ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ-ΣΕΡΒΙΑ!

800px-Ptičji_park_Belgrade_zoo

Καλό μήνα!!

Επιτέλους Σεπτέμβρης!!!Μου αρέσει κάθε εποχή η αλήθεια είναι ,αρκεί να είσαι στο σωστό μερός!!Δηλαδή καλοκαίρι Ελλάδα και τις υπόλοιπές επόχες Σερβία!Γιατί το καλοκαίρι δεν το πολυ ευχαριστιέσαι εδώ.Φέτος μάλιστα τον περισσότερο καιρό από όσο ξέρω έβρεχε και είχε κρύο.Κάτι μεταξύ Φθινόπωρου και Άνοιξης ήταν όλο το καλοκαίρι!

 

Αλλά ας τα πάρω από την αρχή!!

 

Έφτασε επιτέλους η στιγμή να φύγω για Ελλάδα.Το περίμενα πως και πως μιας και είχα δύο σχεδόν χρόνια να πάω και με είχε πιάσει μια νοσταλγία άλλο πράγμα.Συνέβησαν πολλά όπως για παράδειγμα ότι έχασα την πτήση μου!!Ναιι μα πόσο χαζομάρα και δεν το πιστεύω ότι την πάτησα έτσι.Το αεροπλάνο πέταγε Δευτέρα 00:30 το βράδυ..έτσι λοιπόν πήραμε τις βαλίτσες μας  αποχαιρετίσαμε και τον αγαπημένο μας σκύλο της γειτόνισσας,τον Άμο,

2014-07-05 22.08.20

 

και κατά τις 21:00 το βράδυ της Δευτέρας πήγαμε στο αεροδρόμιο!!Εκεί λοιπόν στο τσεκ ιν μας είπαν ότι έπρεπε να πάμε για τσεκ ιν μια μέρα πριν δηλαδή Κυριάκη βράδυ…πώς την πάτησα έτσι..φυσικά βγάλαμε άλλα εισητήρια και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας.

2014-07-07 22.08.38

Πετάξαμε με την air serbia και έχω να πω μόνο τα καλύτερα!Τρομερή αναβάθμηση,μεγάλο αεροπλάνο υπέροχες οι κοπέλες τέλεια πραγματικά δεν έχω λόγια!Και μέσα στο αεροπλάνο έτυχε να είναι μια παρέα Ελλάνων που βρέθικε για έναν γάμο στο Βελιγράδι.Είχα τόσο καιρό να ακούσω τόσα Ελλήνικά μαζεμένα που χαζογέλαγα συνέχεια και ότι αστείο έλεγαν δεν μπορούσα να κρατηθώ.Κάτι η χαρά μου που πήγαινα διακοπές κάτι που άκουγα Ελληνικά.Γιατί ναι μιλάμε Ελληνικά στο σπίτι μας μέσα ,αλλά δεν είναι το ίδιο!!

Φτάσαμε Ελλάδα ξημερώματα με αρκετή κούραση αλλά και χαρά.Μας περίμενε η οικογένεια μου στο αεροδρόμιο όπου και ξεκινήσαμε για να πάμε στην Εύβοια!Κοίταγα τις ταμπέλες στν διαδρομή και μου φαινόταν τόσο περίεργο…όλες γραμμένες στα Ελληνικά!!Ελληνικά τραγούδια και στο ράδιο χαχα μπορεί να ακούγεται χαζό,αλλά το είχα ξεχάσει πως είναι!!Φτάσαμε σπίτι στην Ερέτρια στις 5.00 το πρωί αλλά που να κοιμηθώ.Περίμενα πως και πως να ξημερώσει για να πάω στην θάλασσα που τόσο είχα επιθυμήσει!!

Όταν ξημέρωσε πρώτα έκανα μια βόλτα στον κήπο του σπιτιού που μου είχε λέιψει τόσο!!Μα πόσο ζέστη είχε,τουλάχιστον 10 βαθμούς περισσότερο από ότι στην Σερβία..

2014-07-08 10.21.14

2014-07-08 09.08.45

Πήγαμε στην θάλασσα ..δεν μπορούσα να περιμένω άλλο….

2014-07-08 12.45.58

…ο μεγάλος μου ο γιός φόρεσε ένα γιλέκο και καθόταν έξω έξω στα ριχά,η κόρη μου δεν σηκώθηκε από την ξαπλώστρα…με τον γιό μου είπαμε..φέτος θα μάθεις να κολυμπάς…η μικρήηη φοβόταν τόσο πολύ που δεν ήθελε ούτε την άμμο να πατήσει…τυρόγαλα τα παιδιά μουυυ..

