ΜΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ?ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ΜΕ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ΚΑΙΡΟ!!

Ναι τελευταία ο καιρός εδώ μας έχει μπερδέψει…δεν ξέρεις πλέον τι να φορέσει ,αν θα κάνει κρύο,ζέστη αν θα βρέξει…Αυτό με την βροχή δε έχει παραγίνει…πολύ βροχή,περισσότερη και από το χειμώνα.Και περισυ βέβαια που θυμάμαι τα ίδια έκανε.Τι τον έχει πιάσει τον καιρό?Η μήπως τι αναρωτιέμαι,μάλλον εμείς φταίμε και όσα κάνουμε στο περιβάλλον!!

 

Παρά όλα αυτά,η Άνοιξη εδώ είναι πολύ όμορφη.Τα δέντρα από εκεί που δεν είχαν φύλλα ξαφνικά πύκνωσαν και πλέον ενώ έβλεπα από το παράθυρό μου το πάρκο που έχουμε για παιδιά κάτω,πλέον δεν μπορώ να δώ τίποτα!Είναι πολύ όμορφη αυτή η πρασινάδα και οταν περπατάς στους δρόμους και βλέπεις στην σειρά τα δέντρα φορτωμένα με φύλλα και μυρωδιές από τα νυχτολούλουδα να σου τρυπάνε την μύτη ,νιώθεις πραγματική μαγεία!

 

Η καθημερινότητά μου είναι η ίδια και λόγω δουλείας είναι λίγε οι φορές που θα πάω βόλτα ή θα επισκεπτώ κάποιο μέρος.Εντάξει νομίζω πέρασα αυτή την περίοδο του τουρισμού και δεν μου κάνει τόσο εντύπωση να τρέχω να βλέπω πράγματα.Η αλήθεια είναι ότι ακόμα έχω πολλά να δώ αλλά δεν βιάζομαι … μια μέρα πάντος πήγα με τον άντρα μου και χωρίς τα παιδιά στο kalemegdan και πραγματικά πρώτη φορά το είδα με τόσο ηρεμία και χωρίς να πρέπει να τρέχω ,να φωνάζω κλπ.Μάλιστα εκείνη την ημέρα έγινε και ένας μαραθώνιος εδώ στο Βελιγράδι ,όπου είχαν κλείσει σχεδόν όλο το κέντρο και πάρα πολλοί είχαν πάει για να τρέξουν,όχι φυσικά όλη την διαδρομή αλλά τα 5χλμ της απλής συμμετοχής.Μου έκανε εντύπωση το πόσος κόσμος πήγε και ήταν μια όμορφη διοργάνωση!

mar-2722-v

mar-2717-v

mar-2718-v

dm-2014-004-v

 

(οι φωτογραφίες είναι από το  bgmaraton.org)

 

Μπορεί λοιπόν όπως είπα να μην είμαι και συνέχεια έξω όμως βλέπω νέες επιχειρήσεις από Έλληνες και πολύ χαίρομαι!!Μια είναι  λοιπόν το NOTOS CAFE SNACK BAR    το οποίο είναι δίπλα από την Ελληνική πρεσβεία στην οδό Strahinjica Bana 72a Belgrade!To μαγαζί οργανώνει πολλές Ελληνιδές βραδίες και θα βρείτε εκεί Ελληνικό καφέ αλλά και κακάο και το λεώ αυτό γιατί συνήθως στα μαγαζία εδώ όταν ζητάς σοκολάτα σερβίρουν πουτίγκα και όχι το κακάο που ξέρουμε!!Το μαγαζί είναι και φιλικό με τα κατοικίδια για όποιον δεν θέλει να αποχωριστεί το ζωάκι του!!Και τώρα που ο καιρός…κάποιες μέρες…είναι καλύτερος μπορείτε να καθήσετε και έξω!! Θα βρείτε την σελίδα τους στο facebook ΕΔΩ!!

 

1506744_270059076484623_1668710680_n

Ακόμα ένα μαγαζί που άνοιξε πρόσφατα είναι της φίλης μου της Μαρίας,όπου το άνοιξε με τον άντρα της στον οδό Svetogorska 46 στο κέντρο της πόλης.Το μαγαζί είναι ανοικτό από το πρωί για καφέ και πρωινό εώς τις 11 το βράδυ. Είναι μεσογειακό μεζεδοπωλείο παρά μια κλασσική ελληνική ταβέρνα αλλά έχει πολύ Ελληνικό στοιχείο!!Πάρτε μια γεύση από τις φωτογραφίες!

