Ξεκινώντας το ταξίδι προς το Βελιγράδι – Σερβία. Από Χαλκίδα ως Εύζωνες

Και επιτέλους έφτασα η ημέρα να ξεκινήσουμε …

Όλα ήταν έτοιμα , διαφορά σνακ και σάντουιτς για την διαδρομή (το ταξίδι είναι μεγάλο και θέλεις συνεχώς να τρως) βαλίτσες , δώρα , μπουφάν , διαβατήρια , ταυτότητες πράσινη κάρτα για το αυτοκίνητο και φυσικά το τεπόζιτο της βενζίνης γεμάτο !!

Ξεκινήσαμε περίπου στις 7:30 το πρωί από την Χαλκίδα και ήδη είχαμε σχεδιάσει να μείνουμε το πρώτο βράδυ στο Prokuplje (όπως και πριν δυο χρόνια ) για να ξεκουραστούμε αλλά και να δούμε τους φίλους μας .

Πρώτου σας διηγηθώ το ταξίδι να σας πω κάτι που δεν ήξερα εγώ προσωπικά . Εάν ταξιδεύετε με νέα ταυτότητα να σιγουρευτείτε πως δεν έχει ξεπεράσει τα 15 χρόνια από την ημερομηνία έκδοσης της καθώς στα 15 χρόνια λήγει και πρέπει να εκδόσεις νέα ! Ευτυχώς το έμαθα πριν ξεκινήσω το ταξίδι μου , όταν πήγα να κάνω ανανέωση διαβατηρίου για την μικρή μου και ταυτότητα για τον μεγάλο και με ενημέρωσαν πως έχει λήξει ! Ευτυχώς η διαδικασία πλέον είναι απλή χρειάζεται μόνο φωτογραφίες ταυτότητας βρίσκουν αυταπάγγελτα τα στοιχεία μέσω υπολογιστή κάνουν μια ταυτοποίηση με βάση κάποιες ερωτήσεις που απαντάς γραπτώς και τυπώνουν το χαρτί βάζουν την φωτογραφία και το πλαστικοποιουν ! Μέσα σε 15’ έχεις νέα ταυτότητα .

Ξεκινησαμε λοιπόν και προετοιμάσαμε τα χρήματα για τα διόδια . Πάντα όταν έρχονται Σέρβοι στην Ελλάδα και κυρίως στο ξενοδοχείο που εργάζομαι , ένα θέμα συζήτησης που έχουμε είναι τα πολλά διόδια στην Ελλάδα !! Ξεκινήσαμε λοιπόν και άρχισα να τα μετράω . Βέβαια ένα παραπάνω εμείς πληρώσαμε καθώς μπήκαμε στις Θερμοπυλες για να δούμε το μέρος αλλά η αλήθεια είναι ότι χωρίς αυτά τα διόδια στο σύνολο ως τα σύνορα πληρώνεις 11 φορές !!

Κάναμε λοιπόν μια στάση στις θερμοπυλες ! Όταν μπήκαμε στην πόλη (μάλλον καλύτερα χωριό ) πραγματικά νόμιζα πως κάναμε λάθος … είναι ένα πολύ μικρό χωριό και ψάχνοντας να βρούμε – τι να βρούμε δεν ξέρω – μοιάζαμε σαν χαμένοι . Και αφού είπαμε πως κάναμε λάθος μάλλον άλλου έπρεπε να πάμε , τελικά δεν είχαμε κάνει λάθος , υπάρχει βγαίνοντας από τις θερμοπυλες χωρος σαν μουσείο / μνημείο που δυστυχώς λόγω ότι ήταν αρκετά νωρίς ίσως η επειδή ήταν αργία , δεν ήταν ανοιχτά . Πληρώσαμε τα διόδια βγαίνοντας και συνεχίσαμε το ταξίδι .

A362DF04-9630-4E59-8619-8A3A660BFDFD.jpegΌταν ξεκινάμε το ταξίδι συνήθως ξανά γεμίζουμε βενζίνη περνώντας τα σύνορα της Ελλάδας . Αυτή την φορά κάτι οι στάσεις που κάναμε σε διαφορά μέρη κλπ κάτι που πήγαμε σε μέρη εκτός διαδρομής για επίσκεψη ,μας έβαλε σήμα για την ρεζέρβα όταν πλέον ήμασταν στην ευθεία για τα σύνορα . Βέβαια είχαμε αρκετά χιλιόμετρα ακόμα και δεν ήταν και σίγουρο εάν θα φτάναμε για να γεμίσουμε αφού περάσουμε . Ευτυχώς συναντάς πλέον βενζινάδικα δυο και μπορείς να βάλεις λίγο μέχρι να περάσεις .

περιμένοντας για να περάσουμε τον έλεγχο ένα πράγμα μου έκανε εντύπωση ! Είδα λεωφορείο ΑΛΑΜΑΝΗΣ και έπαθα πλάκα ! Για όσους ταξίδευαν με Αλαμανή καταλαβαίνουν την έκπληξη μου καθώς πίστευα πως πλέον έχει κλείσει το γραφείο αυτό.

Κάτι γράφει μπροστά στο λεωφορείο σαν όνομα ίσως και να έμεινε το Αλαμανής επάνω και να το πήραν άλλοι , πραγματικά δεν ξέρω .

Φτάσαμε γρήγορα στα σύνορα τα επόμενα, περάσαμε αρκετά γρήγορα και εκεί τον έλεγχο και επιτέλους είμαστε λιιιγο πιο κοντά στην Σερβία !

Κάπου εδώ θα κλείσω το πρώτο μέρους του ταξιδιού μας . Υπάρχουν πολλά ακόμα να σας γράψω και να δείτε καθώς διασχίζαμε τα Σκοπιά αλλά θα το κάνω σε επόμενο ποστ .

Μέχρι τότε μπορείτε να ακολουθήσετε τον επίσημο λογαριασμό του Blog στο Instagram για φωτογραφίες , πληροφορίες , stories και διαφορά αλλά @belgradeseebiablog , μπορείτε να πατήσετε like στην επίσημη σελίδα στο Facebook : Belgrade Serbia blog official  Και φυσικά μπορείτε να γίνετε μέλη του επίσημου γκρουπ στο Facebook : Έλληνες στην Σερβία .

Οτιδήποτε θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον παρακάτω τρόπο :

Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά

Ευη Καμπούρη

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )