ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2013 ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ..Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ?

2013-10-22 08.05.21

Τελείώνει ο Οκτώμβριος και τα φύλλα έχουν αρχίσει να πέφτουν μαζικά.Πέρισυ που το έβλεπα αυτό το θέαμα μου φάνηκε μαγικό.Πολύ όμορφα τα χρώματα των φύλλων.Αλλά μιλάμε για πολλά φύλλα.Πάρα πολλά φύλλα.Αναρωτιόμουνα πέρισυ γιατί δεν τα καθαρίζουν.Τι να πρωτοκαθαρίσουν και που?Πώς όμως ρε παιδί μου έχει προνοήσει τα πάντα η φύση.Τα φύλλα πέφτουν και μιλάμε για στρώμα.Μετά έρχεται το χιόνι και τα καλύπτει όταν λιώσει το χίονι και έρθει η Άνοιξη,δεν υπάρχει κανένα φύλλο πλέον στο χώμα!!

 

Φέτος ο καιρός έχει τρελαθεί.Το καλοκαίρι δεν μας έκανε και πολύ ΄ζεστη, αν εξαιρέσουμε κάποιες μέρες.Το φθινόπωρο ήρθε και μας έκανε αρκετό κρύο.Μάλιστα κάποια στιγμή είχε φτάσει η θερμοκρασία στους 2 βαθμούς κελσίου και ήταν αρκετάααα κρύο..μπρρρ νόμιζες πως είναι κάτω από το 0 η θερμοκρασία.Τα καλοριφέρ ακόμα δεν μας τα είχαν ανοίξει..και γκρίνιαζα να πω την αλήθεια γιατί κόντευε να πέσει χιόνι έτσι όπως ήταν ο καιρός.Άρχισαν και οι βροχές…μιλάμε χαμός πήγαινα στην δουλεία και γινόμουνα μούσκεμα..λέω οκ το καταλάβαμε…ήρθε το φθινόπωρο,καιρός να πάρω παπούτσια για να βγάλω τον χειμώνα.Πάω λοιπόν στο εμπορικό κέντρο,βρίσκω παπούτσια κατάληλα για βροχή αλλά και χίονι και τα αγοράζω!Με τέτοιο καιρό τα χρειάζομαι σίγουρα!!

2013-10-06 11.26.16

Ε κατάφερα να τα φορέσω λίγες φορές ,μιας και ο καιρός πάλι άλλαξε και άρχισε να είναι πιο ζεστός και πιο ζεστός και πιο ζεστός μέχρι που χθες κυκλοφορούσα με κοντομάνικο.Μάλιστα κάποιο πήγαν στην λίμνη για μπάνιο και ηλιοθεραπεία…ναι είναι μια περίεργη εικόνα..Έχεις από την μία κιτρινιασμένα φύλλα στους δρόμους,δέντρα μισογυμνωμένα και από την άλλη κόσμο με μαγιώ και πετσέτες να κάνει ηλιοθεραπεία και μπάνιο στην λίμνη!!Ε οκ όσο ζέστη και να έχει εγώ δεν μπορώ Οκτώμβρη μήνα να πάω για μπάνιο.Δεν είναι καλοκαίρι…τέλος!

2013-10-22 08.05.30

Εμείς απολαμβάνουμε τα Σαββατοκύριακα μας , κάνοντας βόλτες στην πόλη , στο κέντρο, στην αγαπημένη μου Knez.Τα παιδιά μου πλέον αισθάνονται μεγάλα και θέλουν να είναι μόνα τους στην βόλτα…Τι τραβάω η μάνα.Κρατιούνται από το χεράκι και περπατάνε σαν να μην είμαστε εμείς εκεί.Πηγαίνουμε Kalemegdan ¨οπου συνήθως ζητάνε ποπ κορν και παγωτό ενώ στο τέλος συνήθως πηγαίνουμε και τρώμε από μια ωραία pljeskavica!

2013-09-15 12.20.13

2013-09-15 12.44.10

Έχουν ξεκινήσει τα σχολεία από αρχές Σεπτέμβρη και πλέον η καθημερινότητα είναι μια ρουτίνα.Έτσι περιμένουμε κάθε φορά το Σαββατοκύριακο πώς και πώς..Ο γιός μου πηγαίνει στην πρώτη τάξη του δημοτικού και είναι μαι εβδομάδα πρωινός και μια εβδομάδα απογευματινός.Αυτό το πρωινό πραγματικά με σκοτώνει.Κάθε φορά περιμένω να τελειώσει η εβδομάδα και να έρθει η εβδομάδα που θα είναι απόγευμα.Πολλές φορές τον πάω στο σχολείο και είμαι ένα ζόμπι..δεν έχω ξυπνήσει καλά και θέλω τον χρόνο μου μέχρι να συνέλθω.Όταν σχολάει γυρνάμε σπίτι , τρώμε μεσημεριανό και μετά και τα δύο παιδιά ύπνο.Τις περισσότερες φορές κοιμάμαι και εγώ γιατί αλλίως δεν μπορώ να συνεχίσω ..κουτουλάω.Τα απογέυματα κάνουμε τα διαβάσματα..είναι αρκετά δύσκολα για εμένα…δεν ξέρω και πάααρα πολλές λέξεις..και ειδικά αν πρέπει να κάνουν κάποια πρόταση δυσκολεύομαι..θα μου πεις γιατί τα κάνεις εσύ?Για να μάθω καλύτερα την γλώσσα και εγώ.Ειδικά τα γράμματα, όπου μαθαίνουν το Κυριλλικό αλφάβητο,μου είναι λίγο δύσκολο.Ναι μεν μοιάζει με το δικό μας ,καθώς και εμάς είναι Κυριλλικό, όμως έχει επιπλέον γράμματα,,πολλά Σ , ΤΖ , ΤΣ,τα οποία δυσκολεύομαι να καταλάβω πότε πρέπει να χρησιμοποιέιται ποιό!!

2013-09-15 18.06.59

2013-10-25 18.41.15

Τρείς φορές την εβδομάδα το αγόρι μου πηγαίνει ποδόσφαιρο!Το είχε ξεκινήσει και όταν ήμασταν Ελλάδα!Του αρέσει πολύ να παίζει και γίνεται όλο και καλύτερος.Δυστυχώς τις ημέρες που εκείνος έχει ποδόσφαιρο εγώ δουλεύω σε άλλο γυμναστήριο και δεν μπορώ να τον καμαρώσω..αλλά ζήτησα από τον άντρα μου να τον τραβίξει ένα βίντεο να τον δώ και εγώ η μάνα.Στην φωτογραφία είναι ο κούκλος με την εμφάνιση του Ολυμπιακού με τις μπλέ κάλτσες που πάει προς τα αριστερά ενώ ολοι κοιτάνε δεξιά χαχαχαχα!!

935979_584715398260991_1501178756_n

Όπως είπα,τις ημέρες που πάει ποδόσφαιρο εγώ δουλεύω σε ένα γυμναστήριο , το yoga gym,το οποίο βρίσκεται πίσω από την Βουλή.Πηγαίνω με το λεωφορείο,το χειρότερό μου,καθώς κάθε μα κάθε φορά με πιάνει ναυτία.Έχω μεγάλο πρόβλημα και θέλω τουλάχιστον μίση ώρα για να συνέλθω.Όταν τελειώνω το μάθημα, πάω πάλι στην στάση για να περιμένω το λεωφορείο να γυρίσω σπίτι.Πραγματικά όμως περιμένω στην καλύτερη στάση καθώς έχω πολύ ωραία θέα κάθε φορά!!Δείτε την φωτογραφία και θα καταλάβετε!!

2013-09-18 21.27.20

Και μια ημέρα γυρνούσα σπίτι με το λεωοφορείο.Είχα καθήσει σε μια θέση καθώς όταν είμαι όρθια η ναυτία μου γίνεται ακόμα χειρότερη και με το ζόρι κρατιέμαι να μην κάνω εμετό.Τα λεωφορεία είναι αρκετά παλιά,όσοι ζουν εδώ το γνωρίζουν και πολλές φορές σταματάνε στο δρόμο και δεν μπορούν να συνεχίσουν.Αλλά όοοοοχιιι , εμένα έπρεπε να μου συμβεί το χειρότερο…γιατί ναι πραγματικά ρε παιδί μου, άλλοι είναι χρόνια εδώ και δεν τους τυχαίνει τίποτα, εγώ από πέρισυ όλα τα έχω δεί(πχ με τον ναρκωμανή).Και εκεί λοιπόν που γυρνάω σπίτι,παίρνω τις ανάσες μου για να μην κάνω εμετό,ξαφνικά αρχίζει να μυρίζει το λεωφορείο.Δεν έδωσα σημασία.Παλίο είναι μυρίζει.Έξω όμως από το εμπορικό κέντρο το Stadion και στην είσοδο περίπου ενός βενζινάδικου που έχει εκεί,σταματάει και ο κόσμος μέσα στον πανικό αρχίζει να βγαίνει έξω!!’Εχω μείνει να κοιτάω και δεν μπορούσα να καταλάβω τι γίνεται..Λές να μπήκε κοντρόλ, αναρωτιέμαι(αυτοί που κοιτάνε αν έχεις εισητήριο)αλλά και πάλι σιγά τόσο καιρό οι περισσότεροι λένε βγαίνω στην επόμενη στάση ,γιατί να τρέχουν έξω?Σηκώνομαι να δώ τι συμβαίνει.Κοιτάω έναν κύριο και τον ρωτάω τι έγινε και μου λέει δεν ξέρω.Αρχίζω να αναστατώνομαι βλέποντας τον κόσμο τόσο πανικόβλητο να προσπαθεί να βγεί από τις εξόδους και ενώ έχει ψιλοαδειάσει το λεωφορείο και κοιτάω δεξιά και αριστερά να καταλάβω τι συμβαίνει…παθαίνω το σοκκκκ…Στην θέση του οδηγού έχει πιάσει φωτιά!!Φωτιά κανονική όχι αστεία.Έχει μπεί μέσα ένας με έναν πυροσβεστήρα και σβήνει την φωτιά.Βγαίνω έξω και βλέπω άλλους δύο να προσπαθούν να σβήσουν άλλη φωτιά που είχε πάρει το λεωφορείο ακριβώς από κάτω.Μάλιστα σε εκείνο το μέρος ήταν και η μηχανή!!Με έπιασε ταχυκαρδία και σκεφτόμουνα πως και δεν ανατινάχτηκε..Ναι μην γελάσετε τώρα που το διαβάζετε..μου κόπηκαν τα ποδια.Οι άντρες από το βενζινάδικο ήρθαν να σβήσουν την φωτιά καθώς αν αυτή πήγαινε προς τα εκεί φαντάζεστε τι θα γινόταν έτσι…Δεν μπορούσα να πάρω το επόμενο λεωφορείο.Τηλεφώνησα να έρθουν να με πάρουν.Δεν ήμουνα και τόσο μακρυά από το σπίτι,αλλά τα πόδια μου δεν με βαστάγανε.Δηλαδή έλεος..ο ανάδρομος Ερμής φταίει τέλος…Πριν λίγο καιρό..έχω μπεί στο λεωφορείο..γυρνάω από το γυμναστήριο..Φτάνω σπίτι και σηκώνομαι από την θέση μου για να κατεβώ και ξαφνικάαα…ανοίγει μια τρύπα στο πάτωμα…ναι τρύπα στο πάτωμα..μπαίνει μέσα το πόδι μου..από κατω η μηχανή έτσι..το βγάζω δεν ξέρω και εγώ πως..πάω σπίτι..πόναγα πολύ…εε..επί μια εβδομάδα ήταν πρησμένο και μελανιασμένο και με πόναγε…δηλαδή ΈΛΕΟΣ….

 

Τις υπόλοιπες ημέρες πηγαίνω σε ένα άλλο γυμναστήριο και πηγαίνω με το αυτοκίνητο.Χθές ο γιός μου χτύπησε….του ήρθε ένα λαπτοπ παιδικό ,στο κεφάλι χαχαχα και του λέω για να τον παρηγορήσω,θες να έρθεις να με δεις που δουλεύω?Ναι μου λέει με χαρά.Κάθησε πολύ καλός,μπρόστά από εμένα,όση ώρα έγω έκανα το μάθημα.Κρατούσε την πετσέτα μου και το νερό μου..και το κινητό μου.Κάποια στιγμή απόφάσισε να βγάλει φωτογραφίες…καλά χαχα ένα έχω να πώ…έχει άποψη το παιδί μου…δείτε μερικά δείγματα της ΄΄δουλειάς ΄΄ του!!

2013-10-26 13.28.31

2013-10-26 13.44.29

2013-10-26 13.46.33

Υπέροχες έτσιιι???χιχιχ

 

Αυτή είναι η καθημερινότητά μας .. αλλά ακόμα και αν κάνουμε τα ίδια και τα ίδια τις καθημερινές, μόνο που βλέπεις τα δέντρα , την πρασινάδα, τα όμορφα κτίρια σου φτιάχνει η διάθεση!!

Το επόμενο ΣΚ είναι το deciji sajam  με ελεύθερη είσοδο και πολλά happening….για όσους ενδιαφέρονται και έχουν μικρά παιδιά.Χθες μάλιστα στο stadion είχαν έρθει μαζί με παιδιά ,μασκοτ και κλόουν και κάνανε ένα μίνι πρόγραμμά για να δούμε τι θα ακολουθήσει το επόμενο ΣΚ!!Το πιο πιθανό είναι να πάμε, όμως κάναμε και πέρισυ..και σίγουρα θα σας γράψω αναλυτικά πως ήταν!!

 

Περιμένω τα mail σας στο dejanevi@hotmail.gr και στο facebook μας βρισκετε στο group ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ πατώντας ΕΔΩ!

 

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!

2 σκέψεις σχετικά με το “ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2013 ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ..Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ?

Σχολιάστε