ σε χιονοδρομικό ούτε έμενα σε περιοχή που χιόνιζε για να κάνω..Αθήνα Ν.ιωνία μια φορά είχαμε χιόνι όταν ήμουνα μικρή και άλλη μια φορά στην ερέτρια που ήμουνα μεγάλη..αλλά δεν έκανα ποτέ κάτι τέτοιο…Να ‘μαι λοιπόν…31 ετών να κάνω και εγώ sankanje..καλά μην βλέπετε που φαίνεται μικρή η κατηφόρα..όταν είσαι πάνω στο sankanje δεν την βλέπεις μικρή..πάει και γρήγορα το άτιμο…την πρώτη φορά τα πήγα έτσι και έτσι αλλά όσο πέρναγε η ώρα γινόμουνα όλο και καλύτερη…στο τέλος έκανα διαγωνισμό με τον γιό μου και τους φίλους του..αυτοί δεν χρησιμοποιούσαν σαν το δικό μου αλλά έχουν κάτι άλλα ατομικά πλαστικά σαν φτυαράκι που κάθεσαι πάνω και απλά τσουλάς…καλαάαα το γέλιο λέμε!!

2013-01-19 13.09.02

2013-01-19 13.08.54

Και τώρα καθίστε αναπαυτικά και απολάυστε την υπέροχη προσπάθεια μου να κάνω sankanje…χαχαχαχα δείτε το βίντεο εδώ:

» sankanje    » και μην δω να γελάει κανένας εε???

Την Κυριακή το χιόνι είχε ήδη αρχίσει να λιώνει..αλλά τουλάχιστον το ευχαριστηθήκαμε το Σάββατο αρκετά!!Το βράδυ της Κυριακής είχαμε κανονίσει να βγούμε με κάτι φίλους!!Δεν είχα ιδέα που θα πηγαίναμε δεν ρώτησα κιόλας γιατί και να μου έλεγαν δεν θα ήξερα που είναι αυτό!!Ετοιμαστήκαμε λοιπόν και τελικά πήγαμε προς το κέντρο…κοντά στην Ελληνική πρεσβεία μπορώ να πώ,,σε μια περιοχή που ονομάζεται Skadarlija..έξω είχε -2 και με χιόνι στο δρόμο ψιλοτάκουνα και μετά καλντερίμι εε δεν είναι και ότι καλύτερο για γυναίκα..αλλά πως να πας ??Σαν να πηγαίνεις σούπερ μάρκετ δεν λέει….Βάζω μερικές φωτό που δεν είναι δικές μου απλά να δείτε πως είναι εκεί ,,απλά πανέμορφα ,σαν σκηνικά από ταινία…ψάχνοντας για εικόνες βρήκα ένα site να μιλάει για αυτό το μέρος είναι στα Αγγλικά και μπορείτε να το βρείτε  ΕΔΩ

35525133

kaldrma1.13319

Εμείς πήγαμε σε ένα μαγαζί το οποίο ονομάζεται TRI SESIRA (τρι σεσίρα)= τρία καπέλα…Το μαγαζί είναι τύπου κουτούκι με μουσική από οργανοπαίχτες που έρχονται στο τραπέζι σου και παίζουν ότι τους ζητήσεις και φυσικά πληρώνεις για αυτό..Από ότι είδα είχε αρκετούς τουρίστες (άκουγα πολλά αγγλικά τριγύρω)και γενικά η περιοχή από ότι κατάλαβα είναι ένα μέρος που επισκέπτονται συχνά οι τουρίστες.Εγώ φυσικά θα πρότεινα να περάσετε από εκεί και την ημέρα αλλά και την νύχτα..στις φωτογραφίες χάνει..απο κοντά είναι ακόμα πιό όμορφο!

