ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ΚΑΙ Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΜΕΡΟΣ Β


Τότε που είχα πρωτοδει το βίντεο αυτό δεν είχα καταλάβει τι »θέλει να πει ο ποιητής» .Αλλά βλέποντάς το πάλι…και ζώντας πλέον εδώ..καταλαβαίνω απόλυτα.

Αν νομίζετε ότι θα έρθετε εδώ και θα πάτε σε καφετέρια και θα ζητήσετε φραπέ και θα σας φέρουν σωστό φραπέ και όχι κάτι που μοιάζει με φραπέ ,η θα ζητήσετε ρόφημα σοκολάτα και θα είναι όντως ρόφημα και όχι πουτίγκα ή θα ζητήσετε νες με σαντιγί και όχι αντί  για σαντιγί θα έχει μέσα γιαούρτι ,τότε είστε γελασμένοι…όπως και να το κάνουμε αν και γενικά πάνε πολύ σε καφετέριες οι Σέρβοι ,τον καφέ δεν τον κατέχουν.ΑΑΑ μην περιμένετε νερό μαζί με τον καφέ,θα πρέπει να το ζητήσετε!!Εκτός και αν πάτε στο ΜΠΡΙΚΙ καφε όπου το έχουν Έλληνες και ξέρουν τι σημαίνει καφές!!(πατήστε ΕΔΩ για να δείτε που είναι )

Όσο για αυτό που λέει οτι δεν έχουν θάλασσα ..πφφ όντως θάλασσα δεννν και για αυτό κάνουν είτε στην ADA όπου έχουν φτιάξει κανονική παραλία,είτε στο Δούναβη είτε σε πισίνες…Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει να κάνω μπάνιο καθώς ο καιρός δεν μας τα λέει καλά…αλλά όταν δοκιμάσω θα σας πω πως ήταν…Δεν ξέρω πως είναι στην Ελλάδα…αλλά εδώ τις ζέστες που είχαμε το Πάσχα τις ξεχάσαμε..ξαφνικά γυρίσαμε σε χειμώνα..δεν ξέρεις καν τι να φορέσεις…σήμερα έχει κρύο βροχή ,χαλάζι ,σκοτάδι,,ότι να ναι..αν είχε χιόνι δεν θα χα πρόβλημα αλλά η βροχή με χαλάει….

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΙΝΗ..ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΩΡΑ 12:00

970943_10153043053405001_1669209649_n

Αυτός ο καιρός έγινε έτσι από την βάπτιση και μετά…έλεος τελειώνει το σχολείο και εγώ νιώθω ότι τώρα ξεκινάει..

Τι ωραία που περάσαμε στην βάπτιση..καλά όσο να ΄ναι ρε παιδί μου όταν βρίσκεσαι με το σόι σου άλλο πράγμα νιώθεις κάπως ειδικά αν έχεις να τους δεις καιρό.

Πάντως όλα ήταν παραπάνω από ωραία.Πέρασα πολύ καλά και από ότι μου είπαν και οι καλεσμένοι ,πέρασαν καλά και εκείνοι.

Από καιρό σχεδιάζαμε να κάνουμε την βάπτιση στην εκκλησία της γειτονίας μας όπου πραγματικά είναι πανέμορφη και ο κουμπάρος μου έκανε την βάπτιση της κόρης του εκεί ,τον περασμένο Σεπτέμβρη.Κλείσαμε την εκκλησία όταν αφού την είχα κλείσει βρήκα στο facebook τον Paterpan(εάν ενδιαφέρεστε για το γάμος σας η την βάπτιση του παιδιού σας μπορείτε να βρείτε τον Paterpan στο facebook πατώντας ΕΔΩ ).Ο Paterpan λοιπόν έγινε μέλος στο γκρουπ που έχω δημιουργήσει στο facebook ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ ,όπου και μας ενημέρωσε ότι μπορεί να τελέσει μυστήρια γάμου ,βάπτισης κλπ,κάτι το οποίο εγώ δεν το  ήξερα καν.Μιλήσαμε λοιπόν ,μίλησα και με τον πάτερ της εκκλησίας μας εδώ να τον ρωτήσω αν θα είχε πρόβλημα να γίνει το μυστήριο διπλό  και όλα κανονίστηκαν!!