 

10246787_463887623714496_5039497377130989250_n

10297697_463887627047829_1411267241266315053_n

10177948_463887540381171_7606847094576543800_n

983669_463887653714493_2039295146075792225_n

 

Σε ένα μέρος που δουλεύω και κάνω ZUMBA® μια μαθήτριά μου,η Αλεξάνδρα,είναι μεταφράστρια!Μόλις λοιπόν μου το είπε αμέσως σκέφτηκα ότι σίγουρα κάποιοι από εσάς θα την χρειάζεστε!!Μεταφράστια Ελληνικών,παντρεμένη με Έλληνα και φυσικά μιλάει άπταιστα Ελληνικά! Αν χρειάζεστε λοιπόν μετάφραση στα χαρτιά σας ώστε να φτιάξετε έδω ότι χρειάζεται ,δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί της.Μαθήματα λοιπόν,μεταφράσεις προφορικού και γραπτού λόγου Adamovic Aleskandra. Tηλέφωνο : 064/1163464 και το email της adamovic.aleks@gmail.com !!

 

Την Τετάρτη που μας πέρασε,ο γιός μου πήγε και με το σχολείο του εκδρομή.Τους πήγανε στην λίμνη!Όταν την προηγούμενη ημέρα μας έφεραν το χαρτί να υπογράψουμε πολεμούσα μέσα μου με το αν θα το υπογράψω ή όχι.Πρέπει να τον αφήσω να πάει ,σκεφτόμουνα αλλά από την άλλη μου ερχόντουσταν ιδέες στο μυαλό με το πόσα πράγματα μπορεί να πάθει.Ναι σίγουρα θα είναι και η δασκάλα μαζί αλλά τι αν του έρθει η ιδέα να μπεί στην λίμνη και χίλια δύο άλλα.Μου ζήτησε να πάρει μαζί το σχινάκι του να παίξει…δεν το έδωσα η αλήθεια είναι ..μου ήρθαν τρελές ιδέες…του είπα να παίξει ποδόσφαιρο ή κούνιες.Από την αγωνία του και την χαρά του να πάει εκδρομή ξύπνησε από τις 5 το πρωί και έκανε ότι μπορούσε να μας ξυπνήσει και εμάς…Φοβότανε μην αργήσει και δεν πάει εκδρομή..Του ετοίμασα τα πράγματά του και φύγαμε για το σχολείο όπου και θα ερχόταν το λεωφορείο για να τα πάρει.Περιμέναμε αρκετή ώρα και όταν τελικά τα βάλανε στην σειρά να μπούν μέσα άρχισα να κλαίω..Δεν ήθελα το παιδί μου να πάει και να μην είμαι εγώ εκεί..Μπήκε μέσα κάθησε στην πρώτη θέση και με χαιρέταγε όλο χάρα όπως όλα τα παιδάκια χαιρετούσαν τις μαμάδες τους..Τον χαιρετούσα και χαιρόμουνα με την χαρά του και έκλαιγα ταυτόχρονα από το άγχος μου…έφυγε το λεωφορείο και λίγο έλειψε να πάρω το αμάξι και να ακολουθήσω…Μέχρι να περάσουν οι ώρες να πάω στον σχολέιο να τον παραλάβω..κοιτούσα το κινητό μου ,μήπως με πάρει η δασκάλα τηλέφωνο.Τα κακά πρώτα μαθαίνονται σκέφτηκα και ησύχαζα ότι εφόσον δεν έχω ακούσει κάτι πάει να πεί πως όλα είναι καλά!!Όταν έφτασε η ώρα να πάω στο σχολείο να τον πάρω..ένιωσα τρομέρη ανακούφιση που επιτέλους τον είχα στην αγκαλία μου!!ΟΥφ όλα τέλειωσαν σκέφτηκα!!

 

