ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΘΙΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ!!

CAM03893

Δεν έχω λόγια να περιγράψω το πόσο όμορφο είναι το Βελιγράδι την Άνοιξη.Ανθισμένα τα δέντρα ,ανθάκια παντού,το βράδυ κυκλοφορείς και ο αέρας έχει το άρωμα από το άνθος της αμυγδαλιάς,μηλιάς και των λοιπόν δέντρων που έχουν στολιστεί με τα όμορφα ανθάκια τους.Το Βελιγράδι είναι μαγικό..αλλά μαγικό θα είναι επίσης να καταφέρω να τελειώσω αυτό το ποστ το οποίο το έχω ξεκινήσει καιρό και δεν μπορώ να το τελειώσω χαχα!!

 

Εχθές ήταν και η ημέρα που ξεκίνησαν οι βομβαρδισμοί στην Σερβία…πως να το ξεχάσω..σήμερα είναι και η ονομαστική μου εορτή και έτσι η ημερομηνία είναι χαραγμένη στην μνήμη μου… στο λινκ ΕΔΩ μπορείτε να διαβάσετε το ποστ το ποίο έγραψα πέρισυ για την ημέρα αυτή με εικόνες και βίντεο που μας μένουν αξέχαστα…

24.03.99 ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ

 

Και να συνεχίζω για την Άνοιξη..πόσο υπέροχη είναι και αν ο καιρός είναι καλός,δεν θέλεις να καθήσεις μέσα καθόλου.Καθημερινά αν ο καιρός είναι καλός,γιατί οκ Άνοιξη μεν αλλά μπορεί να ρίξει και καμια βροχούλα,καλή ώρα όπως σήμερα,πάμε στο σχολείο με τα πόδια.Είναι αρκετά κοντα δεν λέω,αλλά όταν βρέχει με δύο παιδιά δεν είναι εύκολο να πηγαίνεις με τα πόδια.Ο δρόμος γεμάτος αμυγδαλιές,μηλιές κλπ,το γρασίδι έχει ξαναβγεί,λουλουδάκια κίτρινα παντού αλλά και τα άλλα οι ΄΄καρδούλες΄΄ όπως τις έλεγα όταν ήμουν μικρή,γεμίζουν το χορτάρι.Η μιρκή μου μόλις τα βλέπει τρελάινεται και θέλει να τα κόβει.Δεν της χαλάω χατίρι,την αφήνω και κόβει και μετά τα βάζουμε στο βάζο,χωρίς πλάκα όμως όταν μπάινω σπίτι ,τα άνθη της αμυγδαλιά,ή και μηλιάς δεν ξέρω τι δέντρα είναι,μυρίζουν τόσο όμορφα!!

 

CAM03894

 

Το Σάββατο που μας  πέρασε ο καιρός ήταν σκέτο καλοκαίρι.Εγώ δούλευα από το πρωί μέχρι το μεσημέρι,ενώ το απόγευμα πήγα σε ένα φεστιβάλ φίτνες ,δηλαδή όλη μέρα στην δουλεία και στον δρόμο.Περίμενα την Κυριακή πως και πως να πάω να χαλαρώσω μιας και δεν δούλευα λόγω φεστιβάλ πάλι,αλλά ο καιρός δεν μου έκανε την χάρη και τόοοσο!!

 

Είχα κάνει τα σχέδια μου,να πάμε στην λίμνη οικογενειακός να καθήσω στην παραλία να λιαστώ,ναι αυτό που κάνουν οι τουρίστες ναι…και το  κορόιδευα τότε..τώρα το λούζομαι και μόλις δώ ήλιο σαν τα σκυλάκια και τις γάτες θέλω να ξαπλώσω και να τον απολαμβάνω χωρίς να κάνω τίποτε άλλο!Λέω τα παιδιά θα πετάνε πετρούλες στο νερό,ας βραχούν αν θέλουν είχα ετοιμάσει και ρούχα,αλλά τελικά, η Κυριακή ξημέρωσε με συννεφία.Πφφφ..ζεστή μέρα μέν αλλά συννεφιά!

 

Ξεκινήσαμε για την Ada,όπου ο κουμπάρος μου πήρε εκεί ένα περίπτερο και φτιάχνει φρέσκο φυσικό χυμό και πήγαμε να τον δούμε!!Αυτή την φορά δεν πήγαμε στην μέσα μερία,αλλά στην μέση περίπου της Νέας Ada όπως λένε,ναι έχει και μέση και δεν το ήξερα,,αφού περάσεις όλες τις καφετέριες είναι η μέση όπου έχει ενοικιαζόμενα ποδήλατα και το περίπτερο του κουμπάρου μου και μετά πάλι καφετέριες! Στην αρχή αρχή με το που ξεκινάνε τα μαγαζιά συναντάς και …σουβλατζίδικο ..γιατί Σερβία χωρίς σουβλάκι δεν γίνεται..

 

CAM03949

Βεβαία ακόμα δεν έχουν ανοίξει όλα τα μαγαζιά αλλά τώρα όσο φτιάχνει ο καιρός και γίνεται πιο ζεστός ,θα ετοιμαστούν όλα τα μαγαζιά και θα είναι πάλι μια κανονική παραλία.

 

Η Μίλα ανέβηκε στην αγκαλιά του μπαμπά της…χμμ δεν της πολυαρέσει να περπατάει και στο χορτάρι..και ευχαριστιόταν την βόλτα της ξεκούραστη..

 

CAM03947

 

όπως βλέπετε..η συννεφιά πάει σύννεφο χαχαχα δεν μας έκανε την χάρη να είναι όπως το Σαββάτο…κλαψ..και μετά από λίγο περπάτημα ,καθώς στην μέση της Νέα Ada δεν είχαμε ξανά πάει ποτέ και δεν ξέραμε που έιναι…φτάσαμε στο περίπτερο του κουμπάρου μου…Ωραίο σημείο πολύ καλό..με βλέπω να περνάει εκεί τα ΣΚ μου όταν ο καιρός θα είναι καλός.Μπορείς να νοικιάσεις και ποδήλατα να κάνεις την βόλτα σου πάνω κάτω,μπορείς αργότερα να κάνεις μπάνιο φυσικά..πολύ ωραίο σημείο…αν και τώρα η φωτογραφία το αδικεί γιατί όπως είπα ο καιρός δεν ήταν καλός , ακόμα η παραλία δεν είναι έτοιμη κλπ..αν περάσετε όμως από εκεί,γιατί να μην δοκιμάσετε έναν φυσικό χυμό τον οποίο θα τον φτιάξουν εκείνη την ώρα.Διαλέγετε το φρούτο που θέλετε..πληρώνετε μόνο το φρούτο  και σας φτιάχνουν αμέσως έναν ολόφρεσκο χυμό!!Υπέροχο..εγώ ήπια πορτοκάλι με φράουλα..κόλαση..ποτέ δεν είχα ξανά πιέι αυτόν τον συνδιασμό και πραγματικά έμεινα έκπληκτη.

 

CAM03955

 

CAM03956

Από κόσμο χαμός..καλά εδώ στην Σερβία έχουν την νοοτροπία του να τρώνε φρούτα πολλά ή να πίνουν χυμούς,ειδικά λεμονάδα που την βρίσκεις παντού!!

CAM03952

Τα μαγαζιά όπως φαίνονται από την παραλία!

CAM03953

Τα παιδιά το ευχαριστήθικαν πάντος και πετάγανε και πέτρες στο νερό άνετα,μιας και κανείς δεν έκανε μπάνιο…ανυπομονώ σε καλύτερες μέρες…

 

Και μια και μιλάω για τον κουμπάρο μου ,να σας πω για ένα έθιμο που έχουν εδώ όταν γεννήσει η γυναίκα κάποιου.

 

Η γυναίκα του κουμπάρου μου γέννησε το δεύτερο παιδιάκι της.Στο πρώτο δεν ήμασταν εδώ.Όταν γέννησε το πρώτο ,μόλις είχα γεννήσει την Μίλα εγώ και έτσι δεν ήξερα αυτό το έθιμο..τώρα το είδα και πραγματικά μου φάνηκε αρκετά διασκεδαστικό.

 

Λοιπόν μόλις γεννήσει η γυναίκα κάποιου,του κουμπάρου μου στην συγκεκριμένη φάση,μας κάλεσε να βγούμε το ίδιο βράδυ έξω να το γιορτάσουμε.Πριν να πάμε στην καφάνα λοιπόν που μας είχε πει,πήγαμε να πάρουμε κάποιο δώρο…Τι να πάρουμε άραγε..κάτι για το μωρό λέω..μα αφού για αυτό πάμε!!Πήγαμε λοιπόν στο H & M εδώ στο εμπορικό και πήραμε ένα ωραίο σετάκι…τι ωραία τα μωρουδιακάαα..πόσο μικρά είναιιι…Το πήραμε λοιπόν ,πήραμε και τα παιδιά μαζί και πήγαμε στην καφάνα.Μεζεδάκια ,ζωντανική μουσική ,συγγενείς και κοντινοί φίλοι μαζεμένοι.Σαν να πηγαίναμε σε βάπτιση ένα πράγμα!Και εκεί μαθαίνω το εξής..για δώρο πας ποτό!!Ε ομολογώ ότι ποτέ δνε θα σκεφτόμουνα ότι για δώρο για το νεογέννητο θα πήγαιναμε ποτό..και όμως εκτός από έμας,όλοι αγόρασαν ποτό και έγινε ο χαμός των ποτών…σακούλες με ποτά και μόνο,όλων των ειδών..

CAM03876

και στην φωτογραφία δεν τα δείχνει όλα αλλά πραγματικά είχε πολλά ποτά…

Δεν καθήσαμε πολύ,μιας και με τα παιδιά και μέσα στην κάπνα κλπ δεν γινόταν ,δεν ήταν εύκολο,το χιτ όμως της βραδιά ήταν η στιγμή που σκίζουν τα ρούχα του πατέρα!!!Ναιιι ..φοβερό??Ο κόσμος σκίζει τα ρούχα του πατέρα για να τον συγχαρεί για το νεογέννητο μωρό..δυστυχώς δεν πρόλαβα να τον βγάλω φωτογραφία εκείνη την στιγμή,γίνανε όλα πολύ γρήγορα..όμως έχω φωτογραφίες από το πρώτο μωρό που του σκίσανε τα ρούχα για να δείτε για τι πράγμα μιλάω…το άλλο του το παιδί να πω εδώ που ήταν εκεί μαζί μας και είναι ένα κοριτσάκι 2,5 ετών,μόλις είδε να σκίζουν τα ρούχα του μπαμπά της,έβαλε τα κλάματα η ψυχούλα μου,φοβήθηκε ότι κάτι του κάνουν…και όταν λέμε ότι σκίζουν τα ρούχα μιλάμε ότι τα σκίζουν έτσι…

386509_223223631076023_1156651934_n

 

Εγώ δεν το είχα ξαναδεί αυτό..ούτε το είχα ξανα ακούσει..τελικά να πώ ότι καλύτερα που εμείς πήραμε δώρο στο μωρό και όχι ποτό…μα τόσα ποτά τι να τα κάνουν?χαχαα τα ρούχα για το μωρό θα είναι πιο χρήσιμα φαντάζομαι…

 

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου ,στείλτε μου μήνυμα στο dejanevi@hotmail.gr

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά και χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες!!

25_martiou_2013_1a

 

 

 

 

Σχολιάστε

