ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΦΕ ΜΠΡΙΚΙ (BRIKI CAFE)ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!

ΜΕΡΟΣ Α’

IMG-20130513-WA0000

Εδώ και καιρό είχαμε σχεδιάσει την βάπτιση της μικρής μας πριγκίπισσας…Σε μια εκκλησία κοντά στο σπίτι μας πολύ όμορφη και μέσα στο πράσινο(όσοι έχετε έρθει Βελιγράδι έχετε δει πόσα πάρκα ,δέντρα κλπ υπάρχουν εδώ!!)Το καλύτερο κομμάτι για εμένα όμως είναι ότι ήρθαν οι δικοί μου άνθρωποι που είχα καιρό να δω!!Χαράααα ουουουο!!!Πολύυυ…

Την Πέμπτη ήρθε ο μπαμπάς μου με την αδελφή μου και την Παρασκευή ο θείος μου με την ξαδελφούλα μου…καλά έχετε πάει ποτέ να περιμένετε σε αεροδρόμιο για το πότε θα γράψει ότι προσγειώθηκε το αεροπλάνο ,μετά αφού η οθόνη γράψει το ανακουφιστικό LANDED να περιμένεις έξω σχεδόν από την πόρτα για το πότε θα ανοίξει να βγουν τα πρόσωπα που περιμένεις..Λες και μόλις γράψει LANDED η οθόνη αυτόματα θα βγουν οι επιβάτες…Μετά κοίταγα την οθόνη που έγραφε ότι βγήκαν οι βαλίτσες από την πτήση ..Τότε άρχισε να μαζεύεται και ο κόσμος που περίμεναν και αυτοί κάποιο γνωστό αλλά οι χειρότεροι κατ εμέ είναι αυτοί που είναι από ξενοδοχεία rent a car κλπ και κάθονται μπροστά μπροστά με τα χαρτάκια με το όνομα..εε μααα δεν σε αφήνουν να δείς τπτ…θα μου πεις την δουλεία τους κάνουν οι άνθρωποι αλλά και εγώ είχα την αγωνία μου και ήθελα να βλέπω..Καλά το γέλιο που έριξα με αυτούς …μα καλά το όνομα που γράφει επάνω στο χαρτάκι δεν το κοιτάνε άραγε??Είναι αντρικό ή γυναικείο? Να περιμένει ένας και να γράφει το χαρτί..LUDMILA και οκ εσείς που με διαβάζετε μπορεί να μην το ξέρετε αλλά είναι καθαρά γυναικείο συνήθως ρώσικο όνομα..και πες ότι δεν το ήξερε μα δεν του λένε από την εταιρία τι περιμένει?Με το που άνοιγε η πόρτα να ανεβάζει το χαρτάκι να περνάνε άντρες και να τους το δείχνει…μα καλά γέλασα με την ψυχή μου…Μετά το άλλο σπάσιμο..άτομα από το προσωπικό του αεροδρομίου να πηγαινοέρχονται και να ανοιγοκλείνουν οι πόρτες και να βλέπεις μια σκία από πίσω και να λες άντε να ανοίξει να δω αν είναι οι δικοί μας και να είναι προσωπικό..εε μα δηλαδή καζούρα μας κάνουν?

Και επιτέλους φτάνει η στιγμή που βγαίνει κάποιος δικός σου και ειλικρινά πιστεύεις ότι έχουν βγεί από τους τελευταίους χαχαχ..Ανακούφισηη φιουυυ ήρθαννν οεοεοεεεεε…εε από εκεί και πέρα ξεκίνησαν όλαα..Να θέλω να τους πάω παντού και να θέλω να τους τα πώ όλα με αποτέλεσμα να μιλάω συνέχεια…δεν ξέρω αν σας έχει συμβεί αλλά πως δεν στραμπούλιξα την γλώσσα μου δεν έχω ιδεά…

Από την μια το άγχος να είναι όλα έτοιμα για την βάπτιση από την άλλη η χαρά ..μια χαρά …βόλτες πολλές ,ο καιρός δεν βοήθησε και πολύ…εκεί που το Σαββάτο είχαμε ήλιο μετά χάλασε ο καιρός και μας έκανε βροχές και με βροχή δύσκολα μπορείς να απολαύσεις την βόλτα σου αν και καλή θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται!!