Η αλήθεια είναι πως έχω δει Σέρβικη Βάπτιση και το βρέξιμο του κεφαλιού μόνο,με νερό, όπως κάνουν οι καθολικοί,δεν το πολύ ήθελα.Όταν λοιπόν έμαθα πως μπορούμε να το κάνουμε με κολυμπήθρα χάρηκα πάρα πολύ.Ήθελα κιόλας ο κόσμος να δει και πως γίνεται κανονικά η βάπτιση ,καθώς μόνο οι Σέρβοι δεν βαπτίζονται πλέον μέσα σε κολυμπήθρα.Στην Ρωσία όπως και στην Ελλάδα κάνουν κανονικά με κολυμπήθρα.

Από καιρό είχαμε σχεδιάσει μετά την βάπτιση να πάμε στην λίμνη Ada όπου έχει μέρος να κάνεις barbeque αλλά φαινόταν ο καιρός πως είχε άλλα σχέδια.Βλέπαμε την πρόγνωση του καιρού και έλεγε 18-19 βαθμούς και βροχή!!Και τι θα κάνουμε?Τελικά βρήκαμε έναν παιδότοπο κοντά στο σπίτι μας το οποίο είναι παιδικός σταθμός τις καθημερινές και τα Σαββατοκύριακα λειτουργεί σαν παιδότοπος και μπορείς να κλείσεις το χώρο για παιδικά πάρτυ ή για βάπτιση όπως θέλαμε εμείς..αν και δεν τους είχε ξανα τύχει κάτι τέτοιο.

Μιας λοιπόν και θα το κάναμε σε κλειστό χώρο αποφάσισα να πάω λίγο να το στολίσω.Στην Ελλάδα είχα μαγαζί ,εκτός από κλοουν και παιδικά πάρτυ που είμαι και κάναμε στολισμούς σε βαπτίσεις γάμους κλπ με μπαλόνια.Αν και δεν είχα όλα τα εργαλεία μου εδώ…κατάφερα να κάνω κάτι όμορφο πιστεύω!!Αγαπώ και το μπαλόνι γενικά!!Σας βάζω και φωτογραφίες από τον παιδότοπο για να δείτε τον στολισμό.Ο παιδότοπος αν κάποιος μένει κοντά και ενδιαφέρεται είναι ο  VRTIC  I  IGRAONICA  LAV  πατήστε ΕΔΩ  και στο FACEBOOK πατήστε ΕΔΩ .

947208_10152992034550001_314618834_n

IMG-20130513-WA0082

Έτσι λοιπόν το πρωί πριν την βάπτιση πήγαμε στον παιδότοπο ,αφήσαμε τα διάφορα φαγητά που είχε κάνει η πεθερά μου(ένα θα πω ΚΟΛΑΣΗΗΗ )και την τούρτα,…η καλύτερα τις τούρτες!!Δύο έκανε η πεθερά μου καθώς ο μεγάλος μου γιός είναι φάν της τούρτας σοκολάτας.Έτσι για να μην του χαλάσει χατήρι ,έκανε μια τούρτα σοκολάτα reform torta που την λένε εδώ και έκανε άλλη μια τούρτα ΚΟΛΑΣΗ δεν την είχα ξανά φάει..με γιαούρτι…ναι με γιαούρτι…στην οποία για το σχέδιο επάνω…εγώ ετοίμασα τα χρώματα και ο άντρας μου κυριολεκτικά και μεταφορικά ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ!!!Πρίν να βάλω φωτογραφία με την τούρτα να πω εδώ ότι η ξαδέλφη μου που πραγματικά μου έκανε την τιμή και μαζί με τον θείο μου που και αυτός μου έκανε την τιμή πολύ μεγάλη για έμενα ,ήρθανε εδώ στην βάπτιση της μικρής μου.Η Ξαδέλφη μου είναι η Δέσποινα Καμπούρη(για όσους την ξέρουν και για όσους δεν την ξέρουν ΕΔΩ μπορείτε να διαβάσετε ένα μίνι βιογραφικό )η οποία έχει αναλάβει το www.mothersblog,gr και πατώντας ΕΔΩ θα βρείτε την ανάρτησή της όσο αναφορά την βάπτιση της μικρής μου εδώ στην Σερβία

(«Despoina’s little stories: Βάφτιση στη Σερβία!» )

αλλά και την συνταγή για αυτή την υπέροχη τούρτα η οποία πραγματικά έκανε ΠΑΤΑΓΟ!!!Δεν λέω μεγάλα λόγια …φτιάξτε την και θα  δείτε!!

2013-05-11 00.21.05

Αφού τα ετοιμάσαμε,γυρίσαμε σπίτι να ετοιμαστούμε και εμείς ,καθώς η βάπτιση ήταν στις 11 το πρωί και η ώρα ήδη είχε πάει 10!!

Ετοιμαστήκαμε ,ευτυχώς ο καιρός ακόμα δεν είχε χαλάσει ,είχε αρκετή ζέστη με ήλιο!Φτάσαμε στην εκκλησία όπου μας περίμενε εκεί ο Paterpan που έχει πάει και νωρίτερα να ετοιμάσει και ο άντρας μου με την νονά της μικρής(η οποία είναι η αδελφή μου η Ρούλα)πήγαν μέσα εκεί που τους φώναξε ο Σέρβος ο πάτερ για να ετοιμάσουν τα χαρτιά!!Επειδή είχαμε μόνο μισή ώρα στην διάθεσή μας γιατί μετά είχαν και άλλο μυστήριο,αφού ετοιμάστηκαν όλα ξεκινήσαμε αμέσως χωρίς καθυστερήσεις για να προλάβουμε να τα κάνουμε όλα σωστά!!Ο Paterpan είχε φέρει και κολυμπήθρα ,αρκετά μεγάλη αλλά και ζεστό νερό και τα είχε ετοιμάσει όλα τέλεια!!

1

Μόλις ετοιμάστηκαν όλα ξεκινήσαμε κανονικά με την λειτουργία να γίνεται και στις δύο γλώσσες.Το ΠΙΣΤΕΎΩ έγινε στα Ελληνικά …θα ήταν αρκετά δύσκολο να έπρεπε να το πει η αδελφή μου στα Σέρβικα ,αφού δεν ξέρει καν την γλώσσα!!

2

προχωρήσαμε μετά μέσα όπου σε κάποια στιγμή μου έδωσε σήμα ο Paterpan να πάω να γδύσω την μικρή για να την ετοιμάσουμε για το μεγάλο ΜΠΛΟΥΜ!!Πρίν να την βάλουμε στο νερό ήρθε ο πάτερ ο Σέρβος και την μύρωσε…

3

και μετάαααα έγινε οοο χαμόςςςς το κλάμα που έριξεεεε….

4

Φοβήθηκε αρκετά μπορώ να πω..δεν είναι και μωρό για να την ξεχάσει.Καλά μην φανταστείτε ότι την βούτηξε μέσα στο νερό όπως γίνεται σε πολλέςςςς βαπτίσεις ούτε βάλαμε κιλά το λάδι ,για να μην πάει στα μάτια του μωρού και τσούζουν..όλα έγινα πολύ ήρεμα και όμορφα..Κάναμε και το γνωστό κύκλο γύρω από το τραπέζι και την κολυμπήθρα που για κάποιο λόγο μου φάνηκε μεγάλη διαδρομή…χιχι και κάπου εκεί άρχισε να ηρεμεί και η μικρή από το κλάμα…

5

6

Το βαπτιστικό της μικρής το είχαμε πάρει από το Castolino...τον οποίο μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ  και τα παπουτσάκια της είναι GORGINO  και μπορείτε να τα βρείτε ΕΔΩ  και την κορδέλα της η οποία πραγματικά έκλεψε καρδιές την πήραμε από την LA PETITE BOUTIQUE της Σαντορίνης την σελίδα της στο facebook θα την βρείτε ΕΔΩ  και το eshop  θα το βρείτε  ΕΔΩ 

7

Μετά βγήκαμε  έξω και έγινε όοο χαμός…χαχα μας περιμένανε οι κλασικοί Ρομά οργανοπαίχτες που σου παίζουν μουσική και όσο και να πληρώνεις η αλήθεια είναι ότι δεν γλιτώνεις χαχαχα…Στην αρχή λοιπόν με το που βγήκαμε έξω και βγάζαμε τις κλασικές φωτογραφίες όλοι μαζί..άρχισαν τα όργανα ..να παίζουνε για ΄σένα που λέει και το άσμα χαχαχ

πρώτα πήγανε γύρω από τον άντρα μου(πως κατάλαβαν ότι αυτός είναι ο πατέρας της μικρής δεν ξέρω…)και μετά παίζανε σε όσους μπορούσαν και δεν έφυγαν ακόμα και που μπήκαμε στο αμάξι…η αλήθεια είναι ότι όλοι είχαν μπει και εγώ προσπαθούσα να  βάλω το μωρό στο κάθισμα αυτοκινήτου και τα όργανα πραγματικά τα είχα να παίζουν μέσα στο αυτί μου και το μωρό ξεκίνησε πάλι να κλαίει καθώς φοβήθηκε…ούτε ξέρω πόσα λεφτά μαζέψανε..αλλά αρκετά μπορώ να πω…Την μια δίνεις από την χαρά σου….την άλλη πάλι από την χαρά σου…την άλλη δίνει και κάποιος άλλος από την χαρά του και αυτός μετά δίνει κάποιος άλλος πάλι από την χαρά του…μετά αρχίζεις να δίνεις για να σταματήσουν χαχα μετά ξανα δίνεις να σταματήσουν αλλά δεν σταματάνε…σου λέει θα δώσουν και άλλα και πραγματικά καταλήγουν να έχουν μαζέψει αρκετά λεφτά αλλά μην νομίζεται και πάλι δεν φεύγουν…στο τέλος τους είπα ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΠΟΥ ΚΛΑΙΕΙ…εε εκεί το κατάλαβαν…είτε από αυτό που είπα είτε επειδή μου γυάλισε το μάτι και το κατάλαβαν….

8

Λίγες ακόμα φωτογραφίες με τους συγγενείς και μετά φύγαμε για τον παιδότοπο

9

και φτάσαμε στον παιδότοπο…καλά οκ φάγαμε αρκετά μπορώ να πω αλλά το καλύτερό μου ήταν η τούρτα…μετά έκανα και στα παιδιά λίγο face painting αν και ήθελα να ντυθώ κλόουν και να τους κάνω διάφορα παιχνίδια…ο γιός μου όμως μας παρακάλεσε να μην το κάνουμε(περνάει την φάση της ντροπής)και έτσι έκανα μόνο βάψιμο.Ο Παιδότοπος όμως είχε και κοπέλα η οποία έκανε διάφορα παιχνίδια στα παιδάκια.Ο χώρος είναι πολύ ωραία διαμορφωμένος και δεν χρειαζόταν να ανησυχούμε για τα παιδιά καθόλου.Να τονίζω εδώ ότι ο παιδότοπος είχε κλείσει  μόνο για εμάς για 2 μιση ώρες(μπορείς για όσες θες και το ποσό είναι ανάλογο της τιμής)Το τονίζω γιατί στην Ελλάδα δυστυχώς εξακολουθούν να κλείνουν παιδικά πάρτυ χωρίς να κλείνουν τον χώρο και γίνεται χαμός με παιδιά από πάρτυ και παιδιά που δεν είναι στο πάρτυ,,,,Δεν γίνεται να θες και να πληρωθείς από το πάρτυ αλλά και να θες να δουλέψεις με τα έξτρα από εισόδους και καφέδες…

11

για το τέλος θα σας βάλω άλλη μια φωτογραφία με την κόρη μου που είχε την τιμητική της εκείνη την ημέρα…Την λένε Μίλα…αλλά και αγκαλίτσα καθώς της αρέσουν πολύ οι αγκαλιές…μπορεί να κάτσει για ώρες στην αγκαλιά κάποιου….

12

Για το τέλος θα της αφιερώσω το τραγούδι Mila moja του αγαπημένου μου Zejlko Joksimovic όπου πλέον έχει γίνει το αγαπημένο της τραγούδι και το τραγουδάει και εκείνη…

Μιλάκι μου…να είσαι πάντα καλά ζουζουνάκι μου..Σάγαπώ!!

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!!!

Σχολιάστε

