ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΡΥΟ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ!!

Το σημερινό μου πόστ με αφορμή την γιορτή του Αγιου Ανδρέα ,είναι αφιερωμένο στον θείο μου και φανατικό μου ανανγώστη!!Χρόνια πολλά θείε μου ,να σε χαιρόμαστε ,πάντα υγιής και ευτυχισμένος να είσαι!!

 

Και εκεί που λέγαμε πως δεν θα χειμωνίασει καθόλου φέτος…ήρθαν τα χιόνια….Αν και η φίλη μου η Χρυσούλα μου είχε πει πως μόλις αδειάσει το φεγγάρι τότε θα χιονίσει..και πραγματικά έτσι έγινε.

 

Πριν ξεκινήσει όμως το χίονι..είχε αρχίσει το κρύο ,η ομίχλη που αγαπώ τόσο πολύ γιατί φτάνει μέχρι το δρόμο και είναι σαν να περπατάς στα σύννεφα!

2013-11-24 13.43.00

Μαζί με το κρύο και μια ευχάριστη είδηση χαχαχα φέρανε γάλα νουνου αλλά και μερέντα στον super vero  εδώ στην Σερβία.Φυσικά δεν έχασα ευκαιρία και πήγα να αγοράσω..Αχχχχ … εε όσο να ναι πραγματάκια που έχεις συνηθίσει τόσα χρόνια,θες να τα έχεις στην ζωή σου.Όπως το γάλα κονσέρβα.Σταθερή αξία για εμένα… 4 ετών περίπου ήμουνα στα 5 που η μαμά μου πέταξε το μπιμπερό μου και μου έδωσε να πιώ γάλα στο ποτήρι.Το γάλα φυσικά ΝΟΥΝΟΥ και το ποτήρι μου φάνηκε τόσο περίεργο.Ακόμα θυμάμαι την μαμά μου να πατάει τον σκουπιδοτνενεκέ στην κουζίνα μας στο Αίγιο που μέναμε και να πετάει το μπιμπερό μου μέσα.Μετά έκατσα να πιώ το γάλα μου σε ένα κρασοπότηρο θα το έλεγα ,δεν ήταν το κλασικό ψηλό ποτήρι νερού,αλλά ένα αρκετά πιο στρογγυλό και μισό σε μέγεθος ,ποτήρι.Ακούμπησα το στόμα μου,τα δόντια μου χτύπησαν στο ποτήρι…αηδία μου φάνηκε αλλά το ήπια…και από τότε πρωί και πολλές φορές και βράδυ πίνω το γάλα μου!!

2013-11-24 13.05.27

 

Γάλα ΝΟΥΝΟΥ.μερέντααα που μόλις την έφαγα κατάλαβα ότι πραγματικά είχα ξεχάσει τι γεύση έχει και μερικά όσπρια,φακές και τα αγαπημένα μου ρεβύθια τα οποία τα έκανα με ρυζάκι και γίνανε φοβερά.Από τότε και κάθε Σαββάτο πηγαίνω και αγοράζω το γάλα μου να έχω όλη την εβδομάδα και ελπίζω να φέρει και περισσότερα Ελληνικά προιόντα.Το συν στο super vero της γειτονίας μου είναι ότι μια υπάλληλος μιλάει Ελληνικά.Είναι από ένα χωρίο κοντά στα σύνορα Ελλάδα -Σκόπια και όποτε πηγαίνω ξεχνάω ότι είμαι Σερβία ,πραγματικά!!

2013-11-17 18.26.18

Και λοιπόν το άλλο που έχω να πώ….ΑΛΛΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ…ότι γνωρίζετε στην Ελλάδα ή νομίζεται για σωστό κλοπ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ!!Την πάτησα εγώ για 1..345..678.. φορά..ΝΑΙ ΝΑΙ…γιατί ώς γνωστόν όλα πάνω σε εμένα θα πέσουν …ΕΧΩ ΤΑΜΠΕΛΑ τέλος.