2014-07-08 12.54.14

2014-07-08 12.55.26

Εγώ πάλι έκατσα στον ήλιο κάτι που μου είχε λέιψει..γιατί ναι μεν ήλιο έχει και στο Βελιγράδι αλλά δεν είναι ζεστός και λαμπερός όπως στην Ελλάδα!!

2014-07-08 13.51.28

Το φαγητό μου εκεί…δεν είχε καμία σχέση με την διατροφή μου στην Σερβία…μου είχαν λείψει και πράγματα και ήθελα να φάω..ένα από αυτά καρπούζι με φέτα..

2014-07-08 21.46.31-1

Παγωτά.πίτσες ,βάφλες ,κρέπες ,σουβλάκια και θαλασσινά μερικά από όσα φάγαμε..μπάνια πολλά σχεδόν κάθε μέρα,σπάνια δεν πηγαίναμε για μπάνιο…και βόλτες στο πάρκο αλλά και στα φουσκωτά..

2014-07-10 12.19.22 2014-07-15 20.23.22

Για ένα γεγονός..’άσχημο ,πήγα και στο σπιτάκι μου στην Πελοπόνησσο,στο υπέροχο Αίγιο που μου είχε λέιψει τόσο πολύ!

Τα υπέροχα σουβλάκια..

2014-07-18 21.20.18

Ο πλάτανος

2014-07-19 11.10.36

Αλλά και η υπέροχη παραλία της Αλυκής με την λίμνη

2014-07-19 11.01.30

2014-07-19 11.19.34

Γυρίσαμε από το Αίγιο στην Ερέτρια..πήγαμε στην αγαπημένη μου ταβέρα για θαλασσινά ‘ΡΕΜΕΝΤΖΟ’…μιαμ μιαμ

2014-07-22 22.16.22 2014-07-22 22.31.52

ενώ ο γιός μου ξεκίνησε μαθήματα κολύμβησης στον ναυτικό όμιλο ,όπου τα μαθήματα γινόντουσταν στην θάλασσα!

2014-08-02 17.12.45

Αρχές Αυγούστου πήγαμε και Αθήνα να γιορτάσουμε τα τρίτα γενέθλια της ανιψούλας μου…βρέθικα μαζί με την αγαπημένη μου ξαδέλφη την Δέσποινα όπου μόνοο καλές αναμνήσεις έχω από τα παιδικά μας χρόνια…περάσαμε όμορφα,είδα συγγενείς που είχα καιρό να δώ…και λυπαμαι που ήταν για τόσο λίγο….

2014-08-10 21.42.37

Γυρίσαμε πίσω στην Ερέτρια…γιατί άλλο φυσικά..πολλά πολλά μπάνια και βόλτες στην όμορφη Ερέτρια που παρά το ότι είναι αρκετά μακριά από Σερβία ,μπορώ να πώ ότι συνάντησα αρκετούς Σέρβους και μου έκανε εντύπωση ..χάρικα όμως κίολας που έιχα ξανά την ευκαιρία να μιλήσω Σέρβικα για λίγο!

2014-08-12 20.50.43

Σιγά σιγά οι διακοπές μας έφταναν στο τέλος του..όμως ο γίος μου έμαθε να κάνει μπάνιο και βουτίες χωρίς να κρατάει την μύτη του αλλά με το να κάνει μπουρμπουλίθρες όπως τους έμαθε η δασκάλα..η κόρη μου όχι μόνο πήγε στην θάλασσα..αλλά πλέον δεν φόραγε παπούτσια για να περπατάει στην άμμο…μάλιστα φορούσε τα μπραστάκια της και πήγαινε μόνη της στο νερό και επέπλεε και έκανε και αυτή μπουρμπουλίθες όπως έβλεπε από τα παιδιά στο μάθημα κολύμβησης..έγινε όπως λέει Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΩΚΕΑΝΩΝ,το αγαπημένο της τραγούδι που δεν σταματούσε να τραγουδάει όσο ήταν στο νερό!!

2014-08-15 12.20.35

 

Μια ημέρα πριν να γυρίσουμε Σερβία ,γιορτάσαμε τα γενέθλια των παιδιών,νωρίτερα σχεδόν ένα μήνα,μιας και ο γίος μου ήθελε πολύ να τα γιορτάσει με τους φίλους του από τα παλιά!!Με διπλή τούρτα,, angry birds και Barbie (η βασιλισσα των ωκεανων που λεγαμε)

2014-08-23 20.25.26

με αγαπημένους φίλους και συγγενείς μαζί μας..τα παιδιά ξεσάλωσαν και όπως μου έιπε ο γίος μου ήταν το καλύτερο πάρτυ ενώ εγώ θα έλεγα ο καλύτερος επίλογος των διακοπών μας!!

