ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!

 

1043974_610300289002401_663154765_n(εγω με τον άντρα μου)

 

Μέσα από το blog αυτό το οποίο ξεκίνησα πριν περίπου ένα χρόνο,δημιουργήθηκε και το group στο facebook  ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ. Μέσα από το γκρουπ αυτό μιλάμε για θέματα που μας απασχολούν για την διαμονή μας εδώ και ερχόμαστε και σε επαφή με την πατρίδα που λέμε ενώ είμαστε μακρυά από αυτήν.

Μια μέρα ο φίλος Adam ο οποίος μένει Sabac και όχι Βελιγράδι,μας ενημέρωσε ότι θα έρθει να περάσει την Κυριακή του Βελιγράδι και αν μπορεί κάποιος από εμάς να βρεθεί μαζί του για καφέ κλπ θα χαιρόταν πολύ!!O Adam έχει κατάστημα στο Sabac το METAXI D.O.O. GRCKA SVILA το  οποίο μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ και να δείτε τα υπέροχα πράγματα που έχει, το οποίο έχει διάφορα φουλάρια,παρεό ,γραβάτες κλπ μεταξωτά.Το μετάξι από που αλλού από την Ελλάδα563694_561542947211469_1766650003_n

PicMonkey Collage

SCVCSEFDS

 

Τον Adam τον γνώρισα μέσα από την σελίδα του στο facebook  ΕΛΛΗΝΟΣΕΡΒΙΚΗ ΦΙΛΙΑ (πατήστε ΕΔΩ )παντρεμένος με Σέρβα και ζεί πλέον εδώ περίπου 3 χρόνια!!5

36511_610300072335756_1767905585_n

(εγώ με τον Adam)

Ξεκινήσαμε λοιπόν την Κυριακή το πρωί για το Briki Cafe  που ήταν και ο τόπος συνάντησης μας!!Φτάσαμε λίγο πιο νωρίς και έτσι μέχρι να έρθουν κάναμε μια βόλτα στην αγαπημένη μου knez…επί ευκαιρίας μιας και 2 μέρες πριν είχα και γενέθλια πήρα και το δώρο μου…τι άλλο??Ένα ζευγάρι αθλητικά στο χρώμα που αγαπώ πιο πολύ….

2013-07-16 18.13.33

Πάμε Μπρίκι λοιπόν και είναι εκεί ο Adam με την γυναίκα του Νατάσα και η Χρυσούλα,μέλος του γκρούπ με τον σύζυγό της Σπύρο και την κόρη της Ειρήνη…φυσικά στην παρέα και η Κυρία Ιωάννα που έχει το Μπρίκι!Ένα θα πώ..από το δευτερόλεπτο που κάθισα στην καρέκλα..δίπλα στον Adam μέχρι και που τελικά φύγαμε για να γυρίσουμε σπίτι γελάσαμε πάρα πολύ!!Οκ κάναμε και σοβαρές συζητήσεις για διάφορα θέματα αλλά κυρίως περάσαμε πολύ όμορφα.Η Χρυσούλα είναι ειδική σε όσα έχει να κάνει με βότανα κλπ που κάνουν καλό πχ για κυτταρίτιδα κλπ και μας έδωσε ένα σωρό ενδιαφέρουσες πληροφορίες μιας και εγώ ψάχνομαι με διάφορα τέτοια και μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα.Το απίστευτο είναι ότι η Χρυσούλα δεν μιλάει απλά Σέρβικα αλλά ξέρει ονομασίες για απίθανα πράγματα που εγώ ούτε στα Ελληνικά δεν ξέρω.Πραγματικά την θαύμασα και ελπίζω με τον καιρό να μάθω να μιλάω τόσο καλά…Για τον καιρό που είμαι εδώ οι περισσότεροι μου λένε ότι καλά μιλάω αλλά έχω πολύ δρόμο ακόμα.Το μόνο σίγουρο είναι ότι πότε δεν θα καταφέρω να πω τα ΤΖ ΤΣ Ζ που έχουν..πωωωω

Καθίσαμε αρκετή ώρα στο Μπρίκι και ναααα ήρθε και ο Θανάσης…η γνωστή φυσιογνωμία του μαγαζιού!Βγάλαμε και φωτογραφία όλες οι γυναίκες μαζί και ήρθε και ο Θανάσης και έκατσε στην μέση χαχαχα

1014136_610300059002424_1240428694_n

 

στην φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά ΕΓΩ ,Ιωάννα,μια φίλη της κόρης της κυρίας Ιωάννας,Θανάσης,Χρυσούλα,Ειρήνη,Νατάσα!

 

Πέρασε η ώρα και εγώ πραγματικά πείναγα πολύ…το ίδιο και οι άλλοι χαχαχα ετοιμαστήκαμε λοιπόν να πάμε για φαγητό…που αλλού κλασικά GYROPOLIS(πατήστε ΕΔΩ )…Φυσικά μέχρι να φτάσουμε στο μαγαζί(πήγαμε στο μαγαζί που είναι στην πλατεία και όχι σε αυτό στην Knez για να μπορέσουμε να καθίσουμε και πως την λένε την πλατεία Adam??ΤΟΥ ΡΟΥ ΓΚΟΥ φυσικά χαχαχαχα

 

1002832_610300325669064_301669231_n

 

Εδώ που καθίσαμε να βγάλουμε φωτογραφία έχει κάτι δέντρα…δεν θυμάμαι πως τα λένε(είπαμε η ειδική σε αυτά είναι η Χρυσούλα)αλλά μαζεύεις τα φύλλα και τα βράζεις να τα κάνεις τσάι και κάνουν καλό στην κυτταρίτιδα…Στην φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά..Σπύρος,Ειρήνη,Χρυσούλα,Νατάσα,Ντέννη,ΕΓΩΩΩ χαχαχα

 

Φάγαμε καλά και ενώ ποτέ δεν τρώω ένα γύρο ολόκληρο μιας και είναι πραγματικά πολύ μεγάλος εε εκείνη την Κυριακή έφαγα και το ευχαριστήθηκα!!!Πραγματικά ήταν μια πολύ όμορφη Κυριακή και ελπίζω να καταφέρουμε να την επαναλάβουμε!!

969492_667881223238127_1884068050_n

 

Την Πέμπτη που μας πέρασε το αγαπημένο μου MU MU έκανε εγκαίνια..να πώ την αλήθεια δεν ήμουνα εκεί καθώς μέσα στην εβδομάδα είναι δύσκολο για εμένα να πηγαίνω κέντρο…αλλά έχοντας πάει πιο πρίν ξέρω πόσο υπέροχος χώρος είναι(σαν κουκλόσπιτο εμένα μου φαίνεται) και τι τέλειο frozen yogurt και πάνω από όλα Greek… έχει…αν και δεν έχω δοκιμάσει τα smoothies ακόμα…φαντάζομαι ότι είναι γευστικά και δροσιστικά όπως το yogurt…Μέσα από την σελίδα του MU MU σας βάζω μερικές φωτογραφίες από τα εγκαίνια την σελίδα μπορείτε να την βρείτε ΕΔΩ 

MUMU

 

Την ημέρα εκείνη γινότανε χαμός στο MuMu και πολλοί πήγαν να δοκιμάσουν τα δροσερά smoothies…όσο αναφορά τα frozen yogurt τα οποία είναι ιδανικά για εμάς τις γυναίκες που θέλουμε το παγωμένο μας γλύκισμα αλλά δεν θέλουμε τις θερμίδες,τα παγωμένα γιαουρτάκια…στα ελληνικά ,είναι μια καλή επιλογή με λίγες θερμίδες,,,άλλωστε σε όλες τις διατροφές για fitnnes το greek yogurt είναι ένα βασικό στοιχείο….Στο mu mu έχει μια βιτρίνα με διάφορα για να διαλέξεις και είναι αυτό που λέμε κόλαση,.τι να πρωτοβάλεις μέσα,..εγώ βέβαια είμαι σταθερή στην άποψη μου και μου αρέσει με βύσσινο,σοκολάτα σιρόπι ..ίσως μπισκότο…αχχ  ναιιι και gummy bears…χιχιχ

mumu2

 

Εκτός από τα όμορφα και ολιγοθερμικά  γλυκίσματα και smoothies το μαγαζί έχει δροσερό πράσινο τσάι αλλά και καφέδες…μια βόλτα από εκεί είναι αρκετή για να δείτε και μόνοι σας όλα όσα σας λέω!!Ο κόσμος που ήταν εκεί το ευχαριστήθηκε και μόνο τα καλύτερα είχε να πεί!

 

 

Για οτιδήποτε θέλετε να ρωτήσετε μου αφήνετε μήνυμα εδώ η μου στέλνετε mail στο dejanevi@hotmail.gr

 

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!!

 

 

 

 

 

Σχολιάστε

