ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Η ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ?

Σας έβαλα  πρώτα  ένα τραγούδι ενός καινούργιου μου φίλου του Vlada ο οποίος μάλιστα το είχε τραγουδήσει το συγκεκριμένο μαζί με τον Κώστα Μαρτάκη , εκείνος Σέρβικα,ο Μαρτάκης Ελληνικά!!!Τον φίλο μου τον λενε Vlada Teodorovic και πάμε μαζί γυμναστήριο…μπορείτε να δείτε στο youtube και άλλα βίντεο όπου τραγουδάει και χορεύει!!

Λοιπόν η καθημερινότητα εδώ δεν είναι τόσο διαφορετική από τον χειμώνα!Έχω ξεκινήσει κάποιες φυσιοθεραπείες…Λοιπόν το έπαθα? Το περασμένο καλοκαίρι που πήγαινα στην θάλασσα έπαθα ψύξη…εε από τότε έχω πρόβλημα στον αυχένα μου!!Τελικά αποφάσισα να πάω εδώ στους γιατρούς οι οποίοι αντικειμενικά είναι πάρα πολύ καλοί  και ξεκίνησα φυσιοθεραπείες.Την πρώτη βδομάδα έκανα μόνο κάτι ασκήσεις όποτε είπα να ξεκινήσω να πηγαίνω και γυμναστήριο να βοηθήσω περισσότερο την κατάσταση.Είχα και καιρό να πάω γυμναστήριο και ήταν μια καλή ευκαιρία.Τελικά όμως οι ασκήσεις μόνο δεν βοήθησαν τόσο και η γιατρός μου είπε να ξεκινήσω και κάποια μηχανήματα χαχαχα και εκεί έχει τοοο γέλιο!!!

Επί μια βδομάδα έκανα μόνο ασκήσεις λοιπόν και την επόμενη ξεκινάω σε άλλη αίθουσα τα μηχανήματα!!Κάθε μέρα την ίδια ώρα πάω και κάνω πρώτα ένα πολύ ωραίο που το λένε »υπέρηχος»αλλά μου κάνει μασάζ εκεί που έχω πρόβλημα!!Κάθε φορά που ακούω το χαρακτηριστικό ΜΠΙΠ που σημαίνει ότι τέλειωσε ο χρόνος….στεναχωριέμαι..ΚΛΑΨΨ πόσο ωραίο είναι?Σειρά έχει λοιπόν ένα άλλο το οποίο περνάει ηλεκτρικό ρεύμα!!Πολύ ωραίο και αυτό μέχρι ένα σημείο..Έχω πάει λοιπόν την Παρασκευή ,τελειώνω με τον υπέρηχο και πάω στο ρεύμα.Μου το βάζει και δεν νιώθω τίποτα,το δυναμώνει τίποτα..μα μου λέει είναι δυνατόν?Δεν ξέρω τι συμβαίνει της λέω,λες να το συνήθισα?Όχι μου λέει αποκλείεται!Το βάζει στο τέρμα και εγώ ίσα που αισθανόμουν το ρεύμα να με γαργαλάει!Κάτι μου λέει δεν πάει καλά για να δω.Αποφασίζει λοιπόν..με το ρεύμα να είναι στο τέρμα,να μου πιέσει αρκετά δυνατά και μάλιστα να βάλει και ένα βαράκι επάνω μου για να πιάσουν καλύτερα…Καταλαβαίνεις τι έπαθα έτσι?Με πιάνει το ρεύμα καλά πιάνει εκεί και τους μύες και αρχίζει να σηκώνει τα χέρια μου ψηλά,το μαλλί σίγουρα είχε σηκωθεί όρθιο και εγώ να φωνάζω με τρεμουλιαστή φωνή ΝΑΙΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΝΙΩΘΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ χαχα αυτή κατάλαβε ότι έπρεπε να το χαμηλώσει πρώτα,πριν να μου πιέσει στην πλάτη το μηχάνημα και να βάλει και το βαράκι ,αφού πρώτα είχα ρίξει ένα τσιφτετέλι από το ρεύμα που με διαπέρασε!!!

Το μηχάνημα που τα έκανε όλα χαχαχα

1013907_10153125297995001_1720138206_n

Μιλάμε σε φυσιολογικό ρυθμό το ρεύμα μου μουδιάζει μέχρι και τα αυτιά χαχαχα

1011705_10153125295710001_993936886_n

Τις μέρες αυτές όπως είπα έχει ζέστη.Όχι της ζέστη της Ελλάδας.Πραγματικά είναι διαφορετική και νομίζω ότι έχει πολύ ζέστη.Μπορεί να είναι 33-34 βαθμοί και είναι λες και είναι 40!Το περίεργο είναι ότι εδώ μπορεί για 3 μέρες να έχει πολύ ζέστη και ξαφνικά να ρίξει τέτοια βροχή!!Από την μια είναι καλό γιατί σταματάει αυτή η ανυπόφορη ζέστη από την άλλη τι περίεργος καιρός είναι αυτός. Έτσι ήταν και αυτό το Σαββατοκύριακο!

Το Σαββάτο είχε ανυπόφορη ζέστη.Δεν πήγαμε για μπάνιο όμως γιατί ο γιος μου έπαθε μια αλλεργία στην ζέστη και καλύτερα ήταν να καθίσει σπίτι στην δροσιά κλπ.Το απογευματάκι πήγαμε μια βόλτα στο κέντρο μαζί με την μικρή.Μιλάμε για τόσο ζέστη δεν φύσαγε καθόλου,ρίχναμε συνέχεια νερό στο πρόσωπό μας.

Καλά το τι γίνεται στο κέντρο το έχει πεί πολλές φορές..κάθε φορά βλέπεις κάτι άλλο άλλες φορές κάτι που αξίζει να το δεις ,ενώ άλλες φορές είναι για πολύ γέλιο…Αυτή την φορά είχε πάρα πολλούς τύπους ντυμένους κλόουν ζογκλέρ κλπ που δίνανε παραστάσεις σε διάφορα σημεία , ζωγράφοι,σκιτσογράφοι , ένα παιδάκι ρομά το οποίο και καλά παίζει κιθάρα,..την γρατζουνάει κανονικά όμως…που αναρωτιέμαι και λέω..πάνε να μάθεις κιθάρα και μετά έλα..τουλάχιστον να παίζει κάτι!!

dsdsdsdsds

dvdvdvdvdvdv

Ο τύπος στην επόμενη φωτό είναι μορφή…σχεδόν κάθε φορά που θα πάω είναι εκεί και ρίχνει τις ροκιές του και το ευχαριστιέται!!Αυτόν ναι αξίζει να τον ακούσεις και να το ευχαριστηθείς…παίζει ωραία και πάνω από όλα το ζεί!!

ngngngjnhg

Το καλύτερο όμως το άφησα για το τέλος…καθώς προχωράγαμε είχαμε αφήσει και την μικρή κάτω να περπατάει όπου πήγαινε και πείραζε όλα τα μπαλόνια,παιχνίδια που πουλούσαν τα μικροσκοπικούλια κουνελάκια,ναι κουνελάκια αληθινά και ζωντανά τα οποία πουλάνε και κάθε φορά η Μίλα τρελαίνεται … περνάμε από το Gyropolis και ακριβώς δίπλα ετοιμάζουν να ξεκινήσουν μια παράσταση.Είδαμε ότι το σόου θα έχει και φωτιές οπότε είπαμε να δούμε τι θα κάνουν.Ανάβουν λοιπόν τα ειδικά αυτά για την φωτιά και βάζουν το κλασικό τραγούδι firestarter  των Prodigy!!Ο Ένας κύριος περίπου 60 ετών και μια κοπέλα κάνανε την παράσταση.Το γέλιο που ρίξαμε δεν λέγεται…Τι να πρώτο πω!Για τον κύριο που οκ μια χαρά ήταν αλλά ζογκλερικό δεν ήταν αυτό που έκανε…Το πολύ γέλιο όμως το ρίξαμε με την κοπέλα.Μια πολύ αδύνατη κοπέλα η οποία για κάποιο λόγο είχε αποφασίσει να βάψει την μύτη της κόκκινη σαν του κλόουν και τα μάτια της μπλέ!!Ήταν πραγματικά τρομαχτική και πάρα πολύ αδύνατη.Μόλις ξεκίνησε το τραγούδι εξτασιάστικε και άρχισε να κάνει τα ζογκλερικά …όχι τίποτα το ιδιάιτερο συνήθως πήγαινε μπρος πίσω κουνώντας τις φωτιές και κάποιες φορές τις έβαζε και πίσω από την πλάτη της.Πολλές φορές ακούμπησε την φωτιά ακόμα και στα μαλλιά της η μουσική όμως την είχε συνεπάρει τόσο που δεν το είχε πάρει χαμπάρι.Την περισσότερη ώρα είχε την πλάτη της γυρισμένη προς τα εμάς.Φορούσε μια βερμούδα πολύ φαρδιά η οποία από την αρχή κιόλας του τραγουδιού της έπεσε σχεδόν και βλέπαμε το εσώρουχό της.Εκείνη εξακολουθούσε να έχει την πλάτη γυρισμένη σε εμάς και πλέον εκτός από το μεγάλο άσπρο εσώρουχό της ,βλέπαμε και ένα τεράστιο κόκκινο σπυρί από τσίμπημα κουνουπιού.Δυστυχώς δεν μπορούσα να σταματήσω να γελάω…το αποκορύφωμα ήρθε στο τέλος…πάνω στην έξταση άρχισε να ακουμπά την φωτιά πάνω στα ρούχα της.Ευτυχώς δεν έπιασε φωτιά αλλά η φωτιά έσβησε και έκανε για κάμποση ώρα το ζογκλερικό χωρίς φωτιά.Όταν το πήρε χαμπάρι και πήγε πάλι να τα ανάψει τέλειωσε το τραγούδι…Μπορεί από ζογκλερικά να ήταν χάλια αλλά ρίξαμε πολύ γέλιο!!

 

khkhkhkh

Μετά από αυτό φύγαμε και γυρίσαμε σπίτι..στο τσάκ προλάβαμε καθώς έπιασε μια μπόρα απίστευτη.Ευτυχώς δηλαδή γιατί είχε τέτοια άπνοια που δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε!!

Στο επόμενο πόστ θα σας γράψω για το τι κάναμε την Κυριακή!!

Μέχρι τότε…

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!!!

Σχολιάστε

