Το σουρεαλιστικό ταξίδι μου από τη Σερβία στη Θεσσαλονίκη με λεωφορείο

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ. Κάπου απέναντι από τον σταθμό. Δρομολόγιο; Από Σερβία για Ελλάδα – και συγκεκριμένα, από Βελιγράδι για τη νύμφη του Βορρά, την πιο ερωτική πόλη της Ελλάδας, την οοο-οοο-ομορφή Θεσσαλονίκη. Λίγο νωρίτερα έχει έρθει η ξαφνική είδηση πως η Ελλάδα αποφάσισε να μην ανοίξει τελικά τα σύνορα με Βόρεια Μακεδονία, άρα θα ταξιδέψουμε μέσω Βουλγαρίας. Νο πρόμπλεμ.

Δύο μέρες νωρίτερα έχω συμπληρώσει την απαραίτητη φόρμα ταξιδιώτη (στο gov.gr, beta βέρσιον – κι αυτό κάτι σημαίνει), έχω τυπώσει για παν ενδεχόμενο το QR code που μου στείλανε, και είμαι έτοιμος. Φυσικά, είχα την περιέργεια να δω και τι πληροφορίες περιέχει το QR code και γι’ αυτό τον λόγο το πέρασα από ένα online QR reader: Οι πληροφορίες είναι απλά αυτές που εγώ ο ίδιος, οικειοθελώς, συμπλήρωσα στη φόρμα. Τίποτα το ύποπτο, τίποτα το μεμπτό, τίποτα το συνωμοσιολογικό. Όλα καλά. Έχω μια μάσκα στην κωλότσεπη γιατί υποθέτω ότι θα είναι απαραίτητη σε κάποιο σημείο – είτε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, είτε σε κάποιο συνοριακό πέρασμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ LIFO πατώντας τον σύνδεσμο ΕΔΩ .

Σχολιάστε