ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!

Πέρασε ένας χρόνος από τότε που ήρθα Βελιγράδι και σε λίγο θα έχει περάσει και χρόνος από όταν κατέθεσα τα χαρτιά μου για την άδεια παραμονής!Το τι χρειάστικα για την πρώτη φορά που κατέθεσα για άδεια παραμονής μπορείτε να το βρείτε στο λινκ που σας παραθέτω ΕΔΩ ,

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ-ΣΕΡΒΙΑ!

Μας είχαν πεί λοιπόν όταν τελικά την πήρα μετά από μερικές ημέρες ,πως θα πρέπει δύο μήνες πριν,το λιγότερο ένα μήνα πριν την λήξη,ότι πρέπει να πάω πάλι για να κάνω ανανέωση της άδειας μου.Έτσι λοιπόν προς το τέλος Οκτώμβρη πήρα την λίστα με το τι χρειάζομαι καθώς και τα ποσά για τα παράβολα που πρέπει να πληρώσω για να ανανεώσω την άδεια μου.

Λοιπόν να σημειώσω ότι λίγο πιο ακριβά φέτος είναι τα παράβολα και σχεδόν πλήρωσα 1000δηνάρια παραπάνω στο σύνολο.Όλα μαζί γύρω στα 8,300 δηνάρια (να σημειώσω ότι μιλάω για άδεια παραμονής που έβγαλα εγώ που ίσως διαφέρει,μάλλον διαφέρει από άλλες περιπτώσεις,αφού εγώ είμαι παντεμένη με Σέρβο και τα παιδιά μου έχουν σέρβικη υπηκοότητα και το ένα πάει εδώ σχολείο)

Εγώ πήρα λοιπόν τα εξής για να έχω:

το διαβατήριο μου και φυσικά φωτοτυπία

την άσπρη κάρτα που βγάζουμε όταν μπαίνουμε.Προσοχή,Με ενημέρωσαν ότι κάθε φορά που βγαίνουμε από την χώρα,δεν έχει σημασία ότι έχουμε άδεια παραμονής,πρέπει να ξανα βγάζουμε άσπρη κάρτα στην αστυνομία.Ξέρω ότι πολλοί Έλληνες δεν το κάνουν αυτό και ίσως και ποτέ να μην την ζητήσει κάποιος,επειδή όμως εγώ είμαι αρκετά νομοταγής και κάνω ότι ορίζει ο νόμος,δεν είναι κάτι που θα το ρίσκαρα,Δηλαδή να βγώ ,να ξαναμπώ και να μην βγάλω νέα κάρτα.Θέλουν λοιπόν την κάρτα να την έχεις μαζί αλλά να την έχεις και σε φωτοτυπία.

Θέλουν το χαρτί από την δουλεία του άντρα μου,μια βεβαίωση ότι δουλεύει εκεί,

Φυσικά τα παράβολα πληρωμένα,όπου εκεί έχει τράπεζα και μπορείς εκεί να πληρώσεις και να τα πάρεις μαζί.

Το πιστοποιητικό του γάμου

χαρτί /βεβαίωση από το σχολείο του γιού μου

εγω έβγαλα και το χαρτί βάπτισης λέγεται από το δημαρχίο για τα παιδιά αλλά τελικά μου το έδωσαν πίσω.

Αν δουλεύετε θα θέλουν χαρτί από την δουλειά σας.εγώ δεν δουλεύω και έτσι έδωσε ο άντρας μου!!

Το βιβλιάριο της ιατρικής περίθαλψης που έχουμε(το μικρό κίτρινο, ή της ιδιωτικής αν δεν έχετε δημόσια)

Μου έδωσαν ένα πρόχειρο χαρτί με την ημερομηνία και την ώρα που πρέπει να πάω να παραλάβω την άδεια παραμονής.Βασικά θα πάω να αφήσω το διαβατήριο το πρωί και το μεσημέρι θα πάω να το πάρω.Λογικά η άδεια θα είναι για ακόμα μια χρονία,ενώ την επόμενη ανανέωση που θα κάνω θα είναι και η τελευταία καθώς μετά από 3 ανανεώσεις(μιλάμε για συζύγους σέρβων όπως εγώ)μας δίνουν μετά μια άδεια παραμονής που δεν χρειάζεται πλέον ανανέωση!!Την άλλη εβδομάδα θα πάω να την παραλάβω και αν έχω κάποιο άλλο νέο θα ενημερώσω το πόστ!

Αν θέλετε κάτι όπως πάντα με βρίσκετε στο dejanevi@hotmail.gr και στο facebook στο γκρουπ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πήγα στις 13/11/13 να παραλάβω την άδεια παραμονής όπως μου είχαν πεί.Βασικά πηγαίνεις και αφήνεις το διαβατήριο και μετά πας να το πάρεις και έχει μέσα την άδεια παραμονής.Πήγα λοιπόν το αφήνω όλα καλά.Μου λέει να πάω από τις 14:00-15:00 να το πάρω πίσω με την άδεια μέσα.Πάω λοιπόν το μεσημέρι της δίνω το χάρτι που μας δείνουν το πρόχειρο ότι έχουμε καταθέσει τα δικαιολογιτικά,μου δίνει το διαβατήριο και όλα καλά.Το ανοίγω λοιπόν για να δώ την άδεια και να βεβαιωθώ ότι το όνομα μου και το matnicni broj πως το λένε είναι σωστά….και δεν βρίσκω άδεια παραμονής πουθένα…Μπά σκέφτομαι δεν βλέπω καλά…κοιτάω την παλιά,βλέπω την ημερομηνία να βεβαιωθώ ότι είναι η παλιά..όχι η παλιά είναι καλά βλέπω…Ψάχνω τις σελίδες στο διαβατήριο μήπως το πέρασα και δεν το είδα…όχι πουθένα.

Ελληνίδα τι συμβαίνει?Με ρωτάει η κοπέλα εκεί,της λέω η άδεια που είναι?Εδώ δεν υπάρχει τίποτα…Δεν μπορεί μου λέει.Της λέω αφού δεν υπάρχει.Της το δίνω το βλέπει.Αρχίζει να παίρνει τηλέφωνο μέσα κάπου και κανείς δεν ήξερε τίποτα.Μου είπε να περιμένω λίγο και πάνω στην ώρα έρχεται το παιδί που του είχα καταθέσει τα χαρτιά μου.Του εξηγεί τι έγινε ,πάω και εγώ εκεί,έψαχνε ο άνθρωπος να βρεί το γιατί.Και τελικά το βρίκε..Κάπου εκεί που τα πάνε για έλεγχο..χάσανε το χαρτί που είχα βγάλει φωτοτυπία το βιβλιάριο της ιατρικής περίθαλψής,πως και γιατί δεν έχω ιδέα και δεν ξέρουν ούτε και αυτοί.Για καλή μου τύχη εγώ το έχω πάντα μέσα στο πορτοφόλι μου,όποτε και χρειάστικε να πάω μέχρι ένα μαγαζί λίγο πιο πέρα από το τμήμα και να το κάνω πάλι φωτοτυπία,τους το έδωσα και περίμενα κανά μισάωρο να μου φτιάξουν την άδεια παραμονής,την κόλλησαν στο διαβατήριο και φυσικά μαζί με την κοπέλα εκεί κοιτάγαμε να δούμε αν είναι όλα σωστά και καλά.

Ευτυχώς που δεν έφυγα χωρίς να κοιτάξω.Είναι κάτι που μου το έχει κολλήσει ο άντρας μου..και σωστά να είναι να κοιτάω 5-6-7 -8 φορές να είμαι σίγουρη ότι όλα είναι καλά..και να που δεν ήταν!!Για αυτό φίλοι μου…όταν με το καλό τα καταθέσετε και πάτε να την πάρετε,κάντε έναν ελεγχο πρώτου να φύγετε,,δεν ξέρεις ποτέ!!!

Να είστε καλά και αν περνάτε πάντα καλά!

2 thoughts on “ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!

  1. θα ηθελα να με πληροφορήσεις πως ερχόμαστε ΣΕΡΒΙΑ με διαβατήριο ή ταυτότητα?
    Οταν μπαινουμε για ποσο διάστημα παίρνουμε άδεια παραμονής και για ποιό λόγο?
    ΘΟταν λήξει η προσωρινή άδεια παραμονής πως ανανεώνεται για πόσο διάστημα και για ποιούς λόγους μπορείς να ζητήσεισ ανανέωση?
    Θα το εκτιμούσα πολύ αν με βοηθήσεις και με κατευθύνεις.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    • αν κατσεις και διαβασεις το μπλογκ τα γραφω ολα αναλυτικα μια γρηγορη απαντηση ειναι οτι μπαινεις με ταυτοτητα αλλα δεν μπορεις να βγαλεις αδεια παραμονης.Τουριστικα μενεις 90 ημερες μονο και μετα απο 3 μηνες παλι μπορεις να ξαναμπεις αλλιως μεσα σε 90 ημερες πρεπει να βγαλεις αδεια παραμονης ομως για την αδεια παραμονης; θες διαβατηριο ενω για να μεινεις τουριστικα μπορει ςμε ταυτοτητα ,,απαραιτητο ειναι οταν μπεις να πας αμεσα στην αστυνομια και να δηλωσεις πο υμενεις και να παρεις ασπρη καρτα αλλιως πληρωνεις προστιμο…στο μενου δικαιολογιτhκα και χρησiμες πληροφοριες θα βρεις πολλα απο αυτα που ψαχνεις

Σχολιάστε