Πάω λοιπόν την προηγούμενη Τρίτη το βράδυ για δουλεία ,σε ένα γυμναστήριο σχετικά κόντα στο σπίτι μου,αλλά πηγαίνω με το αυτοκίνητο γιατί είναι ένα μεγάλο πάρκο εκεί και χωρίς φώς..και μετά την επίθεση από τον ναρκωμανή πέρισυ,φοβάμαι και δεν μπορώ να περπατάω μόνη μου ..Εκεί πας και με λεωφορείο αλλά η στάση δεν είναι κοντά και από το να περπατάω στα σκοτάδια ,πηγαίνω με το αυτοκίνητο.Εκεί που είναι το γυμναστήριο έχει και τρία BALON που τα λένε εδώ και παίζουν τέννις και ποδόσφαιρο…η μήπως δύο?Θα σας γελάσω..πάντως κάθε φορά που πάω γίνεται ό χαμος και δύσκολα βρίσκεις να παρκάρεις.Κάθε φορά κάνω κύκλους στα στενά αλλά δεν θέλω να το βάζω και μακριά γιατί φοβάμαι μετά να περπατάω στο σκοτάδι όπως είπα.

 

Εκείνη την ημέρα λοιπόν έκανα κάτι κύκλους,θέσεις πιασμένες και ότι είχε κενό έιχε ταμπέλα γκαράζ η πάρκιν οπότε και δεν μπορείς να το βάλεις…και εκεί που έψαχνα ΝΑΑΑΑΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗΗΗ γιούχου….τσίμα τσίμα χώρεσα..η θέση ήταν μπροστά από ένα σπίτι με αυλή…είχε ένα τύπου γκαραζ αλλά ταμπέλα δεν υπήρχε..κατέβηκα να δώ αλλά ενώ έμοιαζε με γκαραζ η πόρτα ήταν κλασική ξύλινη με χερούλι και λέω οκ δεν είναι.Πάω κάνω μάθημα ..περάσαμε υπέροχα..τελειώνω ντύνομαι χαιρετάω και βγαίνω έξω…ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΙΙΙΙΙΙΙ…πριν πάθω το σοκ ..σκέφτομαι ότι μάλλον το έχω παρκάρει αλλού…Βάζω τις σκέψεις μου σε σειρά και θυμάμαι ότι δεν πάρκαρα αλλού,αλλά μπροστά από το σπίτι με την ξύλινη πόρτα,αφού κοίταξα και την πόρτα να δω πως είναι. Εκαι ναι παθαίνω το σοκ..ΠΑΕΙΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΛΕΨΑΝΝ ΠΑΕΙΙΙΙ ΩΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟ ΚΑΚΟΟΟ  έλεος στο μάτι με έχουν βάλειιι να σκέφτομαι…Ταυτόχρονα τηλεφωνώ στον άντρα μου που είναι σπίτι και δεν απαντάει…Δηλαδή πάντα έτσι όταν χρειάζεσαι τον άλλον δεν μπορείς να τον βρείς…Μπαίνω ξανά στο γυμναστήριο…Τι έγινε μου λέει η κοπέλα στην ρεσεψιόν..άσε της λέω μου κλέψανε το αμάξι..πες μου το τηλέφωνο της αστυνομία να πάρουμε…Κάτσε ηρέμισε μου λέει που το είχες?..Την πάω εκεί που το είχα..αα μου λέει εδώ είναι σπίτι..