Η ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ.

07

 

Και να που ξεκίνησαν και πάλι τα σχολεία! Η πρώτη εβδομάδα μόλις τελείωσε. Και εγώ παίρνω την πρώτη μου ανάσα ανακούφισης για να σας διηγηθώ πως πήγαν τα πράγματα.

 

Η πρώτη ημέρα του σχολείου για εμένα, είναι αρκετά αγχωτική και συγκινητική θα έλεγα! Κάθε χρονιά που πάει το παιδί μου σχολείο, μα κάθε χρονιά , εγώ δεν μπορώ να κρατηθώ και κλαίω.

Ο Χριστόφορος, ο γιος μου, ξεκίνησε να πηγαίνει σχολείο όταν ήταν 3 ετών και ακόμα και σήμερα που πλέον έχει γίνει 7, εγώ δεν το έχω ξεπεράσει ότι για κάποιες ώρες φεύγει μακριά μου.

Τη Δευτέρα έφτασε και η στιγμή που όλο το καλοκαίρι περίμενε ο Χριστόφορος με ανυπομονησία! Την πρώτη ημέρα στο σχολείο. Την ημέρα που θα ξαναβρισκόταν πάλι με τους φίλους του και συμμαθητές του, στα ίδια γνώριμα μέρη, πιο μεγάλοι πλέον! Άντρες χιχιχι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ mothersblog.gr

 

Εκτός από τα Σέρβικα σχολεία τα οποία ανοίγουν πιο νωρίς από ότι στην Ελλάδα, άνοιξε και το Ελληνικό σχολείο, το οποίο στεγάζεται σε Σέρβικο σχολείο απέναντι από την Ελληνική πρεσβεία.Το πρόγραμμα για το ποιές μέρες πάνε οι μαθητές και ποιές ώρες είναι το παρακάτω:

 

Α’ τάξη
Δευτέρα και Τετάρτη 4:00-5:30

Β’ τάξη
Τρίτη και Πέμπτη 5:00-6:30

Γ’ τάξη
Τρίτη και Πέμπτη 3:30-5:00

Δ’ τάξη
Τετάρτη και Παρασκευή 5:30-7:00

Ε & ΣΤ τάξη
Δευτέρα 5:30-7:00 και Σάββατο 10:00-11:30

Κάθε Παρασκευή πρωί θα υπάρχει αναπλήρωση μαθημάτων για τα παιδιά που είναι απογευματινά στο σχολείο.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να τηλεφωνήσετε και στην Ελληνική πρεσβεία του Βελιγραδίου . Το site της πρεσβεία μπορείτε να το βρείτε πατώντας ΕΔΩ .

Επίσης υπάρχει και το γκρουπ μας στο facebook ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ , πατήστε ΕΔΩ ,στο οποίο μπορείτε να ζητήσετε να γίνετε μέλον εάν ενδιαφέρεστε να έρθετε να μείνετε εδώ και χρειάζεστε πληροφορίες  ή εάν μένετε ήδη Σερβία. Καλύτερα όταν αποφασίσετε να γίνετε μέλον να μου στείλετε ένα mail να με ενημερώσετε καθώς προσπαθούμε να αποφεύγουμε να κάνουμε μέλη άτομα που δεν έχουν καμία σχέση!
Το email μου για να επικοινωνήσετε μαζί μου είναι το dejanevi@hotmail.gr

 

 

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!

Σχολιάστε