Στην αρχή που πήγαμε οι μουσικοί έπαιζαν σε ένα τραπέζι..βασικά δεν ήξερα ότι πάνε σε όλα..απλά σκέφτηκα ότι δεν έχει χώρο το μαγαζί και για αυτό κάθονται εκεί…χαχα έχω τραβήξει και κάποια βίντεο όταν έπαιζαν έτσι για να ακούσετε λίγο Σέρβικη μουσική…

Εδώ είναι όταν ήταν στο άλλο τραπέζι…  Δείτε το βίντεο εδώ : »   TRI SESIRA »

Μετά ήρθαν και σε εμάς…εκεί που δεν το περίμενα…εμ δεν με προειδοποίησε και κανένας και ΝΤΟΙΝ να τους στο τραπέζι μας..καλά το τι γέλιο έκανα στην αρχή τι να σας πω..δεν μπορούσα να κρατηθώ…είχαν έρθει και τα φαγητά και να θες να φάς και να μην μπορείς γιατί είχες τους οργανοπαίχτες στο κεφάλι σου χαχα κατά άλλα καλά ήταν..είδα και κάτι διαφορετικό….καλά το φαγητό ήταν πολύ ωραίο… παραδοσιακή pljeskavica με τυρί λιωμένο..κόλαση…και cevap πάαρα πολύ καλό…είχε και λάχανο τουρσί για σαλάτα,,,ιουυυυ δεν το θέλω με τίποτα,,και πιπεριές κόκκινες που τρώνε πολύ εδώ..πάαρα πολύ ωραίες..και φυσικά πατατούλες τηγανιτές…

2013-01-20 00.50.55

Και νααα και τα παλικάρια που μας έπαιξαν μουσική και μάλιστα έπαιξαν και ΖΟΡΜΠΑ αλλά δεν το πρόλαβα να το τραβήξω..εμμ δεν με προειδοποίησαν κιόλας…

2013-01-20 00.08.46

2013-01-20 00.16.50

και εδώ ένα απόσπασμα από την μουσική που μας έπαιξαν εμάς….Δείτε το Βίντεο εδώ: »  TRI SESIRA  »

Αυτό λοιπόν ήταν το γεμάτο Σββατοκύριακό μας…εύχομαι να περάσατε και εσείς καλά..οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε μου στέλνετε mail στο dejanevi@hotmail.gr

Να είστε όλοι καλά και να περνάτε πάντα καλά!!

2 thoughts on “ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΣΚ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!

  1. Χα! Χαίρομαι που το τόλμησες!! Εδώ (=Ν.Υόρκη) επίσης χιόνισε πολύ την Παρασκευή και χτες είχαμε πάει μία βόλτα στο Central Park να περπατήσουμε λίγο, να δούμε το χιόνι και να βγάλω εγώ φωτογραφίες για το blog… όλα τα πιτσιρίκια ανέβαιναν στα λοφάκια και είχαν αυτά τα έλκηθρα-σκαφάκια τσούλαγαν έως κάτω. Ζήλεψα πάρα πολύ, ήμουν έτοιμη να πάω να πάρω ένα για την επόμενη φορά (είμαστε και γείτονισσες, εγώ έμενα Ν.Ηράκλειο οπότε ξέρεις πόσο συχνά βλέπαμε χιόνι!) αλλά κανένας, ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ενήλικας δεν έκανε κάτι αντίστοιχο. Ποσώς με ενδιαφέρει βέβαια 🙂 αλλά αυτό ακριβώς έλεγα στον άντρα μου, μα γιατί κάνουν μόνο τα πιτσιρίκια;!

    • καλε ναι και σε εμας εδω πιο πολυ τα παιδια κανουν..αλλα δεν εχω κανει ποτε και ηθελα πααρα πολυ να δοκιμασω.. εε τελικα ξετρελαθικα και απο τοτε οποτε χιονισει κανω …εμας εδω το λενε ελκηθρο αν και τα παιδια θελουν αυτο το πλαστικο πιο πολυ..δεν με χαλαει το εχω ολο για εμενα..ειναι λιγο καπως ετσι γρηγορα που τσουλαει αλλα αν βαλεις τον κορμο προς τα πισω μια χαρα ειναι..το πολυ πολυ να πεσουμε στο χιονι μωρε.χιχι..ευχαριστω για το μηνυμα..παω να επισκεφτω το μπλογκ σου..να σαι καλα!!

Σχολιάστε