Το Σάββατο έγινε η βάπτιση (όπου στο ΜΕΡΟΣ Β΄ θα σας γράψω αναλυτικά τα όσα έγιναν εκεί)!Μετά την βάπτιση πήγαμε σε έναν παιδότοπο και μετά σπίτι..καθίσαμε λίγο να ξεκουραστούμε,είχε και ήλιο ακόμα και μιας και μάθαμε ότι αργότερα θα χάλαγε ο καιρός αποφασίσαμε να πάμε στην λίμνη ADA…ΕΕΕΕ να ρθείς Βελιγράδι και να μην δείς ADA δεν λέει….

IMG-20130513-WA0002

Πήγαμε μια βόλτα Ada λοιπόν και ευτυχώς προλάβαμε καθώς μετά έπιασε η μπόρα..μπορεί στην φωτογραφία να βλέπετε ήλιο ,μάλιστα είχε και κόσμο που έκανε μπάνιο εκείνη την μέρα,αλλά ξαφνικά άλλαξε ο καιρός συννέφιασε και έπιασε βροχή!!

Την επόμενη μέρα ο καιρός δεν ήταν καλύτερος…Το μεσημέρι κάναμε τραπέζι με ψητά τα οποία δεν χρειάζεται να έχεις ψησταριά για να ψηθούν !Πάς το πρωί στο κρεοπωλείο το οποίο το λένε mesara και διαλέγεις το κρέας που θες και ζητάς να στο ψήσουν κιόλας.Έτσι κάναμε και εμείς και στις 14:00 το μεσημέρι το κρέας μας ήταν έτοιμο!!Τι πήραμεεε ωωω τι πήραμεεε..pljeskavica κανονική pljeskavica με τυρί  cevap και κοτομπέικον σουβλάκια  βάλε και ρώσικη που είχε φτιάξει η πεθερά μου…πφφ χαμός κόλαση που λένε..φάγαμε και σκάσαμε..

Καθίσαμε λίγο να χαλαρώσουμε και μιας και ο καιρός δεν μας άφηνε και πολλές επιλογές αποφασίσαμε να πάμε μαι βόλτα στο stadion shopping center!Αφού γυρίσαμε λίγο πήγαμε για παγωτό…μμμ αυτό το παγώτοοο μιλάμεε τέλειο αυτή την φορά το πήρα με βύσσινο μέσα και όλα τα είδη με σοκολάτα που είχε…Μπορεί να το νομίζω εγώ αλλά είναι πολύ μεγάλο και όλο δεν μπορείς να το φας πάντως!!

CAM01486

Την επόμενη μέρα έπρεπε να φύγουν ο θείος μου με την ξαδέλφη μου ΚΛΑΨΨΨΨΨ τι καλά που περάσαμεε θυμηθήκαμε τα παλιά όταν ήμασταν μικρές εε μετά εγώ άλλαξα πόλη και με την δουλεία και των 2 μας κλπ δεν είναι εύκολο να βρίσκεσαι και συνέχεια τώρα εκείνη έχει μωρό..εγώ έχω δύο καλά μένω και σε άλλη χώρα..πάντως να ναι καλά το facebook ενώνει κόσμο..έχεις καθημερινέ επαφή…πάαρα πολλές φορές έχω αναρωτηθεί για τους φίλους μου που κλείνουν το λογαριασμό τους πως αντέχουν και το κάνουν?Δεν νομίζω να μπορούσα..το καλό είναι ότι έχω κάτι συγγενείς ξεφτέρια ,ο θείος μου o Ανδρεας ο αδελφός του μπαμπά μου για παράδειγμα το χειρίζεται καλά και το internet και το facebook και έτσι έχουμε καθημερινή επαφή!Τι καλό που είναι!!Ξέρεις τα νέα του άλλου χωρίς να χρειάζεται να κάνεις πολλά πολλά!

Ο μπαμπάς μου με την αδελφή μου φύγανε σήμερα και έτσι χθες τους πήγα μια βόλτα στο kalemegdan

IMG_20130513_160514

Ο  καιρός δεν ήταν στα καλύτερά του αλλά τουλάχιστον δεν έβρεχε και έτσι μπορέσαμε να δούμε όλο το κάστρο…μα όσες φορές και να πάω δεν το βαριέμαι..αυτό είναι το περίεργο…

Η ξαδέλφη μου είχε πάει την προηγούμενη ημέρα στο kalemegdan μαζί με τον θείο μου και ψιλοέβρεχε μπορώ να πώ..παρόλα αυτά περάσαν όμορφα και κάνανε και βόλτα στον αγαπημένο μου πεζόδρομο της knez!!Η φωτογραφία είναι από τον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram   dkampouri

249018_10151894929222542_1806322745_n

Μέτα λοιπόν το Kalemegdan από όπου πήρε ο μπαμπάς μου και διάφορα σουβενίρ για γνωστούς κλπ πήγαμε στον πεζόδρομο της knez να περιμένουμε τον άντρα μου να πάμε για έναν καφέ!Κάθε φορά σε αυτόν το πεζόδρομο θα δεις διάφορα να γίνονται ..από ζωγραφική ..πλανόδιους…κάποιον που παίζει βιολί και πλέον από όσο είδα έχει πάρει και κοπέλα και χορεύει μπαλέτο…μέχρι και….yoga!!Ναι το αγαπημένο μου yoga..κάνανε λοιπόν ομαδικό Yoga στην knez…

942149_136968509826178_1698845591_n

Περιμέναμε λίγο από έξω από ένα μαγαζί και όταν ήρθε ο άντρας μου ξεκινήσαμε να πάμε για καφέ…Το Μ.Σάββατο μαζί με κάτι άλλους Έλληνες είχαμε βρεθεί στην καφετέρια BRIKI CAFE ή αλλιώς στα Ελληνικά ΜΠΡΙΚΙ ΚΑΦΕ(όπως θέλετε) καθώς την καφετέρια την έχουν έλληνες!!

CAM01503

Αν λοιπόν είσαι Έλληνας που μένεις εδώ και ψάχνεις να ακούσείς Ελληνικά..να δεις Έλληνες να πιείς έναν φραπέ της προκοπής και να σου φέρουν και νερό βρε αδελφέ …χαχα τότε να πας στο ΜΠΡΙΚΙ- BRIKI CAFE..αν είσαι Έλληνας τουρίστας και δεν μπορείς να συνεννοηθείς σε καμία άλλη καφετέρια…να πας στο BRIKI CAFE …θα το βρείτε εύκολα καθώς όπως λέω εγώ είναι ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΝΕΖ ..Από όσο ξέρω και από τον φίλο μου τον Θανάση που δουλεύει εκεί τα Σάββατα κάνουν και ελληνικές βραδιές οπότε είτε είσαι Έλληνας που έχει νοσταλγήσει Ελληνική διασκέδαση είτε Σέρβος που αγαπάς να διασκεδάζεις αλλά Ελληνικά(και ξέρω πως υπάρχουν πολλοί)τότε να περάσεις μια βόλτα από το BRIKI CAFE..Το μαγαζί θα το βρεις στην εξής διεύθυνση ..  Obilicev Venac 21, Belgrade, Serbia πατώντας ΕΔΩ μπορείς να το δεις και στον χάρτη και φυσικά στο facebook  κάνοντας LIKE στην σελίδα του πατώντας ΕΔΩ!!

2013-05-13 17.12.12

Στην φωτογραφία από πάνω είναι ο φίλος μου ο Θανάσης και η κυρία  Ιωάννα που έχει το μαγαζί

2013-05-13 17.13.43

Εδώ είναι ο εξωτερικός χώρος και ειδικά τα βραδάκια με ζέστη είναι τέλεια και δροσερά..Είχα πάει το Μ.Σάββατο βράδυ και το ξέρω καλά!!

Σήμερα δυστυχώςςς έφυγε και ο μπαμπάς μου με την αδελφή μου κλαψ…ελπίζω να τα καταφέρουν να έρθουν στα γενέθλια των παιδιών ..αχ ωραίο είναι να βλέπεις το σόι σου πάντως!!

Να ξανά θυμίσω αν είστε Έλληνας και μένεις Σερβία τότε γίνε μέλος στο γκρουπ μας ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ  στο facebook πατώντας ΕΔΩ  και αν ήρθατε Βελιγράδι η Σερβία και θέλετε να μας πείτε πώς περάσατε στείλτε μου mail στο dejanevi@hotmail.gr και εγώ θα δημοσιεύσω την ιστορία σε ένα νέο πόστ!!

Σύντομα θα γράψω και το ΜΕΡΟΣ Β με την βάπτιση της μικρής μας με όλες τις λεπτομέρειες…μέχρι τότε..

Να είστε όλοι καλά και να περνάτε πάντα καλά!!

2 thoughts on “ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΦΕ ΜΠΡΙΚΙ (BRIKI CAFE)ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!

  1. ειχα κααιρο να σε διαβασω,μα διαβασα ολα αυτα τα υπεροχα που εγραψες,κ μ επιασε χτυποκαρδι απ τη νοσταλγια!! να χαιρεσαι τη μικρουλα!! ποσο ομορφες φωτογραφιες!!!πολλα φιλια! χρυσα

Σχολιάστε