μάλλον το πήρε ο Γερανός..ΝΤΟΙΝ..γιατί καλέ της λέω?Μου λέει αν πήρε τηλέφωνο τον γερανό ήρθαν και στο πήραν..ΝΤΟΙΝ δεν το ήξερα αυτό…χτυπάμε την πόρτα να ρωτήσουμε ώστε να μην πάρω την αστυνομία για κλοπή,αλλά κλείδωσαν και δεν μας άνοιξαν να μας πούν…ΈΛΕΟΣ…κάνανε ότι κάνανε και κλειδώνουν και από πάνω…Ξανά μπαίνουμε στο γυμναστήριο,με παίρνει τηλέφωνο ο άντρας μου,του λέω τι έγινε μου λέει το βρίκα το αμάξι το πήρε ο Γερανός…πφφφφ από την μια ανακουφίστικα που ήταν ο γερανός και όχι κάποιος που το έκλεψε..μια μαθήτρια μου δεν είχε φύγει ακόμα και μπήκε στο νετ…έγραψε την φράση ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ…και μπήκε σε μια ιστοσελίδα όπου βάζεις τον αριθμό σου και αν το έχει πάρει ο γερανός σου λέει που βρίσκεται…καλο έεε χαχαχα να γελάσουμε και λίγο..γιατί πραγματικά πόσο απίστευτο είναι νξα γράφεις..ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ στο ίνερνετ χαχα και όμως εκεί φτάσαμε…Λοιπόν ευτυχώς βρικόταν κάπου κοντά αλλά από ότι μου είπε η κοπέλα καλύτερα άμεσα να το πάρουμε γιατί όσο το αφήνουμε τόσο περισσότερο θα πληρώσουμε…Έφυγα με τον άντρα μου και πήγαμε αμέσως εκεί..πφφ με λίγα λόγια πληρώσαμε 14,000 δηνάρια κάτι σαν 150 ευρώ.λίγο λιγότερο…τους ρώτησα το εξής…Να λέει γκαραζ η no parking να καταλάβω αλλά σε ένα μέρος χωρίς τίποτα το λογικό από ότι ξέρω δηλαδή δεν μπορεί κανείς να σου πει κάτι και παρκάρεις…Μου είπαν λοιπόν ότι αν είναι η πόρτα του σπιτιού του παίρνει τηλέφωνο το γερανό και στο σηκώνει..έτσι απλά…λογικό δεν μου φαίνεται αλλά δεν μπορώ να φέρω αντίρριση και να τσακωθώ με τον αστυνομικό αλλά τώρα απέκτησα νέα φοβία…αν τυχόν εκεί που παρκάρω δεν μπορώ και έρθει πάλι ο γερανός να το πάρει…ειδικά εκεί που έιναι το γυμναστήριο είναι όλο σπίτια μάντρες και φυσικά γκαράζ με ταμπέλες που δεν το βάζω ποτέ καθώς σε κάτι τέτοιο πρόσεχω πολύ…που να ξέρω αν κάποιος επειδή ειναι η μάντρα της αυλής του δεν ενοχληθεί και φωνάζει τον γερανό?Δεν ξέρω πραγματικά..αλλά όσοι είστε εδώ με αμάξι προσοχή..κρίμα να δώσετε ένα σωρό λεφτά όπως έπαθα εγώ…Μάλιστα πάει αναλόγως το αμάξι οπότε όσο πιο μεγάλο τόσο περισσότερα τα χρήματα…Μιλάει η καμμένη…

 

Καιιι ήρθε το χίονιιι ..το περίμενα από πέρισυ αχαχα..αν και η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν τόσο πολύ ώστε να κάνω sankanje αλλά ήταν το πρώτο χιόνι ..ο χειμώνας τώρα ξεκινάει οπότε αναμένουμε πολύ περισσότερο και να το ευχαριστηθούμε και να ανοίξουν και τα παγοδρόμια να πάμε να κάνουμε πατινάζ!!!

2013-11-26 15.11.23

Ετοιμαστίκαμε..βάλαμε τα χοντρά μας ρούχα..παπούτσια για το χιόνι ..και βγήκαμε έξω για λίγο να παίξουμε

2013-11-24 13.34.25

Βγήκα μόνο με την κόρη μου γιατί ο γίος μου είναι άρρωστος και δεν έκανε να βγεί ,αλλά θα ρίξει και άλλο χιόνι και καλύτερο και θα προλάβει να παίξει..Το γέλιο με την κόρη μου είναι ότι σαν κλασικό παρθενάκι ήθελε να καθαρίσει ότι χιόνι έβλεπε χαχαχα δεν σταμάτησε να καθαρίζει καθαρίζει..μέχρι που κουράστικε και γυρίσαμε σπίτι

2013-11-27 12.55.01

Το καλό εδώ ,όπως έχω πεί και άλλες φορές,είναι ότι ναι μέν έχει χιόνι αλλά όλα λειτουργούν κανονικά,οι δρόμοι τα μαγαζιά ο κόσμος πάει στην δουλειά του,φυσικά λειτουργούν κανονικά τα σχολεία…και έτσι δεν μένεις μέσα και βαριέσαι γιατί δεν έχεις τι να κάνεις ή που να πας…Εγώ πήγαινω κανονικά στην δουλεία μου με το λεωφορείο κυρίως γιατί το μόνο πρόβλημα είναι οτι δύσκολα βρίσκεις να παρκάρεις λόγω χιονιού.Μάλιστα την πρώτη ημέρα που έριχνε πολύ χιόνι,σε σημείο που δεν έβλεπες μπροστά σου να περπατήσεις,,δούλευα σε δύο γυμναστήρια ,ένα μάθημα μετά το άλλο και από την μια μεριά της πόλης στην άλλη.Έφυγα λοιπόν από brace jerkovic..πήγα novi beograd και μετά αμέσως πήγα dusanovac…το περίεργο είναι ότι όσο περισσότερο χιόνι έριχνε..τόσο το ευχαριστιόμουνα εγώ..και μάλλον είμαι και η μοναδική χαχαχαχα

2013-11-26 21.25.10

Στην φωτογραφία είμαι το βράδυ εκείνο μετά την δουλεία χαχα όλο χαρά που χιονίζει..

2013-11-23 16.17.42

Το αγόρι μου δεν βγήκε..το πήγαμε όμως στο εμπορικό κέντρο.Εκεί ανοίξανε cinema που παίζει βιντεάκια 5D και πραγματικά είναι φοβερά…Δεν το λές και cinema,cinema καθώς τα βιντεάκια είναι 5 λεπτα..πιο πολύ είναι τύπου λουνα παρκ.Διαλέξαμε να δούμε περιπέτεια στο χιόνι..μιας και ταιριάζει με το κλίμα…

2013-11-23 16.21.27

Βάλαμε τα ειδικά γυαλιά,καθήσαμε,προσδεθίκαμε και περιμέναμε την μινι ταινία να ξεκινήσει.

2013-11-23 16.22.02

Αυτό που διαλέξαμε να δούμε  ήταν ένα όχημα που ήταν σε αγώνες,μέσα στο χιόνι.Έμοιαζε με καρτούν αλλά ταυτόχρονα ήταν τέλειο..σε έκανε  να νομίζεις ότι είσαι μέσα στο όχημα..η καρέκλες μας πηγαίνε ανάλογα με την φορά που βλέπαμε στην οθόνη και είχε αρκετούς κραδασμούς…Φυσούσε αέρας αρκετός ενώ πολλές ήταν οι φορές που ένα μηχάνημα από πάνω μας ,πέταγε πραγματικό χιόνι…

2013-11-23 16.22.14

έχει πολλά βιντεάκια και διαλέγεις όποιο θέλεις να δείς..η τιμή του είναι 200 δηνάρια το άτομο ενώ τις καθημερινές μέχρι τις 15:00 είναι στα 150 δηνάρια..γέλασα πολύ και αν και μόνο 5 λεπτά η διάρκειά του , ήταν πολύ καλό και σίγουρα θα δοκιμάσουμε και άλλες περιπέτειες….

Για να μην μείνει παραπονεμένη όμως η κόρη μου..η οποία όποτε πάμε εκεί ζητάει pizza…της πήραμε ένα κομμάτι για το σπίτι για να της το πάμε δώρο!!

2013-11-23 17.16.57

Χωρίς πλάκα το κρύο εδώ έχει και τα καλά του.Εμείς χρησιμοποιούμε το παράθυρο της κουζίνας σαν πόρτα ψυγείου…βγάζουμε το φαγητό έξω να κρυώσει,ή το αφήνουμε εκεί μιας και λειτουργεί  μια χαρά σαν ψυγείο και έχει και αρκετό χώρο..

2013-11-28 12.54.55

 

Κλείνω με μια φωτογραφία από ένα υπέροχο μάθημα  ZUMBA® FITNESS που είχα και πραγματικά το ευχαριστηθίκαμε….

 

2013-11-23 21.04.43

 

Για ότι θέλετε μου στέλνετε mail στο dejanevi@hotmail.gr

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!!!!

 

 

 

Σχολιάστε