Βασικά μόνο εγώ ήμουν έτσι.Το περίεργο είναι ότι εδώ οι μητέρες από τον παιδικό σταθμό ακόμα τα στέλνουν εκδρομές χωρίς να πηγαίνουν εκείνες μαζί…όχι δεν θα το καταλάβω ποτέ…και γενικά είναι μερικά πράγματα που όσο και αν προσπαθώ να τα καταλάβω δεν μπορώ…Για παράδειγμα.Σήμερα ο γιός μου γιορτάζει..Χριστόφορος…είπαμε λοιπόν ,όπως έκανα και στην Ελλάδα όσο πήγαινε παιδικό,προνήπιο και νήπιο,να φτιάξω ένα κέικ να κεράσει τους συμμαθητές του.Εγώ είμαι υπέρ των σπιτικών γλυκών παρά των αγοραστών,ή πχ να αγοράσω καραμέλες,σοκολάτες κλπ δεν μου αρέσει και γενικά στην Ελλάδα έτσι κάναμε με τις άλλες μανάδες.Ήρθα χθές από την δουλεία το βράδυ,έφτιαξα γρήγορα ένα κείκ.Το πρωί το ετοίμασα ,του έβαλα χαρτοπετσέτες και ένα μαχαιράκι απλό που δεν κόβει αλλά για το κέικ είναι ότι πρέπει.Του είπα να το δώσει στην δασκάλα του και εκείνη ξέρει πότε θα το κόψει να το δώσει στα παιδιά.Εκείνος το περίμενε πως και πως και όλο χαρά πήρε το κεικ να κεράσει!!Ξαφνικά λίγο πριν να πάω να τον πάρω λαμβάνω μήνυμα στο κινητό από την δασκάλα!Η δασκάλα μου έγραψε λοιπόν να μην ξανα πάω κάτι που έχω φτιάξει καθώς μπορεί να πάθουν κάτι τα παιδιά και μόνο κάτι συσκευασμένο και αγορασμένο επιτρέπεται…Εντάξει…εγώ προσωπικά έπαθα το σοκ της ζωής μου.Στεναχωρέθικα και άρχισα να κλαίω καθώς σκεφτόμουνα με τι χαρά πήγε το παιδί μου σχολείο και τι σοκ θα έπαθε όταν η δασκάλα του είπε ότι δεν μπορεί να κεράσει..Όχι όσο και να μου εξηγήσει κάποιος εγώ αυτό το »νόμο» δεν θα το καταλάβω και δεν το δέχομαι.Πείτε με στενοκέφαλη και ότι θέλετε…αλλά είναι δυνατόν μια μητέρα που πάει το παιδί της εκεί σχολείο να φτιάξει ποτέ κάτι που θα κάνει κακό στα άλλα παιδιά?Γιατί ναι νόμος σχολικός αλλά πάνω από όλα να είμαστε λογικοί…Της απάντησα ότι εμείς στην Ελλάδα έτσι κάνουμε και για αυτό και δεν το ήξερα..και σκεφτόμουνα τι θα πω στο παιδί..Μόλις τον είδα ηταν χάλια και έκλαιγε..του λέω καλέεε τι στεναχωριέσαιιι καλύτερα θα έχουμε όλο το κεικ δικό μας να το φάμε!!!Μα ..μου λέει το παιδί ,μου είπε η δασκαλα ότι δεν κάνει να φάνε να μην αρρωστήσουν…και δηλαδή οκ οχι είμαι παράλογη?Λες έτσι σε ένα παιδί?Πες απαγορεύεται το φαγητό από το σπίτι μας,το ότι θα αρρωστήσουν τα παιδιά τι το θες και το λες σε ένα παιδί και σκέφτεται μετά ότι κάτι κακό κάνει και το κάνει και κλάιει την ημέρα της γιορτής του.Πάνω από όλα έιμαστε άνρωποι και μπορέι να μην είναι δικό της παιδί αλλά είναι μαθητής της που θα τον έχει 4 χρόνια..Λίγο τακ δεν βλάπτει…όχι πραγματικά εχώ εξοργιστεί με αυτό το θέμα…Είπαμε η λογική του παράλογου και πολλά που αυτά εμείς θεωρούμε φυσιολογικά εδώ μπορεί να μην είναι..και δέχομαι απο κανέναν ξένο να μην φάνε κάτι κλπ αλλά δεν ξέρω μου φαίνεται παράλογο να συμβαίνει κάτι τέτοιο ανάμεσα σε μαμάδες συμμαθητών…Δεν ξαναπάω τίποτα και τέλος ,όχι που θα κάτσω να σκάσω..όποιος θέλει ας έρθει σπίτι μας να τον κεράσουμε!!

 

Είμαι νευριασμένη πολυ πραγματικά και είμαι άνθρωπος που γενικά προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται αλλά σε αυτό όχι δεν μπορώ να το καταλάβω!!Για να ξέρετε και να μην την πατήσετε και εσείς..στα σχολεία απαγορεύουν να κεράσετε κάτι σπιτικό..θέλουν καλύτερα καραμέλες και bananice…αν είναι δυνατόν,επειδή είναι αγορασμένα και συσκευασμένα!!

 

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!!

2 thoughts on “ΜΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΧΙ?ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ΜΕ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ΚΑΙΡΟ!!

  1. τελείως τρελό! Όπως λες, από πού και ως πού κάτι συσκευασμένο είναι πιο ασφαλές; Τι πιο αγνό από το φαγητό της μαμάς; ΟΚ, αυτοί μπορούν να ρωτήσουν αν κάποιο παιδί έχει κάποια αλλεργία ή δυσανεξία, αλλά τέτοια μέτρα προφύλαξης μου φαίνονται τρελά! Να εφαρμόζονταν σε οτιδήποτε ξένο (πχ κρουασάν, σοκολάτες κλπ), το καταλαβαίνω. Αλλά να δέχονται τα πιο επικίνδυνα για την υγεία των παιδιών και όχι τα σπιτικά;;;;

    • ναι και ομως..δεν ξερω γιατι..για αλλεργιες?για κατι αλλό?και ομως ετσι ειναι και καλυτερα να το ξερουν ολοι για να μην την παθουν οπως εγω χαχα

Σχολιάστε