2014-08-23 17.52.30 2014-08-23 17.53.11

2014-08-26 06.20.52

Γέμισα αρκετά τις μπαταρίες μου και μπορώ να πώ ότι το καλοκαίρι ήταν αρκετό για εμένα..περάσαμε υπέροχα..το πρόγραμμά μας ήταν θάλασσα ,σπίτι ξεκούραση και το απόγευμα πάρκό ή φουσκωτά..η μαμά μου θυσία αν και είχε και το μαγαζί δεν σταμάτησε να τρέχει..τα παιδιά μου φάγανε τα περισσότερα παγωτά στην ζωή τους,,,αλλά για αυτό δεν είναι το καλοκαίρι στην γιαγιά?Ο γιός μου δεν ήθελε να φύγει χαχαχα αλλά υποσχεθήκαμε ότι θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε ώστε οτι ερχόμενο καλοκαίρι πάλι να πάμε Ελλάδα για τόσο καιρό..

 

Πρίν να φύγω από Ελλάδα ,πήρα κάτι πράγματα από το σπίτι μου που χρειαζόμουνα και τα έστειλα με το λεωφορέιο ,στην Σερβία..πόσο χάρηκα που θα είχα πάλι τα πράγματά μου!!

 

Αυτή την φορά πετάξαμε με ολυμπιακή..βρίκα πολύ οικονομικά εισητήρια με την Aegian όπου πετάς αρκετά οικονομικά χωρίς βαλίτσες στην τιμή.Έχεις όμως δικαίωμα να έχεις χειραποσκευή ένω μπορέις να πληρώσεις μέσω νετ βαλίτσα και κοστίζει 20 ευρώ.Το καλύτερο αν πετύχετε τέτοια προσφορά χωρίς βαλίτσα ,είναι να πληρώσετε μέσω νετ την βαλίτσα ,γιατί αν πάτε στο αεροδρόμιο θα πρέπει να πληρώσετε καπου 35-40 ευρώ.

2014-08-24 08.09.51

Πετούσαμε πρωί και έτσι είχαμε την ευκαιρία να κοιτάμε τα υπέροχα σύννεφα έξω από το παράθυρο.Ε’ιχα μεγάλη χαρά που φέυγω και πάω σπίτι μου και στον άντρα μου και θα ξεκινήσω την δουλεία μου!!Όμως καθως πετάγαμε ψηλά πάνω από την Ελλάδα με πιάσανε τα κλάμματα…

2014-08-24 08.41.15

 

Μου αρέσει πολύ η Σερβία..όμως την Ελλάδα την αγαπάς με όλη σου την δύναμη!Είμαι τυχερή που έχω το σπίτι μου και μπορώ να πηγαίνω για όσο θέλω!!

2014-08-24 09.36.48

‘Οταν φτάσαμε Σερβία έπαθα το σόκ της ζωής μου..κρύο,βροχή,συννεφία,ομίχλη,είχα ξεχάσει πως είναι,καλοέμαθα μου φάινεται..Φτασαμε σπίτι και πήγαμε να χαιρετίσουμε τον αγαπημένο μας σκύλο που έιχε τόσο καιρό να μας δεί!

2014-08-24 11.05.02

Ξεκίνησα πάλι την διατροφή μου(πήρα κάτι κιλάκια) τέρμα η βλακείες..

2014-09-01 10.12.17

Ενώ ξεκίνησα πάλι σιγά σιγά τα μαθήματά μου ,βρέθικα πάλι στο φυσικό μου περιβάλλον και μπάινω πάλι στους ρυθμούς μου…

2014-08-30 17.50.53

Μου έλειψε πολύ να κάνω zumba®  αν και στην Ερέτρια είχα την τιμή να λάβω μέρος στα Κανάρια και να παρουσιάσω  zumba® για το γυμναστήριο Health and beauty όπου και δούλευα παλιότερα όταν έμενα εκεί..Μάλιστα μπορείτ ενα δείτε και ένα μικρό βιντεάκι από εκείνη την βραδία.ΕΔΩ

 

 

Σήμερα είναι και η πρώτη ημέρα στο σχολείο όπου πλέον το παιδί μου πάει δευτέρα τάξη και αρχίζουν νέες περιπέτειες…..μείνετε συντονισμένοι….

 

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχολιάστε

